vrijdag 23 augustus 2013

Ik ♥ jeans.


Weer een totebag.

I ♥ denim!


 Ik weet het, het wordt hier misschien een beetje te eentonig de laatste tijd, maar ik kan er niets aan doen. Het is gewoon zo plezant om te maken! 
Deze keer is het een jeanstas geworden met zowel rechtse als averechtse stof aan de buitenkant en een lichtblauw linnen aan de binnenkant. Kaki kleurige hengsels en rivetten met lichtgrijze leren ringen maken het verder af.

I ♥ denim!


I ♥ denim!


I ♥ denim!

En nu beloof ik plechtig om hier in de nabije toekomst géén totebags of jeanscreaties meer te laten zien. Erewoord en al.
Tijd voor iets anders!

24 opmerkingen:

  1. Maar ze blijven wel een streling voor het oog! Ik heb er alvast niets op tegen dat ze blijven geshowd worden, hoewel vernieuwing kan ook geen kwaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met zulke mooie foto's is jou dat helemaal vergeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem wel prachtig, hoor. Kan me voorstellen dat je daar met veel plezier mee op stap gaat! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw weer zo mooi! :)
    helemaal geen last van herhalingen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't Is echt pure schoonheid om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat niet erg hoor, al die tassen. En dankzij jou bekijk ik jeans nu ook eens van de andere kant (letterlijk)! Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik blijf er anders wel heel graag naar kijken hoor, geen probleem !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch schoon hoor! Je moet maken wat je leuk vindt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mocht er toch nog eentje tussendoor glippen... geen probleem wat mij betreft! Ik vind ze supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is gewoon mooi! Leuk ook, die averechtse stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben ze nog niet beu gezien! Toffe tas, gaat bij alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer want ik vind ze zo mooi, en vooral jouw stofcombinaties zijn zo mooi.
    Ik zou ze lekker blijven maken en vooral laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Doe gerust voort zou ik zeggen want ze zijn zooooo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die zou ik dus zo graag kunnen kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze is anders heerlijk om naar te kijken. Hou je dus maar niet in!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allez gij, dat blijft echt genieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw! Ik ben nochtans geen enorme jeans-fan, maar dit is echt een schoontje. En het is ook gewoon al plezant om hier 'volwassen' maaksels te zien passeren, inspirerend en al!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Waauw! Stijlvolle kleurencombinatie! I love it.
    Is het patroon of afmetingen ergens te vinden op het web of in een boek?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een patroon heb ik daar niet van aangezien het toch gewoon maar rechte stukken zijn. De tas is ongeveer 33cm hoog, 10cm diep en bovenaan 40cm breed. Hopelijk helpt dat je al wat verder.

      Verwijderen
  19. Super mooie tas! Wat voor knopen zijn dat bovenaan de tas, volgens mij geen gewone drukknopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, MarIO-tje! Dat zijn holnieten of rivetten. Hier ( http://thesisterof.blogspot.be/2012/07/rivetten-101.html ) kan je er meer over lezen.

      Het patroon kan je vinden in mijn boek: 'De tas van Annelies'

      Verwijderen