woensdag 27 maart 2013

Wat ik onthoud na een Maakdag.

-Dat Gent binnenrijden en vlak voor de deur van het MIAT meteen een parkeerplaats vinden heel fijn is.
-Dat de gastvrouw van dienst dat weer fantastisch heeft gedaan.
-Dat de meeste tassen af zijn geraakt.
-Dat je die tassen wel niet aan de binnenkant mag bekijken, wegens het nog ontbreken van de voering.
-Dat deze tas daar alvast de uitzondering op is.
-Dat 'artistiek recht' ook mooi is.
-Dat uw eigen naaimachine nog altijd het beste stikt.
-Dat ik het woord 'doorstikken' nooit meer durf te gebruiken.
-Zeker niet in combinatie met de woorden 'twee keer'.
-Dat ik niet de enige ben die nog steeds problemen heeft met Vlieseline® en welk nu juist de lijm-kant is.
-Dat er bij mijn buurvrouw een paar prachtige kleedjes zijn gemaakt.
-Dat ik denk dat ik dat nooit in mekaar zou krijgen.
-Dat diegenen die vooral kleding maken, dat ook van tassen denken.
-Dat het echt heel lang duurt vooraleer een Chokotoff op is.
-Dat die 6 uren Workshop dan weer wel voorbij zijn gevlogen.
-Dat ik hierdoor vergeten ben om foto's te maken.
-Dat alle bloggers misschien volgende keer op deze manier met hun blognaam moeten rondlopen.
-Dat dat er voor zou zorgen dat ik mij niet zo'n domme koe voel.
-Dat mijn stem na zo'n namiddag uitleg geven, besloot om twee dagen in staking te gaan.
-Dat de oprit van de E17 in Gent altijd verstoppertje met mij speelt.
-Maar vooral dat zo'n Maakdag heel gezellig is.

En omdat elke blogpost een foto verdient. Bij deze eentje die zo flou is dat niemand zal merken dat die niet nu, maar tijdens de vorige Maakdag is genomen.

11 opmerkingen:

  1. en...
    Dat wij (die er niet bij konden zijn) nu allemaal zitten te popelen voor het patroon van die weekendtas ...
    hè hè??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tas ligt klaar om afgewerkt te worden ;) en ga mijn dubbelstiksels mooi afwerken... al dan niet op artistieke wijze ;) bedankt voor de begeleiding zondag! viel als een blok in slaap toen ik eindelijk thuis kwam...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ja, dat ik erbij mocht zijn. En dat mijn voering nog niet af is wegens machine vij de reparateur :-( . En dat ik ging voor de artistieke stiksels, maar dat dat volgens mij aan het machine lag zonder boventransport ofwel aan de toch wel redelijk gladde stof. En dat het leuk gezelschap was. En dat het smaakt naar meer :-). En hou dus facebook.com/dewonderkamer in het oog voor het afgewerkt product. En dat ik zelfs allle minder gelukte dingen zal tonen! En tot de volgende Maakdag!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had ook geen tijd om foto's te maken, wegens al handen te kort en ik zit al een paar dagen te piekeren hoe ik daar zonder foto's waardevol over kan bloggen. Jij lost dat alweer creatief op :-). Leuk je nog eens te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh seg, nu voel ik mij al schuldig! Niks domme koe gij!
    Wel tof om je eens in levende lijve gezien te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In een volgend leven kom ik terug als Belg. Of we organiseren hier een Maakdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, leuk opgelost... volgende keer weer een workshop van Elza D? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien is dat zo'n slecht idee nog niet :)

      Verwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen