maandag 10 juni 2013

Koekjes.


Kattentongen maken (64)

Kattentongen maken (5)

Kattentongen maken (9)

Kattentongen maken (16)

Kattentongen maken (25)

Kattentongen maken (26)

Kattentongen maken (30)

Kattentongen maken (37)

Kattentongen maken (43)

Kattentongen maken (48)

Kattentongen

Kattentongen maken (55)

Kattentongen maken (59)

Kattentongen maken (65)






Recept kattentongen: Piet Huysentruyt voor VTM
Recept mascarponemousse: Cheekykitchen*

* Ik heb wel wat meer mascarpone toegevoegd dan in het recept staat omdat de mousse anders een beetje te dun was.

15 opmerkingen:

  1. Foto per foto raak je meer verlekkerd...ik proef ze bijna tot hier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben aan de lijn wegens bikinistress voor over 4 weken. Wat een kwelling is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heerlijk uit... moet ik proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met al deze geweldige foto's moet ik deze een keer gaan bakken. Eerst maar eens even pinnen om niet te vergeten. Bedankt voor dit recept!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom net van de dokter en moet op dieet. Maar deze ga ik toch maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmm! Ziet er heerlijk uit! Krijg er meteen zin in! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammie, Jammie. Dit ga ik ook eens proberen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn gat wordt al dikker terwijl ik dit lees.
    Mannekes, dat ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekkerrrrrrrr! Dat ga ik gauw eens proberen! En je hebt het wel super uitgelegd dus dat kan niet mislukken! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Héérlijk en perfect uitgelegd....gepind!! merci.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooie koekjes, het recept van de chocolade mascarpone mousse vind ik nergens, kan je het me mailen. ingrid.liekens@telenet.bedankt

    BeantwoordenVerwijderen