zondag 16 juni 2013

Dienstmededeling.

Na 8 jaar werken op pensioen gaan is natuurlijk schandalig, maar menig protest ten spijt, is de beslissing definitief gebleken.


Google reader stopt er mee en dus moet er uitgeweken worden naar andere feedreaders. Zelf gebruik ik al een tijdje met veel plezier Feedly, maar je kan natuurlijk ook kiezen voor Bloglovin of een aantal andere RSS-diensten.

fEEDLY EN BLOGLOVIN

Dus als je het hier wil blijven volgen na 1 juli en je gebruikt nog steeds Google Reader, dan raad ik je aan om toch over te stappen. Dat kan simpel door de knoppen in de rechterzijbalk te gebruiken.

Geniet van je pensioen Google Reader!

9 opmerkingen:

  1. aha, bedankt voor je dienstmededeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh ja, als je rijk genoeg bent, kan je al eens eerder op pensioen gaan he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. blogger werkt toch nog?? want ik snap niks van die dingen en wil je zeker blijven volgen! ik denk dat sommige van mijn volgers mij ook niet meer kunnen lezen :-/
    er zijn gewoon zoveeel opties op de pc, ik kan er niet meer aan uit :-/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blogger werkt en blijft werken, maar blogger-reader het populaire format waarmee je makkelijk eender welke blogs kunt volgen stopt er mee. Stel dat je tv kijkt via Belgacom en dat zij er mee stoppen. Dan blijven alle zenders nog wel bestaan, alleen jij kan ze dan niet zien en moet je dus opzoek naar een andere provider bv. Telenet.

      Verwijderen
  4. Ik geloof ook dat ik Blogger gebruik... merk het vanzelf haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb me aangemeld bij feedly. Alles werd overgenomen maar ik vind het niet terug op mijn computer? Weet jij waar ik dit kan vinden?
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij mij komt er automatisch bij het openen van mijn browser(Google chrome), een klein icoontje bovenaan rechts in de taakbalk. Hoe dat ging weet ik niet precies, maar misschien kan je dat wel aanpassen bij 'preferences' in het Feedly menu. Je kan Feedly natuurlijk ook gewoon bij je favorieten of zelf in de taakbalk van je browser plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen