zondag 7 april 2013

Happy birthday to you...

...op de frigo plakt een koe!


Poppemie was gisteren jarig en zodoende was het cadeautjes-tijd! 
Iedereen kent ondertussen wel de leuke dierenmagneten en -bokalen: Mina dotter maakte al geweldige junglemagneten en vorige week kon je bij Yvestown nog pastelkleurige kippenbokalen bewonderen. Ik vond ze perfect voor de jarige dierenvriend en ging aan de slag.



Easy peasy dus en de dierenbokalen zijn zo even nog gemakkelijker om te maken.


Als alle lijm en verf gedroogd waren, was het natuurlijk tijd om de bokalen te vullen.


             De truffels maakte ik al eens eerder en ook deze keer vielen ze weer in de smaak bij de jarige chocoholic.

Het tasje is om haar buitenbeugel in te bewaren en is gemaakt volgens dit recept. Het stofje kocht ik lang geleden hier en is van Aunty Cookie. De rits viste ik uit de stapel en de polkadot-voering komt nog van Poppemies oma


Met wat kleurrijke servetjes van Zeeman en een bijpassend kaartje van de Hema werd het cadeautje ingepakt en afgegeven in ruil voor zelfgemaakte chocoladeverjaardagstaart en afhaalchinees. Lekker!


Van harte gefeliciteerd lieve schat!

35 opmerkingen:

  1. Ik kan het geloven dat ze er blij mee was! Hieperdepiep!
    Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof idee om de magneten uiteindelijk als fotostaander te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat eenkleurige verjaardag! Proficiat poppemie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!! Ze zal er zeker blij mee zijn geweest!
    Een vraagje: waar haal jij je magneetjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb gewoon wat oude magneten gebruikt die al jaren op de koelkast hingen. Maar hier vind je zeker wat je zoekt!

      http://www.supermagnete.be/index.php

      Verwijderen
    2. Bedankt voor de snelle reactie en de inspiratie, heb hier ik het kort een communiefeest... Dus 'decorstukken' zijn altijd welkom!

      Verwijderen
  5. De dierenpotjes staan ook nog op mijn planning. Merci om me daaraan te herinneren. En LOL voor de fotostandaard!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ze blijven leuk en je hebt het ook nog zo super uitgevoerd! Ik heb nog een doos vol diertjes liggen, wilde haakjes maken, maar ben er nog altijd niet over uit waarmee ik het kan lijmen/vullen. Dit krantenidee ga ik in ieder geval ook proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke cadeautjes. Hoera voor de jarige meid. En ooo... I love de nieuwe kaartjes van de HEMA. Hier liggen een paar olifantjes in de schuif.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje! Prachtig gewoon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoera voor Poppemie!!! Zo'n toffe cadeautjes om uit te pakken zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet normaal hoe lang ik die bokaaltjes al wil maken ... Ze zijn echt heel mooi, vooral in het goud zeg! Superkadootjes, echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke dingen allemaal! Vooral die magneetjes daar ben ik helemaal weg van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat goud, zalig! Alles eigenlijk. Ik zou zo'n cadeau ook wel smaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Ze zal daar wel heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeer mooi! Een streling voor het oog!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. haha, geweldig, die kop- en kontmagneten! Een gelukkige verjaardag aan poppemie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. superleuk idee! wie zou daar niet tevreden mee zijn????

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super, zo'n poep tegen de frigodeur! En dan die fotohouders... hilarisch! En dat goudspuiten... zo professioneel gedaan! Je hebt duidelijk een oog voor detail (maar dat had ik al wel eerder door)!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zalig, een heerlijk meisjescadeau! Ik onthoud!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waauw, dat is een fantastisch cadeau!
    Zo mooi en lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een tof cadeau! Heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk idee. Maar hoe kom je aan die boerderij dieren?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. aan zo'n kontmagneten wou ik eens geld uitgeven voor jou gelukkig heb ik dat niet gedaan want dan had ik mij nu belachelijk gevoeld :-s wel echt weer SUPER mooi!!!! En duidelijk met veel liefde gemaakt :-) wens ze nog een gelukkige verjaardag van mij xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Reacties
    1. Gewone spuitbussen van de doe-het-zelfzaak, ik denk Motip. Eerst goed ontvetten, eventueel een laag primer en dan twee dunne laagjes verf.

      Verwijderen