maandag 13 mei 2013

Hebben jullie dat ook soms?



Dat gevoel bekeken te worden?

43 opmerkingen:

  1. zo geestig! net gezien dat het stofje uitverkocht is :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eén van mijn favoriete stofjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel creepy eigenlijk ... want hij kijkt zo boos :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, ik krijg een koude rilling op mijn rug...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is heel erg leuk, en hij kijkt wel erg boos.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Slaapkamer op het gelijkvloers en weinig begroeiing buiten: ik heb dat elke nacht! Volgens mij heb ik deze zelfs al gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha!! Super!!

    Sofie
    http://dekopspeldekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oeoeoeoe!!! ik ben zo benieuwd!!!! t ziet er zo al kei kei kei mooi uit...JOEPIE!!!

    BeantwoordenVerwijderen