zondag 18 augustus 2013

Planche à pain.

Vorige maand arriveerde hier een grote doos met daarin een zwaar, maar mooi pak.

giveaway broodplank (1)

(Het lintje alleen vond ik eigenlijk al de moeite waard.)

giveaway broodplank (2)

Geheel onverwacht was de aankomst van de doos wel niet moet ik zeggen. De week daarvoor had ik namelijk een giveaway bij Vosgeparis gewonnen, gesponsord door ÇA-VA en zodoende wist ik dat er een pracht van een broodplank in het pak zat.

giveaway broodplank (14)

Een oude, massieve houten plank. 
Leuk om te gebruiken, maar ook gewoon schoon om naar te kijken.

giveaway broodplank (8)

In de webwinkel van ÇA-VA kan je nog meer van dit moois vinden. Vooral de letters kunnen mij wel bekoren.

giveaway broodplank (32)

Merci ÇA-VA & Vosgeparis!

14 opmerkingen:

  1. Zal wel dat je met deze prijs blij bent!!! Geniet van je brood-plank, hij ziet er echt knap uit. En om een lekker vers gebakken brood op te snijden... o daaar vraagt die plan ook achter. Mmmmm het water komt me in de mond. :-)
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke post :) en wat een mooie plank!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw! Ik heb ondertussen ook wel weer een nieuwe superleuke blog ontdekt! Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie plank. De foto's zijn ook erg knap.

    BeantwoordenVerwijderen