donderdag 10 oktober 2013

Giveaway: De Zuster Van feat. Georgette.

***Deze giveaway is gesloten. De winnaar wordt binnenkort bekend gemaakt.***

Dezustervan feat.Georgette giveaway



Wil je kans maken om deze handgemaakte tas te winnen?
Surf dan snel naar de blog van Georgette want daar kan je alle details vinden. Nadien kan je hier een comment achterlaten om deel te nemen.

Allez hop, je moest al weg zijn!


Update:  De tas die je kan winnnen is wel degelijk de donkerblauwe tas die hierboven is afgebeeld. De vraag ivm je favoriete stofje is gewoon een leuke manier om te antwoorden (Ik weet zelf nooit goed wat te antwoorden bij een giveaway, vandaar.) En zo weten ze bij Georgette ook ineens welke stoffen ze best inkopen. :)





130 opmerkingen:

  1. wauw, wat een mooie tas in een super mooi stofje. Ik ga die site zeker moeten onthouden.
    Mijn favoriete stofje is de Triangles in het geel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh WAUW, die tas is prachtig!!
    Moeilijke keuze in de webshop van Georgette, maar als ik dan toch moet kiezen...
    FOXY TOO!
    Ik doe dus heel graag mee om deze beauty te winnen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Dat is super! Mijn favoriete stof is folianten. Ik doe dus ook graag mee!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eh... Foliage bedoel ik. Hij veranderde het woord. Niet dat ik weet wat 'folianten' is, maar goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw!!! Wat een prachtige tas! Van de katoen is Triangles in turquoise favoriet, van de canvas is Tridents-ocean favoriet en van de flanel is Flock sky favoriet :-).
    Leuke stoffen allemaal!
    En dankjewel voor de give-away kans!

    Groet, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een prachtige tas! Ik zou ook gaan voor Triangles-yellow van Cloud 9 Fabrics. Al is het om het even denk ik, want eigenlijk alle stoffen zijn geweldig mooi! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, superkans!
    Ik vind de 1000 cranes in indigo super!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schoontjes! En ik zou zooooooooooooo graag winnen!
    En mijn favoriet, 1000 cranes van cloud9! Perfect stofje...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Suuuuupertof! Deze stof is het allemooist, maar de Sunrise is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, supertas!! Circles Grey zou fantastisch passen bij mijn sjaaltje dat ik aan het breien ben! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alle stofjes om ter mooist, maar ik kies er steeds de bkauwe uit, en laat deze tas nu juist in prachtig indigo zijn. Proficiat en ik waag dus ook mijn kans!
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een pracht van een tas!! Ik denk dat Of a feather wel een mooi stofje ervoor zou zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De 1000cranes (die ik al 1000 keer in mijn winkelmandje stopte, maar nog niet bestelde) !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Net de 1000 cranes besteld want die is zooooooooooooooooo mooooooooooooooooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoals zovelen de 1000 cranes van Cloud9. Zowel het stofje als het verhaal verdienen een plaats in mijn hart :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Of Foxy Too van Monaluna. Of Lions & Tigers van Cloud 9. Of ... Ik ben ook een weegschaal, en dat moeilijk kiezen speelt mij vaak ook parten :-)

      Verwijderen
  16. Ha, niet moeilijk: Lions & tigers. Een van mijn 'allerfavorietste' stofjes!!! Die tas zou ik dus wel heeeeeel graag winnen, ziet er zo handig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zoals zoveel anderern; 1000 cranes van Cloud9, echt zalig mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lap, vraag een weegschaal om te kiezen! Maar wat moet dat moet, dus ... Bij de katoentjes ga ik voor de 1000 cranes - indigo, bij canvas kies ik Tridents - ocean en bij de flanelletjes valt mijn keuze op Flock - sky. Allemaal stoffen van Cloud 9 Fabrics.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik moet er zelfs niet voor naar de site , ik ben sowieso verliefd op de Lions & Tigers van by Georgette!
    Het stofje van de tas is ook heel mooi, ik hou van dat grafische printje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben helemaal into Georgette geraakt door dezusjes, met haar besmettelijke enthousiasme :-). Hét allermooiste stofje, da's moeilijk kiezen. Doe mij - na lang twijfelen - maar de 1000 cranes (indigo) van cloud 9.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind ze zooo mooi allemaal...
    Mijn favorieten: circles Grey, foxies too en branches yellow...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. heel moeilijk kiezen, ik vind het grafische stofje heel geslaagd voor een tas, dus als ik rekening moet houden met canvas dan kom ik op circles van cloud 9 maar ook wel hexagons in het rood zie ik zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Saskia Dobbelaere10 oktober 2013 om 17:38

    Super mooie tas! favoriete stofje is hier ook 1000 cranes van cloud 9

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie tas alweer, altijd super. Ik waag dan ook een kansje! Ik kies de 1000 cranes, niet bijster origineel zie ik. Ik heb de stof zelfs al gekocht bij Georgette, een tijdje geleden, en heb er mooie kussentjes van gemaakt die me nog steeds heel vrolijk maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Man man man, ik wou dat ik ook zo'n tassen maken kon! Echt niet te doen zo cool! Ik ding dus heel graag mee. En mijn favoriete stofje op de webshop van Georgette, is Rivulet, van Monaluna. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohh wat een juweeltje!!! Mijn favorietje stofje: circles turqoise van cloud 9. (zowiezo, canvas is tof! Maar ook bijna allemaal uitverkocht zie ik :( ). Oh en de chevrons!! Die olifantjes zijn ook cute. Eigenlijk de meeste stofjes wel.. Zeg verzenden ze ook naar Nederland?
    Wat een leuke shop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Me encanta! tridents ocean or circles grey. Que bonito todo!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh, wat zou ik die tas graag winnen! Donkerblauw, dat heb ik zo graag. Maar de rode "woolen blanket" in de shop van Georgette vind ik ook prachtig! Fijne stof, fijne shop.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Triangles in turquoise is echt wel mijn favoriet. En die tas is zo mooi en zou zoooooo mooi zijn in triangles in turquoise :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mijn favoriet is Lions & Tigers, heb er net nog gekocht bij Georgette :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke give-away! Ik vind de stof 1000 cranes indigo heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie tas! Mijn favoriet is foxy too van monaluna!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wooow prachtig!
    Ik maak zelf ook tassen maar dit stijgt mijn petje te boven!
    Mijn favoriete stof: of a feather-indigo

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw wat een prachtige tas! Mijn voorkeur gaat uit naar 1000 cranes indigo (en stiekem ook een beetje naar Making Tracks - ivory!)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een pyamabroek in de "flock sky" zou ik wel zien zitten. Om, goed uitgeslapen, daarna op stap te gaan met jouw PRACHTIGE tas! Waw.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik hoop heel erg op een tas in 1000 cranes indigo... !

    BeantwoordenVerwijderen
  37. supermooie tas!
    ik ga voor Sparro Azul van Cloud 9 Fabrics...

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zeg, dat is reusachtig moeilijk hoor, dat kiezen ! De triangles in gold en de Straws gold vind ik wel supermooi. Het valt me nu op dat ik een beetje mijn oudste dochter haar lievelingskleur begin over te nemen ;)
    Ben ook even gaan kijken in de canvas maar daar waren er drie van de vier stofjes al uitverkocht...
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooi, mooi, mooi die tas!!!
    Mijn favoriete stof is Foliage van Cloud 9 Fabrics. Ik heb wel lang getwijfeld, want Triangles vind ik ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ooh wat een mooie tas!
    Mijn favoriete stof is 1000 Cranes - Indigo van Cloud 9 Fabrics

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een kans!
    Ik ga ook voor de 1000 Cranes Indigo, prachtige naam voor een schitterende stof!
    Marta

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Zalige tas!! En mijn favoriet is de lion & tigers!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh! en Ah! Die stof die jij gebruikt voor de tas had ik al een tijdje op mijn verlanglijstje staan voor... jawel een tas! Maar als ik hem hier kan winnen, dan is dat natuurlijk nog fijner. En de 'of a feather' van cloud9 trok meteen mijn aandacht. Voor een hemdje voor de zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik ben gaan lezen, snapte niet echt wat ik moest doen maar wel super leuk interview! En wat een leuke tas! ik wil deze zeker winnen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Die rode en blauwe canvas van Cloud 9, die dus allebei op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Er is nog maar 1 Cloud. Snik. Geen idee of het ook van de stof ele train-grass van Birch gemaakt kan worden. Anders zou ik dat wel kei tof vinden. De tas die je hebt gemaakt is super geworden.
    Liana

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Circles Grey of 1000 Cranes... maar 't zijn allemaal zo'n mooie stoffen!! En een supermodel van tas, dus ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Foliage en Speckle grass zijn mijn favorieten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Mijn voorkeur gaat naar circles in turquoise! Dat zou zo schoon zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Lions & Tigers heeft mijn voorkeur. Mooie tas en leuk artikel, trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Making tracks is geweldig schoon! Man man man, wat zou ik doodgraag zo'n tas winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Supertas, die wil ik wel willen.
    En er zijn zo veel mooie stofjes: triangles red en turquoise, de kraanvogels ...

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik merk dat mijn favoriet af hangt van wat ik er mee zou maken. Voor een tas is mijn favoriet Tridents Ocean, dus dezelfde als de tas die jij maakte. En ook ik zou het kei-tof vinden een tas te winnen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Zo moeilijk. Na veel wikken en wegen zijn ge gele Triangles mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Buttons red, heel mooie stof. In het blauw trouwens ook.
    Leuk je blog en wat een mooie tas!
    Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik doe ook graag mee.
    Sparro Azul vind ik het mooiste stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik koos al een favo stofje bij Georgette: Of A Feather Indigo. De tas is echt heel erg mooi maar niet mijn stijl dus laat ikd e giveaway aan me voorbij gaan. Succes aan de anderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. De Coral Zigzag van Cloud 9 - zoooooo mooi. Grafisch en lekker opvallend!
    Je tas is echt prachtig trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Blooms red vind ik mooi. Maar jouw tas! Daar kan toch niet tegenop. Ik doe heel, heel graag mee en ik hoop op mijn eerste giveawaygeluk van 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Canvas Circles Grey is mijn absolute favoriet.
    Super bedankt voor de link naar Georgette. Ik kende die toch wel zeker niet. Bij deze is die dus meteen bij mijn Bookmarks toegevoegd.
    En zeg, die tas, 't is gelijk uit een dure winkel. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Favoriete stof? Hangt ervan af waarvoor ze moet dienen. Voor deze tas is de stof die jij gekozen hebt absoluut heel geschikt. Ik vind ze heel erg chic en zou ze dolgraag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. weer een prachtexemplaar!
    favoriete stofje, voor mezelf de hexagoon yellow en voor de zoon die lions en tigers.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Zowat al mijn favorieten van bij Georgette zijn inmiddels opgesoupeerd... (Met name: sparro azul, 1000 cranes, foxy too!, lions & tigers en alligators van cloud9)
    Op mijn wenslijst staan nog de zigzag coral canvas, on a feather indigo en zowat alle flanelletjes van Cloud9! Cloud9 is dan ook mijn A-B-S-O-L-U-T-E favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hallo!
    Mijn favoriete stof is de flanel 'Flock Sky' van Cloud 9 fabrics... ideaal voor een nieuwe pyjama in kouder wordende herfstdagen! Mooi en zacht en warm...
    En wauw zeg wat een knappe tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Die ow zo mooie tassen die je maakt waar ik alleen maar jaloers op kan worden. De kans om er een te winnen laat ik natuurlijk niet liggen.
    Mijn favoriete stof is 1000 Cranes- Indigo van Cloud 9 fabrics, ideaal voor een wikkeljurk of misschien ook wel een leuke doorknoopjurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Zo'n mooie tas! Dat hoop ik zelf ook ooit te kunnen... Ik vind 1000 cranes een heel mooi stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Mijn favoriete stoffen: alle canvassen. Ik ga ze zeker int oog houden. Vanaf ze terug binnen zijn (hopelijk snel) bestel ik.
    De katoenen cranes is ook een stofje om verliefd op te zijn.

    De tas is super en ik zou ze heel graag hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Mijn favoriete stoffen: alle canvassen. Ik ga ze zeker int oog houden. Vanaf ze terug binnen zijn (hopelijk snel) bestel ik.
    De katoenen cranes is ook een stofje om verliefd op te zijn.

    De tas is super en ik zou ze heel graag hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. De keuze valt op Hexagons red van Cloud 9 fabric. Alhoewel, er zitten zo veel mooie bij! En die tas! Heb vorig jaar een weekendtas gemaakt onder jouw leiding en weet dus dat ze héél goed in elkaar steken. De jouwe winnen zou de max zijn. Het wordt een echt collectors-item. En ik wil ze dus heel graag winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. De flanellen stoffen zijn wel mijn ding. Maar het katoentje Rivulet van Monaluna steekt er toch bovenuit voor mij. Een tas van jou winnen dat zou nogal iets zijn. Ik duim voor mijn eigen. (Soms mag ne mens al eens egoïstisch zijn niet?)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Leuk zeg! Doe graag mee voor de tas
    Neuzend tussen alle stoffen...Buttons red!
    Maar vind de dragon stof van cloud9 ook erg leuk maar dan voor een ander model tas :)
    En die alligators...zo leuk voor een jongen~!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik ben fan van 1000 cranes! En van deze tas. :-)
    Veel groetjes, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  73. http://www.georgette.be/shop/product/ele-fte-shell ziet er heerlijk zacht en schattig uit, maar de gouden chevron http://www.georgette.be/shop/product/chevron-golden vind ik toch wel heel erg mooi! Georgette gaat bij mijn favorieten, en tja, deze blog zat daar al!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. ik heb nen top 5... midnight sky, rivulet, ele fete shell, flock sky en sunrise!!!
    Die tas is gewoon prachtig... ik zou hem met heel veel liefde iedere dag gebruiken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. mijn voorkeur gaat naar foxy too en 1000 crane. en naar deze tas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat een mooie bio stofjes! (zegt de leek :P) Ik wordt daar hebberig van, terwijl dat helemaal niet zo handig is als arme student natuurlijk.
    Van de katoen vind ik de making tracks toch wel echt vrolijk hoor :)

    Keep up the good work! Leuk interview ook om te lezen.

    /einde lurker-bericht

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik vind de stof 1000 cranes echt heel mooi!! En ik val ook helemaal voor die mooie tas :)
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  78. De stof mandala vind ik heel mooi . Wat een mooie stofjes allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen


  79. Filigree van Monaluna kon ik op Karamblas live zien en voelen en is zo licht, zalig zacht en zo mooi !!! Nu alleen nog één van mijn mannen overtuigen om er een hemdje in de te maken voor hen ... diegene die hier het meest vatbaar voor is, weigerde ... ik zal eens al mijn charmes op tafel moeten gooien, vrees ik.


    Filigree

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik ga voor het stofje Sunrise van Monaluna in combinatie met Mandala.
    De canvas stoffen zijn trouwens ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wat een mooie mooie tas. Zo een krijg ik zelf nog niet van onder mijn machine. Ik doe dus heel graag mee. (Rivulet/monaluna is een prachtig stofje.)

    BeantwoordenVerwijderen
  82. zo een mooie tas wil ik ook wel winnen & als ik dan mag kiezen in de stof hexagon yellow : beeeeellllldddiiiigggg

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik waag ook graag mijn kans! En de stof die er voor mij uitspringt is de flanellen flock shell. Superleuk voor een pyjama!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat een fantastische tas!! Ik waag dus heel graag m'n kans, en ook al win ik niet, moest er ooit een tutorial van komen, dan zou ik die zeker maken in één van de canvasstofjes. Ze zijn alle 4 even mooi en ben helemaal weg van tassen in canvas.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik waag mijn kans! Mijn favoriet stofje van de site is chevron Golden: zo mooi in zijn eenvoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. De Lions et Tigres van Cloud 9 Fabrics is en blijft toch een zeer mooi stofke. Zeker als je het op een zeer leuke manier verwerkt en subtiel eruit laat springen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Supermooie tas, ik doe dus graag mee! Zo'n modelletje heb ik nog niet in mijn collectie, en zeker geen handgemaakte :) Flock sky uit de shop lijkt mij een geweldige stof om een flanellen pyjamabroek mee te maken. Ik moet mij nu inhouden om niet meteen op 'voeg toe' te klikken. Eerst maar eens wachten tot mijn loon binnen is..

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Megamooie tas, zeg!! Ik vind de 'making tracks' van Georgette een prachtig stofje, maar dan wel de indigo variant (die er nu niet meer is, zie ik...)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Helemaal fan van het sunrise stofje (vrolijk en warm).
    En bij deze waag ik graag mijn kans. :-)

    www.charlyenruby.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Supermooie tas! As usual :-)
    Ik vind het stofje TRIANGLES - YELLOW immens leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Ik ben alweer terug zie, wat n schitterende tas, zie ik helemaal zitten! Dat kraanvogelstofje.vind ik het mooist, denk ik... Kiezen is nooit m'n sterkste kant geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Doe mij maar lions & tigers, lekker "rauwwww".

    An

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Met dank aan Ruth, zodat ik ook nog mijn lievelingsstofje toe kan voegen, en deel kan nemen aan deze kans op die prachtige tas.
    mijn lievelingsstofje is de peasley Peacock ( een katoentje) van Georgette 's (stof om over na te denken)
    gr Roellien

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ik ben enorm fan van cloud9fabrics stofjes, Georgette is een van de weinige die heel wat hiervan heeft. Ik was te laat voor tridents ocean of de zigzag coral.. Dus ik doe mee voor die tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Super give away zeg... Ik doe graag mee...
    Uit de shop zou ik kiezen voor triangels in turquoise...

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Het stofje van Georgette dat ik heel leuk vind heet 'FLOWERS'.
    Verder ben ik dol op donkerblauw en wil ik deze tas dus erg graag winnen!
    Groetjes van Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Foliage is het stofje dat ik super-leuk vind. Mijn mama heet 'Georgette' en is volgende maand jarig. Ze verdient het om een tas te winnen, dus ik doe heel graag mee voor haar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Supermooie tas.
    En ik hou nog steeds van Foxy too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Fan van Sparro Rosa! Vanop een afstand gekleurde vlakjes, dichterbij vogeltjes.. love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Wauw, wat een gave tas! Ik ben fan van stofje 'Zigzag Coral' (jammer dat die uitverkocht is!) en van de flanelletjes!

    Liefs,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  102. voor mij de 1000 cranes. Zo mooi. Bijna zo mooi als de tas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Lions & Tigers...... blijf ik mooi vinden, dus ik denk dat dat mijn favoriet stofje uit Georgette wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Simpel in al zijn eenvoud: de peachy straws.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Prachtig!
    Mijn favorietje stofje: ele-fête (flanel olifantjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Om het lekker warm te hebben: Flock - Sky (flanel) van Cloud 9 Fabrics

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Mij favorietje op de site van Georgette: triangles in turquoise van Cloud 9 Fabrics.
    Prachtige tas trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  108. De Flock - Sky vind ik geweldig... en dat in een lekker zacht flanelleke! Mmmm...

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Heel mooie tas !!
    Mooiste stofje (geen eenvoudige opdracht): MIDNIGHT SKY
    Cloud 9 Fabrics

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ohhhhh!.. Prachtig tas en dit was ook een van mijn lievelingsstofjes van Georgette!!! Al moet ik toegeven dat ik alles van Georgette super vind..... :-)))) Op dit moment GROTE fan van filigree en rivulet, ze liggen naast mijn machine om er iets moois van te maken !!!
    Gr
    An
    Jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Amai, schone tas! Niet gemakkelijk om favorieten te kiezen, maar Foliage en 1000 Cranes - Indigo vind ik echt prachtige stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Prachtig! Op mijn vervlanglijstje van Georgette: Lions and Tigers om een prachtige ensemble te maken voor mijn gloednieuwe zoon! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Ik heb veel bewondering voor tassenmaaksters en deze is wederom prachtig! Zo professioneel gemaakt! Mooie stofjes ook bij Georgette, mijn favoriete stof momenteel - en eentje die ik (nog) niet heb is 1000 cranes - Indigo. Al op een paar blogs verschenen maar ik blijf ze mooi vinden! Bedankt voor de giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Oooooohhhh, Geweldige tas! een echte zuster van-tas;-) En blauw is nog wel mijn lievelingskleur!! Mijn favoriete stof bij Georgette is toch wel Sunrise! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Niet mogelijk zo'n prachtige tas, deze wil ik echt super super super supergraag winnen.
    En de stof tridents - Ocean waaruit de tas ook is gemaakt is ONTZETTEND mooi. Zou deze stof nog terug binnenkomen ?
    Zo'n mooie tas zal ik niet kunnen maken, maar zou toch een poging wagen.
    Ik zal de site van Georgette in het oog houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. prachtige tas! ik waag een waterkansje :-)
    mijn favoriete stofje is zonder twijfel Dragons van cloud 9

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Wat een prachtige tas! Jij maakt toch zo'n mooie creaties!
    Mijn favoriete stof is.. TRIDENTS - OCEAN! Je hebt dus de voor mij ideale combinatie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Ik hou van de Rivulet van MONALUNA. Heel mooi stofje, maar nog niet zo mooi als deze tas!
    Prachtexemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Wow! Alweer een mooi exemplaar!!! Sparro azul en Rivulet zijn voor mij de toppers.

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Mooie tas. ik vind het stofke Foliage het mooiste. Zo en nu nog winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Wat een knap staaltje werk weeral!
    Mijn favoriet uit de Georgette webshop, met stip op nummer één :-), is de Foliage.

    BeantwoordenVerwijderen
  122. ooh daar doe ik ook graag aan mee, ik vind de triangles in red van Cloud 9 wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Zo'n mooie tas én te veel mooie stofjes! Toch eens op zoek naar de goudpot onderaan de regenboog... Mijn favoriet stofje is 1000 cranes indigo van Cloud 9.

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Door mijn zoektocht naar groene stofjes voor een baby quiltje aan de muur, ga ik voor: 'ELE TRAIN - GRASS'. Super schattige olifantjes.
    Erg mooie tas heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Wat een mooie tas
    Retroscopie, appelgroen feloranje of indigoblauw,, het patroontje maakt dan niet veel meer uit
    Zou graag meedoen voor deze tas
    Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Super leuke tas, en toffe stofjes, keuze is dus moeilijk, maar geef mij de circles grey. blijf vooral zo verder doen !
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Leuke tassss! Doe graag mee! Leuke stof: flowers, met stippen, met olifanten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. fijne actie! Het stofje Straws-Peachy vind ik heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen