donderdag 25 april 2013

Oproep!

Mijn blogpost van vorige week heeft zo te lezen, toch wat enthousiaste reacties losgemaakt en ook de daarbij horende vragen. Er zijn blijkbaar genoeg naailiefhebbers die zo'n clubje wel zien zitten, maar niemand die zich geroepen voelt om het in z'n eentje op poten te zetten. Wat ik best begrijpen kan want ik ben ook geen held in die dingen, maar samen moet er meer in zitten volgens mij.

Om alles een beetje in kaart te brengen, stel ik voor dat iedereen die geïnteresseerd is in een naaiclubje voor Lier en omgeving een reactie of een e-mailadres achterlaat. Zo kunnen we nadien, bij voorkeur op een zonnig terras ;-) de koppen eens bij elkaar steken en van daaruit verder gaan. Dat moet alleszins iets makkelijker en gezelliger zijn dan via e-mail.


Als er leden van andere naaiclubs tips & tricks willen delen die ons kunnen helpen, dan zijn die natuurlijk ook meer dan welkom!

Dus laat zeker van je horen en wie weet tot gauw!

35 opmerkingen:

  1. Geweldig....hopelijk wordt de naaiclub een groot succes!
    Sinds September is er in Edegem ( niet zo gek ver van Lier) ook een naaiclub gestart.....en het loopt storm!
    Dus....hoe meer naaiclubs ......hoe meer contente zielen!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moest je een naaiclub opstarten richting Duffel, dan ben ik ZEKER geïnteresseerd om ook daar naar toe te gaan.
      ( ben zelf van Edegem en zit al bij naaiclub Edegem Handgemaakt.....om de 14 dagen op woensdagavond van 19:30 tot 22:00)
      ......
      Maar ben lichtjes verslaafd, dus hoe meer naaien en naaiclubs hoe beter!
      :)

      Verwijderen
    2. Wil je me jullie gegevens even doorsturen?
      Naam
      Wanneer jullie samenkomen
      Waar
      FB-pagina
      Website

      Hoe meer info hoe beter! Dan voeg ik jullie toe aan mijn lijst.
      http://missfabuleus.blogspot.be/2013/01/snit-naad-naaiclubs-in-vlaanderen.html

      Verwijderen
    3. Ben benieuwd of er al iets concreets is ( nen datum voor dat zonnige terraske bijvoorbeeld?)
      Ik wilde het je vragen per mail, maar ik vond nergens een mailadres terug....vandaar langs deze weg!
      Je mag mij natuurlijk altijd contacteren Deborasluijs@me.com

      Verwijderen
  2. Geef me zeker een seintje als jullie naaiclub er is. Dan zorg ik voor een plekje in mijn lijst!
    http://missfabuleus.blogspot.be/2013/01/snit-naad-naaiclubs-in-vlaanderen.html

    Ook andere naaiclubs mogen nog steeds hun gegevens doorsturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ons naaiclubke in Borsbeek is heel gezellig, ieder brengt zijn eigen projectje, cava en chips mee :-) Wij komen samen in een dienstencentrum van het ocmw, kost niet veel en genoeg ruimte. Via een FB pagina houden we elkaar op de hoogte. Succes !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wil je me jullie gegevens even doorsturen?
      Naam
      Wanneer jullie samenkomen
      Waar
      FB-pagina
      Website

      Hoe meer info hoe beter! Dan voeg ik jullie toe aan mijn lijst.

      Verwijderen
  4. Ik heb heeeeeel veel goesting maar zit in Aarschot. En dat is toch een half uur rijden naar Lier ... Dat is niet realistisch zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zou ook wel willen. En zit ook rond aarschot...

      Verwijderen
    2. Dames, we starten heel binnenkort met een naaiclubje in Diest, ook niet zo ver van Aarschot? Locatie is al gevonden, we moeten ook nog even brainstormen over de andere praktische zaken

      Verwijderen
    3. Femma is pas gestart met een naaisalon in Aarschot! Eén keer per maand op donderdag!

      Verwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel succes! Lier ligt helaas iets te ver van mijn voordeur verwijderd. Wil je alles wat officiëler regelen en een vzw oprichten? Zoek via Google naar de statuten van een aantal naaiclubs (o.a. De Ijverige Wijven, Stik-Niklaas ...) voor de nodige info.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. count me in wenneke85@hotmail.com
    ik ben van lier
    in basisschool het spoor komen ze ook al 1 keer per maand samen, mss is het een optie om daar verder mee uit te bouwen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb daar ook wel zin in !
    Ik woon in Mechelen, da's qua afstand haalbaar denk ik zo.
    Carla.Killens@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. filienesblog@gmail.com
    Zeker wel, wil ik ook meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi
    ik heb een clubje opgericht in Schoten. indien je info wil, mag je altijd een keer mailen of langskomen op onze bijeenkomsten.
    http://schotenstikt.blogspot.com
    best op een woensdag, dan ben ik er altijd en kan ik je alles in detail uitleggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik knijp er de komende dagen even tussenuit maar vanaf 06/05 terug bereikbaar. Alhoewel, als ik op het www raak, check ik toch snel de mail.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hey

    hekske_01@hotmail.com
    ik kom uit mortsel xxx

    liefs fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja! Laat de zon en het terraske maar komen!
    sane.smits@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zet mij ook maar op uw lijstje (bregtje_vh@hotmail.com). Wil gerust wel wat meer organiseren, maar voor naaitips en blogs zult ge niet bij mij moeten zijn (zit nog maar een half jaar achter mijn machien en heb te veel pogingen nodig gehad om deze reactie te posten)!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. als je van iemand een "draaiboek" krijgt met tips voor het opstarten van een clubje, mag je me het laten weten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Awel dat zie ik wel zitten. Ik ben van Heist, vlakbij Lier dus, lora_naait@hotmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zoals je al weet ben ik ook enthousiast :) jidske@gmail.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben van Nijlen en volg 1x per week naailes hier, maar ik ga toch hier volgen ook, wie weet wat komt er allemaal uit de bus :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. In ons clubje NaaiateLIER in bs Het Spoor, derde donderdag van de maand is iedereen welkom.
    dominique.bovyn41@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben van Herentals, dus regio Lier of Herentals of er tussenin is goed ;-) zjizjipke@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb gehoord dat er vanaf september een naaicafé komt in Lier -> ideale locatie? Mij mag je erbij zetten ine.wijnants at telenet.be

    Op facebook kan je het terugvinden op KreateLier!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik wil ook heel graag meedoen, ben van mechelen maar werk in lier in het ziekehuis dus is ideaal voor mij.

    satinetine@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik wil ook heel graag meedoen, ben van mechelen maar werk in lier in het ziekehuis dus is ideaal voor mij.

    satinetine@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wil ook graag meedoen! Laat maar weten wanneer jullie samenkomen en of ik nog met iets kan helpen... stefanie.schelkens @ gmail.com (ik gebruik spaties om spam te voorkomen ;D)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Effe misbruik maken van uw blog :)! Aan iedereen van Lier en omgeving: wij komen vanaf maandag 19 augustus iedere 2 weken samen om te naaien, wil je mee op de hoogte gehouden worden, stuur dan even een mailtje, dan zet ik je in de mailinglijst (bregtje_vh@hotmail.com)!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hallo

    ik heb zeker interesse, woon in Wechelderzande, lijkt me heel leuk om mee te doen...
    grotezus @ live.nl

    groetjes irma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er is een Facebookgroep opgericht, Naai@eLier, waar je meer informatie vindt.

      Verwijderen
  27. Voor de mensen van Mechelen, ik heb sinds 1, 5jaar een naaiclub opgestart check maar eens sew-what.weebly.com
    Veel succes nog! Ellen

    BeantwoordenVerwijderen