zondag 11 augustus 2013

Een kleintje.

Na het maken van een testversie in kaki en fluo, maakte ik een klein tasje.

Small bag, reversed denim (2)

Gemaakt van omgekeerd denim, een tweedehands streepje en stukjes leer.

Small bag, reversed denim (6)

Een paar rivetten & musketonhaakjes houden de boel bij elkaar.

Small bag, reversed denim (11)

Het is zo klein dat een extra zakje binnenin overbodig is.

Small bag, reversed denim (17)

                             Zo klein dat ik daar nooit al mijn rommel in kwijt kan.                                           
Small bag, reversed denim (1)

Maar dat noemen we dan maar een detail, niet?

25 opmerkingen:

  1. Super, echt een schoontje.
    Wat gebruik jij om leer te snijden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ienemienie zijn is absoluut een detail.....lief tasje!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is wel heel erg mooi hou ik wel van, wel heel herkenbaar dat dan niet alles er in kan.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje! En omgekeerde denim... goede tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, zo mooi! En zo écht ook, het lijkt recht uit een winkel te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. amaai, supermooi! die zou ik zo kopen in de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar wel weer heel origineel en wondermooi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg mooi, en ach ja, soms heb je van die momenten dat je niet je hele hebben en houwen mee hoeft te slepen, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ben ook fan, zou hem ook kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou hier standaard onder elke blogpost 'maar ooooh' kunnen typen, want het is elke keer dezelfde reactie. Wat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi en zo klein dat je weer 'back to basic' gaat, enkel wat echt nodig is!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig! Hoeveel vraag je er voor? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toffe tas! Op deze manier verplicht om enkel het nodige mee te nemen, zo vind je direct je gsm of portefeuille terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk! En met die neutrale kleuren is ze oneindig combineerbaar...

    BeantwoordenVerwijderen