donderdag 3 januari 2013

Liefste Meter...






23 opmerkingen:

  1. Geniaal! XXXL-etui = tas, maar natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar wat een grandioos idee. Niet te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ritstassen blijven toch leuk om te maken voor verschillende doeleinden he. Goed aangepast!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh, die staat ook al lang op mijn to do-list, sinds ik hem bij Alejosa zag. Zo schoon in detail op de zijkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gij zotte doos!
    Wel een keigoed idee, though.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superformiweldigend en fantakolosachtig! Oftewel ... geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alé zeg, zo geniaal! Echt goe gevonden, en hij ziet er ook weeral perfect uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend! echt een geweldig plan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fantastisch en exact wat ik zocht !!! Hoeveel meter tassenband heb je hiervoor nodig ?
    Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeioei, dat weet ik helemaal niet! Ik heb de afmetingen van de pennenzak vergroot, en dat heb ik wél berekend, maar de linten heb ik gewoon op gevoel geknipt. Dus sorry, maar ik kan je spijtig genoeg niet echt verder helpen. Ik schat dat je met 1,5 tot 2,0 meter zeker toekomt!

      Verwijderen
  10. Meteen aan het denken welke projecten in het giga nog andere toepassingen kunnen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij zit vol goeie ideëen! Echt een toffe zak!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleuren, mooi model, stylish!
    Ik denk dat ik een tussenin-versie maak als toiletzak...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik zou er geld voor geven om eens een bestelling bij u te mogen plaatsen! zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fantastische nieuwjaarsbrief !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie brief en wat een geweldig kado! Die ga ik pinnen en ws maken voor mijn oma die eind deze maand jarig is! Zo Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De max zeg! Zo origineel en supermooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen