zaterdag 22 juni 2013

The Saturday Tote.

Hoewel ik een serieuze boon heb voor het Engels, hou ik normaal gezien niet van het 'verengelsen' (is dat eigenlijk een woord?) van onze schone Vlaamsche taal. Toch koos ik vandaag voor een anderstalige titel want, laat ons eerlijk zijn, 'Zaterdagse Zak' klinkt ronduit belachelijk.

Simple tote bag (10)

Hoewel het er echt wel eentje is: vanmiddag aan begonnen en een paar uur later al af. Instant voldoening.

detail

De stof is een overschot van de gordijnen die ik vorig jaar maakte en de bodem is dezelfde stof die ik gebruikte voor deze mislukking. Toen stikte die stof van geen kanten, maar vandaag ging het verbazend vlot. 

binnenkant

De voering is katoen dat ik een paar jaar geleden eens verfde en de hengsels zijn tassenband van hier.

Simple tote bag

Ik ben er alvast super content mee. Ik denk dat ik mijn nieuwe zomertas heb gevonden!

Simple tote bag

36 opmerkingen:

  1. Als dit ne zaterdagse zak is, ben ik wel ne keer benieuwd naar uwe zondagse zak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat mooi! Die roze hengels maken het helemaal af. Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een super tas waarmee je lekker kan flaneren!
    Fijn weekend.

    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof met die band zo! Heel chique voor de zaterdagse shopping.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De zaterdagse zak is een mooie aliteratie, maar misschien toch beter voor een Jommekesstrip... Supermooi! Waar is die zon nu naartoe?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handi die hengsels, kan er nog eens een krantje of streng knoflook tussen steken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een mooie tas geworden, en inderdaad lekker zomer's zo met dat roze.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat wordt terecht je favoriete omzertas!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Laten we afspreken dat ge nooit nog verwijst naar de schoonste aller weekendtassen als zijnde 'een mislukking'! Deal?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kleurencombi!
    En witte all stars zijn het mooist als ze vuil zijn! De mijne zien er ook zo uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW! Prachtige combo...en geweldige tas! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen