vrijdag 31 mei 2013

Van uw vrienden moet je het hebben.

Toen de vraag kwam om een tas te maken voor mijn petekind werd er meteen bijgezegd dat ik daar uiteraard voor vergoed ging worden. 
Ik wou daar natuurlijk niets van weten! 
Als meter doe je zoiets gewoon gratis en voor niks en met heel veel liefde.

Maar toen Jules op zondag zijn tas kwam ophalen, had het manneke een envelopje bij met daarin een allerschattigst kaartje. Zelf getekend.

Ge kunt den boom in! (32)

Zijn mama had de achterkant voor haar rekening genomen. 
Ge kunt den boom in! (33)



De blogpost over 'Den Boom' had hun blijkbaar op ideeën gebracht en er zat dan ook naast het kaartje nog een centje in de envelop waarmee ik -hopelijk figuurlijk- in de hoogste boom kan kruipen. 

Zo 'sneaky' om dat door een vijfjarige te laten afgeven hé! Zo ben je wel verplicht om dat aan te nemen.
Maar allee, nogmaals merci. De Boom-bon zal goed besteed worden.


Kijk eens wat een stoere karateka mijn petekind is!

22 opmerkingen:

  1. koddig ventje :)
    en duidelijk blij met z'n tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke foto en heel erg blij met zijn tas. Veel plezier bij de hoogste boom .

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, goed bedacht, mooie tas heb je gemaakt. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een knappe tas en een supercontent petekind !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik leerde gisteren in een vorming 'netwerken' dat je nooit mag zeggen 'dat had je niet moeten doen' maar oprecht 'dankjewel'. Den boom in is natuurlijk nog toffer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. smelt! wat ziet hij er stoer uit!

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat komt natuurlijk omdat hij ook Jules heet he 'mama van Jules'

      Verwijderen
  7. heel graag gedaan, jij vooral merci!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geweldig origineel bedankingskaartje. En een prachtige tas. Gebruikte je daarvoor een patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze moet ik onthouden voor als mensen mijn centjes eens niet willen aanvaarden! Heerlijk! :-)

    http://liesellove.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof! Een blij kind en een blije meter.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een oprechte dankjewel!! Wat een schoon ventje met een coole tas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, Super goed grappig en super goed idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zie hem glunderen! Supercontent is hij!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit vind ik prachtig. Mooie tas trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen