zaterdag 27 april 2013

Winnaar!

De winnaar van de giveaway is bekend. Mijn twee nichtjes kwamen net logeren, dus aan hun de eer om uit de 169* inzendingen een winnaar te kiezen.








Als de gelukkige mij haar naam en adres kan bezorgen, dan zorg ik ervoor dat je handtasje zo snel mogelijk op de bus gaat. (dezustervan@gmail.com)
Bedankt aan iedereen die deelnam, het was met veel plezier dat ik al jullie guilty pleasures heb gelezen!



*Er waren 169 commentaren, waarvan een reply van mezelf. Deze werd vervangen door een deelname die ik via e-mail had ontvangen.

25 opmerkingen:

  1. Super origineel filmke, echt ferm gedaan, en proficiat aan de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi gedaan :-) en proficiat aan de winnaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, super filmke! Proficiat aan Mr en Mrs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke loting! Mevrouwtje 4-jaar-oud keek mee en riep meteen: nog eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, geweldig! Hebben ze het zelf al gezien? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke loting, zo leuk heb ik ze nog niet gezien! Proficiat aan de winnares.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha geweldig, kun je niet meer van dit soort filmpjes maken? Worden we vrolijk van! Gefeliciteerd aan de Mr & mrs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe loting! Van harte aan de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super filmpke, proficiat aan de winnaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha wat een geweldig originele manier om de winnares bekend te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super filmpke,ik kreeg gelijk een lach op mijn gezicht,heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superfilmke! Pure nostalgie! Echt Laurel en Hardy.... Al is hier dan wel in de versie van 'den dunne en den dunne'!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een geweldige 'onthulling'!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ZO BLIJ! Bedankt om mij nog iets te laten weten want ik heb deze post van jou echt gemist! En dat terwijl ik nog heb moeten lachen met de rommelpost... die ik dus wél had gezien!
    Zo gek! Maar dus: merci! :-)
    En: you've got mail!

    BeantwoordenVerwijderen