zaterdag 13 april 2013

Give it away!


De Giveaway is gesloten. De winnaar wordt straks bekend gemaakt.


Geen 'Red Hot Chili Peppers' hier, maar wel een 'Red Hot Little Bag' en die kan voor jou zijn!


De bedoeling was om een giveaway te organiseren om het vier-jarig bestaan van mijn blog te vieren, maar die datum ben ik natuurlijk rats vergeten. Daarom maar een giveaway zonder reden.


Je kan een simpel tasje winnen (zoals dit) met een verstelbare riem.


Gemaakt uit rood katoen met geappliqueerde sterren en een gestreepte voering. Achteraan zit er een ritsvakje.


Juist groot genoeg om je essentiële spullen in mee te nemen.


Wat moet je doen?
-Laat een berichtje achter met een antwoord op de volgende vraag:

Wat is jouw 'guilty pleasure' of heimelijk genoegen?*

(Vanuit het principe 'Doe niet bij een ander waar je zelf een hekel aan hebt' laat ik jullie een vraag beantwoorden omdat ik zelf nooit weet wat te schrijven bij een giveaway.)
-Reclame maken op je blog of Facebook hoeft niet (heb ik ook al een hekel aan).
-De winnaar zal op zaterdag 27 april worden bekend gemaakt.




*bij mij zijn dat o.a. Kruidvat-schepsnoep, de Story in de wachtkamer, een hamburger met curryketchup van het plaatselijke hamburgerkraam, keihard meezingen met dramatische musicalliedjes, vanop een terras commentaar geven op voorbijgangers,...

169 opmerkingen:

  1. Even denken welke voor publicatie vatbaar zijn want ik heb het gevoel dat mijn leven enkel en alleen uit guilty pleasures bestaat. Misschien: het feit dat ik aardappelvlokkenmousseline (heerlijk Scrabblewoord) lekkerder vind dan vers gemaakte puree?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. By far M@M's met pinda's... die in het gele zakje. Eenmaal geopend onmogelijk te bewaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik na 20u in de auto zit, luister ik altijd naar JOE fm, ik lag mij een kriek met wat de mensen allemaal schrijven naar dat programma en hoopt steeds dat Truus Druyts presenteert, want die gelooft écht in de liefde. En ondertussen keel ik mee met elk zeemzoet liedje dat er voorbijkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op teevee nen helen avond vitaya en wijfteevee
    De margeritakoekjes van den okay
    Chicklitboeken kopen in den boekenvoordeel
    Daar ook nen hoop knutselspullen kopen
    Wollekes kopen
    In het zonneke zitten lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oepssss lekker de story of linda lezen welke ik vaak krijg. De wikkel van de knippie afhalen om te kijken wat er in staat.chocolade met thee.( soms ook al om8 uur in de ochtend)op vrijdagavond samen met mijn zoon de droppot leegeten.bij de borrel op het werk misselijk zijn van de vele vette hapjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sinds november vorig jaar: de naaimachine...
    Ik ben er letterlijk aan 'verslaafd'.
    Mijn genoegen: bedenken wat ik met al die heerlijke stofjes kan doen en dan achter de naaimachine gaan zitten en mijn huishouden compleet negeren. Oeps schattie, dat had ik echt niet gezien ;-)

    Je hebt een hele mooie tas gemaakt!
    Groetjes, Laura
    http://querida-jotixa.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tas heb je gemaakt zeg! En nog gefeliciteerd met je 4 jarige bestaan!

    Ik kan geen handje chips eten, bij mij moet gelijk de hele zak leeg ;-)
    En ik kan geen leuke stofjes laten liggen, die moet ik kopen...

    groetjes Miriam (mimimaakt.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Chocolade met marsepein en dan nog liefst ineens een hele reep!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk!

    Met een kruikje en een flutromannetje mn bed in!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Chips.....definetely chips!
    Liefst dan nog zo ne mega-grote zak.....ik eet die gans alleen op, en neen....ik deel dan niet!
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat leuk! Die zou keimooi staan bij mijn nieuw rood jurkje :-). Mijn guilty pleasure: ik heb er twee: zoute lekkernijen eten en shoppen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke give-away ! Daarvoor wil ik wel één van mijn heimelijke genoegens prijsgeven.
    De Dag allemaal (die ik van mijn moeder doorkrijg) lezen op de wc.

    Nog een dikke proficiat met het vierjarige bestaan van jouw blog.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mmmm nice.... stars and stripes... my guilty pleasure is alles wat met stars and stripes te maken heeft op voedingsvlak: lekkere cheeseburgers, mudcake,echte old fashioned lemonade,.... toepasselijk, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Soms als ik alleen in de auto zit, luidkeels en met veel overtuiging foute nummers meezingen. En zo'n potje groene olijven met blokjes feta van den Delhaize. Meteen helemaal leeg. Mmm...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het moeilijk om Quick of mc Donald te passeren zonder eens binnen te gaan achter een hamburg met frietjes.
    In de action heb ik dan weer moeite om de drop voorbij te lopen.
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauw, rood is mijn lievelingskleur...
    Hier zijn het chips. Lekker lui in de zetel hangen met een glas fanta en een potje chips erbij. Heerlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk,ik doe mee... Verslaafd... Ja aan kleding maken, maar ook aan het lezen van de veeeeeeeeele blogs van allerlei creative mensen... En jij bent er een van hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke give-away. CreativEls heeft hetzelfde heimelijk genoegen als ik. De dag allemaal op 't wc (ik krijg hem van mijn grootmoeder).
    Mijn kinderen een snoepje geven en er zelf drie in mijn mond proppen ;-)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Op de markt 2 eclairkes kopen (voor mij en de man) maar ze stiekem beide opeten :-S

    BeantwoordenVerwijderen
  20. twee pakjes stroopwafels kopen, één gaat al op op de fiets, de andere belandt nog net in de trommel. tegen niemand zeggen.

    heerlijk tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Simpel tasje???
    Mijn guilty pleasure? Astrid in Wonderland. Elke vrijdag. Ik zou er voor thuis blijven. Zaaalig.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige tas! Zou mooi uitkomen want gisteren begaf de rits van mijn lievelingstas het!
    En guilty pleasures? Een berg! Meezingen met de K3 cd tot op mijn werk, terwijl mijn meisjes al een half uur niet meer in de auto zitten. Of in de woonkamer als een achterlijke staan meespringen op de dvd's van Billy Blanks. Of zelfgemaakte cheesecake.... :)
    Groetjes Esther. Vanjansen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oke ik ga geen reclame maken en ook niet zeggen dat ik dit rode tasje echt supergaaf vind en bijna to much als give-away materiaal, je mag er wel een rekening in doen van mij.
    Zingen en heeeeel apart dansen met mijn kinderen is echt quilty pleasure, een andere is net iets langer op het toilet te blijven zitten om mijn jengelende kinderen even te ontlopen. Eigenlijk afwisselend deze twee :P

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke tas! Chocola kan ik niet laten liggen en wat heerlijk is, de garde aflikken na het maken van het cakebeslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een pareltje, en dat in mijn favoriete kleur...

    Mijn guilty pleasure... in de winkel pakken 'muizen' vergelijken om dat pak te vinden met de meeste zwarte in, en die zwarte er dan ook nog allemaal zelf uit eten thuis...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mijn geheim genoegen is om eieren met suiker helemaal schuimig te kloppen (voor bij de rijstepap) en dan al heeeeeeel veel ervan opeten (en daarna buikpijn hebben).

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een halve namiddag kwijt zijn door een powernap.
    Zonde, maar kan oh zo heerlijk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooooi! Mijn guilty pleasure: Autorijden... Soms rij ik gewoon een beetje om, om nog ietsje langer in de auto te kunnen blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. potje gecondenseerde gesuikerde melk leegeten om daarna 2 uur mottig te zijn
    spullen die ik voor mezelf koop laten inpakken
    ziggy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. in de winkelstraat beslissen geen warme wafel te kopen aan het kraam, voorbijlopen, en dan na enkele meters voorbij lopen, toch nog op mijn stappen terugkeren om met véééél genoegen er toch één te kopen en op te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hmmm, een door mijn ma quasi helemaal ingevuld moeilijk kruiswoordraadsel 'afmaken'.
    (Ik vul zomaar lukraak wat letterkes in in de nog lege vakskes, en mijn ma en haar vriendinnen denken dan dat ik al die moeilijke woorden ken)
    hahaha, ik deed dat in mijn latere tienerjaren, en ik heb daar nog altijd deugd van!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Na een zware werkdag onder een dekentje naar een dom tv-programma kijken.
    Hoe leuk is dat!

    Super tas trouwens. Die wil ik wel graag in mij collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Aaaahhh, sterren...echt mijn ding, super mooi! Thuis zeggen dat ik aan de lijn doe en dan op het werk een heerlijk stuk taart nemen, want ja.....die collega is maar 1 keer in het jaar jarig;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een enorm groot stuk meringuetaart opeten (gelijk een engeltje dat op uw tong piest) en daarna gewoon nog een tweede stuk nemen! Of schaamteloos een zonnige namiddag in de hangmat doorbrengen met goeie muziek op de ipod en een melig boekske.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Op zondag na het lopen lekker lang in bad gaan terwijl manlief de zonen in toom houdt en voor eten zorgt?

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie tas! Mijn guilty pleasure is chocolade. Soms heb ik zo'n grote drang naar chocolade dat ik in het hele huis op zoek ga en alles eet wat chocoladesmaak heeft. Of doen alsof ik naar het toilet ga om wat privatief te hebben? Of heel hard vloeken in de auto op al die onbekwame chauffeurs, of ... Ok, genoeg geweest. Dt waren ze allemaal, echt waar...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe héél graag mee.
    Een antwoord op je vraag: ik denk dat er veel dit hebben, maar om soms even rust te hebben van de kindjes. Zeg ik tegen mijn man dat ik even naar de wc ga. Op de wc neem ik mijn gsm en kijk ik op facebook of er iets interessants is bijgekomen. Even genieten van 5min rust en 5 min tijd krijgen om even terug in de wereld te komen.

    groetjes
    dragonfly-mh.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. een raider vragen in de winkel ipv een twix ...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Simpel? Jawadde! Geweldige give-away. Stiekem chocolade eten ... das mijn genoegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. De kinderkoekjes kopen speciaal voor de zoontjes en er zelf het meeste van eten :-)...

    BeantwoordenVerwijderen
  41. luisteren naar K3 en luidop meezingen als de kids niet thuis zijn... of ongeneerd helemaal uit de bol gaan met mijn kleuters in de klas onder het mom van een "bewegingsmomentje"

    veel te veel nieuwe leuke stofjes kopen en de tijd niet hebben om er iets mee te doen...

    dromen van een give-away te winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Thee en koekjes absolute top, met schepsnoep van de markt close op de tweede plaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Negertetten kopen en het pak al opeten voor ik thuiskom.
    De kids een zakske chips geven, waar ik efkes duchtig mee geschud heb, en dan zeggen dat ze dat helemaal mogen opeten voor den tv.(en stillekes dat het dan is).

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Mooie tas! Mijn guilty pleasure? Vrijdagavond in de zetel met Flair en chips. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat is de tas een beauty!! Prachtig!! Mijn guilty pleasure is dropjes... maakt niet zoete of harde dropjes als het maar zoet is :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  46. zo'n mooie tas, ik heb nog nooit een rode tas gehad maar breng daar graag verandering in hoor! mijn guilty pleasure is af en toe een wijvenfilm/serie, de flair wanneer mama 'm meebrengt en chips.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. wow, als dit facebook was kon ik bij de helft al vind ik leuk klikken, vooral het luisteren naar Joe FM.
    Mijn echt schaamtelijk guilty pleasure is de telefoonrekening van mijn (nog niet zolang==> goed excuus e ;))ex checken om te vinden dat het nieuwe lief het met minder aandacht dan ik destijds moet doen. En natuurlijk ook chocolade, uit de maat dansen met de kleuters, de parfum van mijn zus en 's morgens in bed liggen en luisteren naar de geluiden van huisgenoten die zich klaarmaken om te gaan werken terwijl ik na dat half uurtje terug kan verder slapen en vakantie heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. mooie tas en ik ben gek van rood!
    chocolade is mijn guilty pleasure, absoluut !

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Verslaafd aan creatief bezig te zijn, naaien, haken, kaartjes maken, mozaiek,... en sinds kort ook het lezen van vele blogs om wat inspiratie op te doen voor wat ik nog allemaal kan maken ;) Wat een leuk tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Een dag verlof nemen waar niemand op het thuisfront van weet, en dan gewoon rondlummelen...
    zalig mooi tasje is dat! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik doe heel graag mee! Mijn heimelijk genoegen? Als ik eens geen haast heb 20 km onder de toegestane snelheid rondsjokken op de weg met een zalig muziekje! ( op weg naar de stoffenwinkel natuurlijk!)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Mijn quilty pleassure? Naar de stoffenwinkel gaan voor nieuwe stoffen terwijl ik nog bakken vol met stof heb staan...sssstttt

    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ongetwijfeld de tv-serie Sister Wives ;). En pinterest uiteraard! En stofjes uitzoeken en onuitvoerbare projecten bedenken! Vind de tas PRACHTIG trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Stiekem in de keuken paaseitjes opeten zonder dat de kinderen dat merken (shame on me)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Mijn guilty pleasure: goh, het zijn er eigenlijk wel wat...
    Stiekem een slokje cola drinken in de keuken zonder dat manlief en kindjes het zien, de kindjes voor de televisie zetten met een pakje chips zodat het toch een beetje rustiger is in huis, in het zonnetje gaan zitten met een boekje terwijl heel de keuken overhoop blijft liggen,...
    Maar het kan zo genieten zijn!!!

    Heel mooie tas! Ik doe héél graag mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Guilty pleasures genoeg maar de voorbije weken was dat vooral tegen de kinderen zeggen dat ze echt wel genoeg paaseitjes ophadden om me dan 's avonds zelf mottig te eten aan al die chocolade-eieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. WAW-tas, deze zou prachtig staan bij mijn rode schoenen. Eentje om in thema te blijven: de jongste dochter met haar kleurboek op de grond in de stoffenwinkel zetten om zo ongegeneerd anderhalf uur rond te neuzen, ka en natuurlijk teveel snoepen bij de TV ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Mmmm, my guilty pleasure: mama mia chips eten en ondertussen een roddelboekje in de zetel lezen, een zakje m&m's met nootjes, frietjes met een frikadel op een luie avond, Gossip Girl bekijken terwijl ik eigenlijk moet het huishouden doen, ...

    Wat een mooie rooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. stationsromannekes kopen in de zeeman (aan €1), chickflicks kijken op vijftv en vitaya (zelfs al worden ze voor de 10e keer uitgezonden) en vanille-ijs een beetje laten smelten, er hagelslag en kokosraspsel doordraaien en opeten (mmmmm)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. ik blijf het zeggen: jij moet echt een etsy winkeltje openen!
    mijn guilty pleasure: helemaal blij worden van een uithangbord "aardappelen te koop" op de boeren buiten (ja, ik ben een stadsmus)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. grey's anatomy, ik beken! prachtige tas btw :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een geweldige tas zeg! Ik doe graag mee! Wat mijn guilty pleasure is? Soms heb ik geen zin om te koken... Dan loop ik even naar de HEMA en haal ik daar een zak Jelly Beans (de zoete) en een zak chocolade bolletjes met zo'n klein rond wafeltje er in (weet even niet hoe ze heten). Bij thuiskomst eet ik beide zakken dan leeg als avond eten... SSSTTT! Niet verder vertellen hoor! Want de rest van de wereld denkt namelijk dat ik altijd super gezond eet enzo... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. OP ene lazy sunday mijn pyjama niet uittrekken en de ganse dag series kijken, heerlijk -zeldzame- tijden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Frikandel speciaal, goedkope romannetjes, chocola.. Nog wel veel meer, schandalig eigenlijk;)
    Maar wat een mooie tas weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Terwijl mijn kids hun boterhammetje met confituur (moeten) eten, sta ik stiekem achter hun rug cornflakes met chocoladeschilfers en nootjes te ontbijten...Mmmm.

    Kledij meegeven met mijn schoonmama waar 'een vlekje' op zit. Want zij krijgt in tegenstelling tot mezelf het er wel uit. Maar stiekem weet ik ook dat ik het perfect gestreken en geplooid terug krijg... Oeps, weer een vlekje...

    Prachtige tas btw!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hip hip hoera met je 4-jarig bestaan!!!!

    Mijn guilty pleasure... waar zal ik beginnen, nee, er is er toch eentje die er bovenuit steekt: cheese!!! Ik mag hier geen blokken kaas liggen hebben of ik wil die helemaal opeten. Het liefst zonder dat iemand het ziet, want anders moet ik delen :-p
    En ook... in de wachtzaal de Dag Allemaal lezen (niet de story want die ligt er niet), borrelnootjes eten,...enz...enz...
    Ach wie heeft ze niet deze guilty pleasures ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wauw, zo'n mooi tasje past perfect in mijn rode collectie! Tegenwoordig moet alles rood zijn bij mij, jas, paraplu, alleen de rode tas mis ik nog :-) Guilty pleasures? Euh, veel! Blogs zitten lezen, uren verslijten op pinterest, haken in de zetel voor tv terwijl den afwas echt pootjes begint te ontwikkelen, kippets, chips, stofjes kopen, schoon papiertjes kopen,...
    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Tijdens een kutdag op het werk Aqua opzetten en dan daar non-stop naar luisteren, want dat zijn instant feel-good-liedjes. Je weet wel: Barbiegirl, Doctor Jones,... Ik heb een koptelefoon op het werk, dus mijn collega's horen dat dan toch niet. Lalala... Zeer, zeer, zeer guilty pleasure, maar ik kan daar ZO hard van genieten. Niet normaal. :P

    Voor de rest valt mijn muzieksmaak echt wel mee. Echt waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. eu...bij een feestje de dochter een handvol chippekes geven en de rest van het zakje zelf opeten. Ohja en alle melige vijffilms meepikken en als't lief meekomt kijken vlug zappen naar een of andere canvasserie. Voorts ben ik een krak om al mijn "geheimelijke" zaken zo opvallend te doen dat iedereen er van weet maar doet alsof van niet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. She.be/celebrities, da's één van mijn guilty pleasures.
    En zelf geen blog hebben en na veel getwijfel toch meedoen voor een give-away en mij blijven afvragen of dat eigenlijk wel proper is. (als je vindt dat het niet kan, schrap je mij gewoon, hè)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Snel een paar bladzijden lezen tussen het opruimen door, of, zoals nu, terwijl de jongste in bad zit (neen, hij wou er echt niet uitkomen, daarom zijn we zo laat)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Foute series kijken wanneer ik eigenlijk een deadline heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Zo mooi die tas!

    Veel te veel maar echt te veel chocolade koffieboontjes eten!

    Soms gauw achter mijn computer uit komen zodat men zeker niet kan denken die is niks aan het doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat een leuke tas! Ik doe graag mee? En waar ik op en top van geniet? Mijn man die 's avonds in de zetel over mijn rug wrijft.......heeeeeeeeeeeeerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Amai, zo'n ferm kabas!

    Soms probeer ik te ontsnappen aan 2 zeurende kleuters, die steeds, en zeker tijdens de vakantie, rond je hangen: "mama kom eens; mama, help eens; mama, ik wil niet; mama, krijg ik ..." Ze doen dit zeker wanneer ik aan de computer zit om inspiratie op te doen. Dus wat doe ik (shame on me!): "mama moet naar het toilet." En dan ga ik met mijn laptop naar het toilet en weet ik dat ik eens op mijn GEMAK:-) naar de blogs kan kijken wat er allemaal voor moois te bespeuren valt. Niet echt mooi van mij, maar wel effectief.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Het snoep van mijn kinderen stiekem op eten als ze in bed liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. oh my God!! Dat rood tasje winnen zou voor mij al een Guilty Pleasure zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Oh, die is echt heel schoon! Mijn guilty pleasure is zeggen aan de kinderen dat de chocolade op is en dan stiekem de rest achter de kastdeur oppeuzelen... En dan komen ze gegarandeerd iets vragen en sta je daar met een volle mond te mompelen ;) Of als er niemand thuis is eens ongegeneerd op puberale wijze het huis ronddansen op loeiharde muziek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Goh, ik heb er zo veel. Niet uit mijn bed kunnen is echt wel erg.
    Nog proficiat met je 4-jarige bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Aan de dochters zeggen dat twee snoepjes per dag echt wel genoeg zijn en achter hun rug zelf nog wat naar binnen werken...
    Een pak koekjes kopen en tot de vaststelling komen dat deze bij aankomst thuis al quasi leeg is...
    En lachen met zowat alle reality tv die er is, is ook een echte (guilty) pleasure van mij!
    Niemand 'mag' er naar kijken, maar iedereen doet het wel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Suiker sowieso en een warme douche!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Die tas wil ik ook wel! Ik hou van rood!

    In de zetel zitten/liggen of achter de pc zitten en tegen dochterlief zeggen dat ze het maar aan papa moet gaan vragen want mama is bezig... Hum hum.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Foute muziek op mijn waterbestendige mp3-speler. Maakt baantjes zwemmen echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Mijn Guilty Pleasure? Pasta. Met Pesto. En heel erg veel kaas. Ik ga er verdorie weer van kwijlen. Maar ik beloof dat ik geen vlekken maak op dat mooie tasje, als ik het win. Proficiat met je 4-jarige bestaan in elk geval, mss een beetje en retard dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Rood en ik zijn twee handen op 1buik.

    Alleen thuis zijn, de radio hard en zingen voor de spiegel.. Daarbij nog wat extra moves om nadien gewoon verder te doen waar ik daarvoor mee bezig was..

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Samen met m'n beste vrienden 'Ben en Jerry' (liefst een heel grote pot) naar een flauwe film op Wijftevee kijken... of (nog erger) naar Astrid in Wonderland.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. DE Nigella cheesecake die ik onlangs ontdekte....Een stukje is niet genoeg, maar na 2 stukjes hoef je de hele dag niet meer te eten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik kijk naar Neighbours, al 25 jaar (of hoe lang bestaat dat al). Ik neem het op en dan 's avonds voor het slapengaan nog 20 minuutjes ontspannen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Neighbours, ook mijn goed bewaard geheim! Opnemen en kijken tijdens het avondeten... het is bijna een vast ritueel...

    BeantwoordenVerwijderen
  90. De mijne zijn neusekes. Die kegelvormige snoepkes. Heerlijk vind ik dat. Je vindt ze nergens in Nederland, dus ik breng ze geregeld mee voor mezelf en vrienden, die net zo verslaafd zijn als ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Oe ik wil zo graag eens winnen!!! Geweldig zou ik het vinden...
    En mijn zonde durf ik bijna hier niet vertellen... Een eierdopje met muizenkorrels zo, puur op eten! Foei!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Tillykke med din skønne blog!
    Wat een prachtig tasje, ook ik zou die graag willen winnen.
    CHOCOLADE, keer op keer .

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Schoenen en sjakosjen kopen! Cliché, I know haha.
    Ik kan daar moeilijk aan weerstaan, een rode handtas heb ik nog niet, ze zou dus niet misstaan hier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Mooi!

    Mijn guilty pleasure ( 1 van de) ... als de kinderen buiten spelen, zeggen dat ik snel even binnen ga luisteren of de jongste nog slaapt, om dan gewoon keisnel en stiekem een koekje in mijn mond te proppen. Foei foei :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Hmm... Veel te lang onder de douche blijven staan! En Ferrero Rocher-kes, of eender welk ander chocolaatje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Super toffe tas!
    Eerst de caramel van de Twix afknagen ... daarna pas het koekje opeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. haha veel van de dingen die ik hier las zijn ook geneugten van mij...
    Maar nog eentje: naar de kringwinkel gaan, iets kopen en dat dan ergens tussenproppen en hopen dat de wederhelft het niet ziet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  98. ... iemand zo goed als met open mond aangapen die zo fout gekleed gaat en dan zonder scrupules tegen de echtgenoot zeggen 'wat een trut was dat zeg ! , muziek keihard opzetten uit mijn tienertijd en daar dan super onnozel op staan "dansen" en zingen en dit liefst van al in de auto ... en mij dan totaal niets aantrekken van wat de rest rond mij daar dan wel niet moet van denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Echt prachtig gemaakt die tas! Ik zou hem zó kopen! Een klein geneugtje van mij is ijverig een slaatje eten,samen met de kinderen, om dan, wanneer ze in bed liggen, mijn superwederhelft over te halen een magnum te gaan halen in de nachtwinkel...en dan weer spijt hebben natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. momenteel een enorm zwak voor Côte d'or met amandelkoekjes of met speculaas... daar kan ik echt geen neen tegen zeggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  101. mijn guilty pleasurs? eigenlijk té veel.
    - zoals velen hier voor mij: de kinderen snoep geven zodat ik een excuus heb om zelf ook mee te snoepen...
    - naar de stoffenwinkel gaan voor 1 stofje voor een kinderkleedje en thuiskomen met (minimum) 3 bomvolle zakken stof en toebehoren...
    - op de markt een volledige kilo snoep kopen 'omdat het dan goedkoper is'...
    - die kilo bijna ophebben tegen dat ik thuiskomt
    - de rest van de dag buikpijn hebben van die kilo snoep
    - de dag nadien erover verbaasd zijn als ik op de weegschaal sta :-)
    - verliefd worden op een super-formi-weldig-eindig-fanta-kolosachtige tas in een give-away op een geweldige blog

    BeantwoordenVerwijderen
  102. De lungo meisjes14 april 2013 om 20:49

    Wij hebben hier op lungo maakdag-weekend uitgebreid over gefilosofeerd en vonden dat het toch wat meer 'guilty' mocht zijn. Doe ons maar Jude Law met wijn en slagroom op naaiweekend! De lungo-meisjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig! Wel spijtig dat ik dat gesprek niet heb gehoord. Volgens mij zijn daar veel meer sappige details besproken dan enkel Jude Law... ;-)

      Verwijderen
  103. Mooi tasje!!!! zo iets wil ik wel graag winnen.
    Ik hou van stoffen. Aanraken, voelen, betasten, wrijven, ... ik word er helemaal warm van. vanmorgen heb ik aan een kraam op het stoffenspektakel bijna staan kwijlen van genot.
    (Ik heb ooit eens aan mijn directrice gevraagd of ik de stof van haar jasje even mocht voelen. Ze (de stof ;-))was zo zacht en aaibaar als ik me had voorgesteld!)

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Mooi!!
    Mijn guilty pleasure bij uitstek: côte d'or melkchocolade! Ik kan daar achter elkaar een heel pak van opeten, en dan vreselijk mottig zijn, en twee dagen later juist hetzelfde doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Pickles chips, ketchup chips, BICKY chips, .... kan ik niet weerstaan.
    Naar de ikea gaan, en niet kunnen vertrekken zonder een hotdog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Vanochtend toen ik deze post las, kon ik werkelijk op niets komen. En nu zit ik met mijn guilty pleasure in de zetel: een tas warme choco en een spuitbus slagroom. Uiteraard doe ik het niet voor de choco maar voor de slagroom die zo wegsmelt in de warme chocolade melk en dan snel de slagroom eruit lepelen en opeten. ZA-LIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Oh, wat zou ik graag dat tasje winnen! Ik geniet ervan om witte saus te maken, het moment dat de roux bindt met de melk...of kijken naar de koers, vooral naar de kracht uit de benen van Cancellara...of ruiken aan vanalles...

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Drop tegelijk met chocolade; fietsen in de regen; een hele avond blog-hoppen en candycrush spelen. Blij zijn als m'n meisjes ineens tussen de middag ergens anders eten; in bed lezen, heeeeel lang; een hele zak tumtummetjes; echt hippe hardloopkleding kopen voor halfvuurtje per week(lees: dure); wat heerlijk veel quilty pleasures heb ik!! En ik heb al te veel tassen... Maar geen rode!! En ik hou zo van kleur!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Wat komen we hier veel te weten over iedereen :)
    Leuk zo een give away!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ik draai Modern Talking in mijn auto....

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Een appelcake bakken voor de kinderen en express niet alle deeg in bakvorm gieten omdat ik dat zo lekker vind...en ook nooit verder vertellen dat dat eigenlijk de reden is waarom ik die cake bak...ssssst!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Ik ga me beperken tot ééntje, ik wil nog wat plaats laten voor de anderen!
    Na een avondje doorwerken in de zetel ploffen en naar vitaya en vijfTV series kijken. Liefst van die "hoarding" -realityshows. Daarna voor het slapengaan een blik gooien in mijn meest rommelige kamer en denken "ach, zo erg is het toch nog niet."...

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Met volle soeplepels het heerlijke wafeldeeg naar binnensmikkelen zodat je na het wafels bakken moet vaststellen dat je amper de helft van het vermelde aantal wafels bekomen hebt ...
    Of maltezers en Galakchocolade met gepofte rijst, daar kan ik gewoon niet afblijven, dat is stiekem smikkelen tot het laatste beetje ervan op is, terwijl de kinderen slechts een klein beetje krijgen, want ja, "da's heel ongezond en slecht voor de tandjes"...
    Heb ik dus het laatste anderhalf jaar niet meer in huis gehaald, als bescherming tegen mezelf en voor de gemoedsrust van mijn diëtiste ;)
    Maar de kringloopwinkel kan ik nog steeds niet passeren zonder iets gekocht te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Wat een populaire give away. Het is dan ook een erg leuk tasje.
    Mijn verborgen genoegens: de aangekoekte randjes in de lasagneschaal, stiekem de postkaarten lezen die soms voor de buurman aankomen, een hele week niet koken wanneer ik home alone ben en heel veel films en series kijken ..

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Ik vind die vragen ook altijd moeilijk. Maar kijk, op deze weet ik direct een antwoord. Met een lepel een schepje nemen uit de pot choco :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Kijken naar "sturm der liebe" na een zware werkdag !!! zeg ik zonder rood worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  117. hohohohoho ik heb zo veel plezierkes en ze zijn allemaal zo...

    Als ik een dagje verlof neem en zeg tegen manlief dat ik veel moet kuisen... heel de dag naar mijn films kijken met een zak chips en in de zetel ploffen... om dan om 4 à 5u eruit te springen en lijk de 'vuil' madammen te kuisen en dan zeggen 'seg ik heb van heel den dag nog nie in de zetel gezeten ze, ik heb veel gewerkt'
    of zijn laatste lievelingssnoepke opeten, of stofkes kopen en eigenlijk geen meer mogen kopen, omdat de kast uitbarst...of genieten van de zon terwijl er binnen veel afwas staat...

    hohoho ik kan een hele dag doorgaan! Ik geniet gewoon vant leven, recent heb ik gevoeld dat het leven iets is dat je moet nemen zoals het komt en dat je je niet moet laten leiden door het leven, maar dat je je leven moet leiden! So yes i'm 'guilty'!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Hoera! Vier jaar! Oké, veel mensen vinden dit vast onsmakelijk, maar een flinke puist vinden bij mijn man en die vervolgens laten 'ploppen'.... zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  119. met een lepelke in de chocopot zitten (en zeker die zelfgemaakte choco) en het lepelke dan vlug in de vaatwas zetten zodat niemand het ziet

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Zonder enige twijfel chocolade !! Wit of melk, en nog het liefst met een lekkere praliné vulling erin...
    Maar ook kleren kopen, hoewel het er de laatste jaren vooral voor de dochters zijn, en zelden nog voor mezelf :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Astrid in Wonderland, zure repen, Safari orange, stofkes kopen hoewel de kast echt proppevol zit, diepvrieslasagne, chocolade zeevruchten, en nog zo veeeeeeeeeeeeeel meer...
    En meedoen aan leuke giveaways... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  122. My 'guilty pleasure': elke dag (nieuwsgierig als ik ben) naar de nieuwe posts kijken van de blogs die ik volg (en dan dikwijls terecht komen op 'voor-mij-nog-onbekende-blogs)'terwijl ik eigenlijk zou moeten beginnen met het huishouden. Eventjes blogs bekijken, hmmm, er is ondertussen ook al een uur gepasseerd.

    En dan, zoals hier veel voorbij komt, de chocopot. Wel als ik de boterhammen van de kinderen klaarmaak met choco dan lik ik stiekem het mes af.
    Of zonder dat iemand het ziet een lekker stukje zwarte chocolade traag in mijn mond laten smelten, zalig!

    Dus ik doe supergraag mee met jou give-away!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Mmmm...
    Op mijn werk surfen naar naaiblogs met mijn deur dicht en mijn 'ingesprek'bordje op rood.
    's Avonds in mijn jogging in de zetel met de Dag Allemaal en een voorraadje zelfgemaakte cheesecakebrownies. En een groot glas rode wijn.
    En de telefoon niet oppakken.

    PS: praaaachtig tasje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Super mooie tas!

    Mijn heimelijke genoegens zijn handtassen en schoenen. Ze stiekem kopen, in de kast zetten en bij de eerstvolgende opmerking van de man zeggen "Die heb ik echt al kei lang" (met een uitgestrekt gezicht).

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Mijn guilty pleasure? Greys anatomy kijken in bed, liefst 3 na elkaar. En warme melk met chocoladerepen, heerlijk de repen in de melk doppen en dan in je mond ermee, mmmm ...

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Hm, er zijn er hier al een aantal gepasseerd, waar ik me ook aan bezondig. Maar de grootste is toch stiekem tussendoor een paar lepeltjes choco eten. En ook yoghurtdrink van de teut drinken, met de deur van de frigo open zodat de kindjes het niet zien...
    Het tasje is trouwens super! Zou een ideale vervanger zijn voor zo'n dergelijk tasje dat ik heb ik het wit (al heel oud). Ideaal voor op reis en op stap!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. heb er wel een "partner in crime" voor... pretparken bezoeken! en wie heeft er trouwens een terras nodig voor die commentaar ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Commentaar geven vanop een terras, dat klinkt héél bekend! Ik ga er zelfs speciaal voor op een terras zitten (of op een bank in een winkelstraat). Melocakes zijn ook altijd moeilijk te weerstaan, en tenslotte: net te veel geld uitgeven aan een Skunkfunk of een schoon stofke dat vervolgens minstens een jaar in de kast blijft liggen omdat ik het niet durf te verknippen...

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Een serie huren in de videotheek en dan niet meer kunnen stoppen met kijken. De volgende dag het tekort aan slaap op de dochters steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  131. ik doe graag mee... mijn guilty pleasures zijn o.a. als ik de post ga halen, onderweg al de interessantste enveloppen openscheuren en lezen :) en ook: 's avonds in een heet bad (op tijd bijtanken) met een boek (Larsson), jumbo zak tomatenchips en klein flesje witte wijn... Hééééérlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Naar mensen kijken, genieten van de stilte, een bompa een bosje bloemen zien kopen voor de bomma, lapjes stof kopen en daar in mijn hoofd 1000 dingen van kunnen maken, de zee, schrijven tegenwoordig mailen met mijn penvriend die geen computer heeft, dus dat is toch wel knap, de kinderen horen zeggen dat ze lekker hebben gegeten ondanks dat ze het niet lusten...........
    Liana

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Geloof het of niet, maar het handvat van de handtas van dit meisje-met-de-rode-jas scheurde vandaag finaal: het moment voor een nieuw exemplaar. Dat van u, bijvoorbeeld. Dat gewoonweg prachtig is. En als ik daarvoor mijn guilty pleasures met de wereld moet delen, het zij zo. Dus: met een vinger in de chocopot, films bekijken tot ik de dialogen hardop kan meezeggen, kinderwinkels binnen lopen en doen alsof ik iets kom kopen, een paaseitje mee naar boven nemen in de hoop mezelf zo aan te zetten tot studeren. En zo voort.

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Oooooh, wat zou ik blij zijn met die rode tas!!!
    Mijn guilty pleasures: warme chocolademelk met slagroom (1/3 chocolademelk en 2/3 slagroom), Onopvallend meeluisteren met andermans gesprekken (aan de schoolpoort, in de supermarkt,...), tussen twee afspraken door binnenspringen in een kledingwinkel en snel iets kopen. Ik ben zo iemand die zich daar toch een dag lang heel gelukkig door voelt...

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Wat een supermooie tas heb je weer gemaakt! Superlief dat je die wilt weggeven.
    Mijn guilty pleasures: melkchocolade, ferrero rocher, dorito's (oeps, is die zak al leeg? Maar dat zijn grote chips, eigenlijk zitten er niet zo veel in zo'n zak!) en de laatste posts lezen van de blogs die ik volg, terwijl ik eigenlijk ander werk moet doen, of de kinderen extra stimuleer om wat buiten te gaan spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Ik ben sinds enkele weken op dieet, dus mijn guilty pleasure bestaat momenteel uit veel mooie stofjes kopen terwijl mijn stoffenkast uitpuilt...

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Wat een leuke give-away, daar waag ik graag mijn kans voor!
    Mijn guilty pleasure: de Action binnenstappen en gegarandeerd met iets buiten komen ook al heb ik niets nodig *het moet maar zo goedkoop niet zijn haha*

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Mijn guilty pleasure: iets voor mijn kleinkinderen klaarmaken en ze dat zien opeten. Want thuis smaakt dat niet zo lekker zoals bij oma. En op de 2de plaats: stiekem een praline uit het doosje nemen en toch niet weten hoe het komt dat die doos zo mindert.

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Super tas! Die ga ik ook eens moeten maken, tenzij ik deze give away win natuurlijk ;-)
    En wat mijn guilty pleasures betreft: op zondag de hele dag in pyama blijven, in de zetel hangen en gewoon eten wat er in de kast ligt - zolang er maar geen kookpotten aan te pas komen :-)
    Oh, en altijd teveel van stofjes kopen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Gefeliciteerd met je 4 jarig bestaan
    Waar ik enorm van kan genieten is mooie creaties van andere en zo insperatie op doen om zelf weer iets moois te creëren

    BeantwoordenVerwijderen
  141. oei al 144 voorgangers, maar ik ga het toch proberen want het zo'n leuke tas.
    Mijn guilty pleasurse zijn mergpijpjes!!!! vraag me niet waarom, maar je mag me ervoor wakker maken.

    groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  142. supertof, ik waag ook mijn kans! En zo een grappige vraag :-) Mijn guilty pleasures zijn er wel redelijk veel :-) Ik ben door het dolle heen als ik op de trein een achtergelaten story of dag allemaal vind, ik ga regelmatig in de namiddag een chocoladewafel halen in de automaat op het werk maar beweer toch tegen het lief dat ik niet zoveel snoep, ik loop graag rond in mijn lelijke joggingbroek, ik luister wel eens graag naar de verhalen van omstaanders of medetreinreizigers en probeer dan te bedenken wat 'the big picture' is van hun leven, enz... Ik kan nog wel wat meer bedenken vrees ik :-S

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Prachtig die tas! Een van mijn guilty pleasures is alle hageltjes die van mijn vaste ochtendboterhammetjes hagelslag vallen met mijn vinger van mijn bordje likken. Venco gekleurde dropstaafjes soms in de avond en als 4uurtje 's middags drop, liefst zout, hmmm.
    En als ik alleen thuis ben en achter mijn naaimachine zit ouwe jeugdliedjes meebleren.

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Mijn guilty pleasure is de mengkom uitlepelen bij het maken van chocolademousse! Hmmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  145. daar doe ik graag aan mee :), en als ik niet win, ga ik em zelf eens proberen te maken :)
    my guilty pleasure: nougatti, zo lekker dat ik meteen het hele pakje op eet

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Een heel seizoen van een serie bekijken in 1 ruk door, met een haak- of breiwerkje op schoot. En ook wel de Dag Allemaal op het toilet, maar ssjjt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Natuurlijk doe ik graag mee. My guilty pleasures zijn heel eenvoudig : na de middag een kopje koffie drinken, stiekem een koekje (of meer) erbij eten en een beetje in mijn boek lezen. Daarna iets cratiefs starten, naaien, kermaiek, glasjuwelen.... Nog eentje is op een terrasje in de zon zitten en mensen kijken. Naar de bib gaan en thuiskomen met een hele stapel boeken en niet weten wanneer je ze zal lezen... en zo kan ik blijven doorgaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Heel lang blogs bekijken en niet willen toegeven dat je daar teveel tijd insteekt...

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Mooie tas zeg!! ik doe mee.

    Mijn guilty pleasure? Eh, overdag terug in mijn bed kruipen en een dutje doen als ik weer te laat ben opgebleven de avond ervoor (en niet moet werken)... speelgoed kopen voor in de 'kadokeskast'... zoute chips en iets met chocolade eten (samen, allee, afwisselend wat chips en wat van de chocolade, zoooo zalig)... stof kopen terwijl ik er al zo veel heb (ben wel naar het stoffenspektakel geweest zondag zonder ook maar iets te kopen!!)... een dom spelletje spelen op de computer... oh er zijn er zo veeeeel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Wow, ontdek deze site nu pas! Had dit al eerder moeten doen, da's duidelijk!

    Mijn guilty pleasure is popcorn uit de microgolf, het liefst zout :)

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Mijn god, ik heb er zoveel.. :p
    Een hele namiddag dutten en juist voor het ventje thuis komt snel kuisen zodat hij denkt dat ik de hele dag bezig ben geweest.
    Als het zonnetje tevoorschijn komt een sangria drinken met keiveel fruit in en het fruit maar bijvullen zodat ik kan blijven eten.. Fruit is gezond toch?
    Stiekem voor ik naar huis ga stoppen aan de hamburgerkraam omdat we kost eten die alleen ventje lekker vind.. Honger? Neen niet echt schat..

    In mijn auto keihard meezingen en dansen met echt oude en foute liedjes... Tutututututututu Tequila! En snel stoppen wanneer een auto langs me rijd..

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Guilty pleasures? Hm... dansen in de living, sinterklaaskoeken soppen in warme chocolademelk (maar das enkel voor in de winter), grabbelen in de m&mpot in de voorraadkast en vriendelijk vloeken in de auto naar irritante automobilisten,... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Stoppen aan de hamburgerkraam doet het goed, en ik geef toe ik maak me daar ook schuldig aan. Net voor ik de baby bij schoonma afzet nog even aan de drive in stoppen. De baby dan ook maar een frietje in haar handje geven en net voor ik haar afzet de maxicosy proberen frietvrij te krijgen om dan te horen dat het toch schandalig is dat sommige ouders hun kinderen fastfood durven geven. :-). Een mooi tasje trouwens, dus daarvoor geef ik graag mijn guilty pleasure prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Een vrije namiddag met een zak chips naar series op tv kijken terwijl ik eigenlijk moet werken voor school. Mijn leerlingen moesten het zien...
    Blij dat je niet voor het liken op fb kiest. Ik zit bewust niet op fb en erger me steeds meer aan het feit dat je tegenwoordig alles via fb moet doen.
    groetjes, inge

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Zalig tasje, en ben dringend aan nieuw schoudertasje toe. Mijn kleine zonde? Mini-leo's verstoppen voor de kinderen, en als ze vragen waar die snoepjes zijn die papa heeft gekocht, zeggen dat ze op zijn ....

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Veel te veel hotdogs en ijsjes eten bij IKEA!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Ik weet niet of je het een guilty pleasure kan noemen, maar ik hou ervan om stiekem als ik een vergadering heb voordien een ommetje te doen, tijdschriftenwinkel binnenlopen, pakje ophalen bij Julija als ik in Antwerpen moet zijn, gewoon beetje tijd en misschien cadeautje voor mezelf. Een reep chocolade kan al voldoende zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Met een drankje languit in de zetel naar een "echte" vrouwenfilm kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Een boterham smeren met de meest onmogelijke combinaties. Met Pesto, kaas, mosterd, groentjes,...
    Mooi tasje! De sterretjes zijn een heel erg leuk detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Wat een mooi afgewerkte tas! Dan zal ik ook maar een poging wagen. Met een lepel pindakaas eten uit de pot!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Zo mooi zeg!
    Mijn guilty pleasure, met stip op één: Bicky Burgers! En liefst gecombineerd met ne grote friet... En nooit willen toegeven dat ik het eigenlijk niet opkrijg, en toch blijven gaan, met buik/maagpijn als gevolg daarna. Maar 'k heb er dan toch geniet van gehad ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Heel schone tas!
    Mijn guilty pleasure, lekkere pralinekes laten smelten in uwe mond bij een romantisch filmke, onder een dekentje, maar dan wel in de winter, in de zomer zonder dekentje.
    't zullen er wel meer zijn, maar daar kom ik niet direct op.

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Mijn kleinste guilty pleasure is... heel veel slagroom op een beetje warme chocolademelk. Dat is trouwens zo lang geleden, dat ik mij er nu één ga maken. Bedankt voor de vraag :-) Katrien S

    BeantwoordenVerwijderen
  164. mijn guilty pleasure: luidkeels meezingen met marco borsato tijdens de kuis, tot grote ergernis van dochter en manlief. En naaien op momenten dat het huishoudelijk werk op me wacht. Ach ik kan het gewoonweg niet laten....

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Chocolade.... ik zag hem hierboven al veel staan en ook "schuddebuiken" van het lachen, en met al die chocolade is er veel te schudden....

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Wow, wat een lijst mensen die graag dat leuke tasje willen winnen!

    Heel hard kinderliedjes zingen met mn zoontjes, m&m's eten, mezelf opsluiten op de wc voor even wat rust :)

    BeantwoordenVerwijderen