zondag 30 juni 2013

Laat het gras maar groeien!

Poppemie maakte het danku-cadeautje voor haar juf zelf: Marskoekjes en een kaartje. De bedoeling was om een kaartje te tekenen, maar bij gebrek aan deftig papier kwamen we op het idee om een kaartje te naaien.
Ze koos meteen voor -zoals ze zelf zei- een 'kei coole' gazonstof en stikte daarop uitgeknipte bloemen. Dat grasstofje komt trouwens van een al even coole blogster. Ik kreeg het zo maar gratis en voor niks na de workshop op Van Katoen. Nog eens merci daarvoor!

Cotton postcard

De achterkant is gemaakt van een simpele witte stof met doorgestikte lijntjes. De postzegel is gemaakt van een mooi stukje bloemenkatoen dat ik won bij deze creatieve madam.

Cotton postcard


En nu is het tijd voor wat vakantie. 
Maak er een mooie zomer van en tot later!


11 opmerkingen:

  1. Tof idee! Ik vind het altijd boeiend wanneer je door omstandigheden op zoek moet naar een oplossing. Zo ontstaan hier meestal ook de creatiefste ideën.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een prachtkaartje ! Fijne vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer creatief gevonden!!!! tot na je verlof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik woon ook in Lier, wat een leuk idee! fijne vakantie!

    Love, The mind of an exchange

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superidee! En de uitvoering is geweldig! Ga ik zeker ook een keertje proberen! Heb je het nog verstevigd met vlieseline?
    Een zonnige vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, we hebben er van die dikkere Vlieseline tussen gestreken. H640 of 630 denk ik. De bloemetjes hebben we eerst verstevigd met gewone Vlieseline en dan uitgeknipt om rafelen te voorkomen.

      Verwijderen
  6. Super top idee!! Ga ik ook eens uitproberen. Leuk dat je het deelt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe tof! Het stukje kempisch gras kreeg een prachtig plekje op die kaart... niet dat ik er ooit aan getwijfeld heb dat het bij jou in goede handen is..!

    BeantwoordenVerwijderen