zondag 15 december 2013

De vrij tot zeer nutteloze blogpost.

wol
{De gevolgen van een gekregen breiboek}
naaigerief
{Kringloop beautycase als naaiclubkoffertje}
sneakpeek
{Bijna af}
Bloggen komt er de laatste tijd niet meer van, maar stilzitten daarentegen ook niet. Er wordt hier naarstig gewerkt aan allerhande cadeaus en die mogen natuurlijk nog niet zomaar in het openbaar getoond worden. Kwestie van de verrassing niet te verbrodden. Vandaar de random foto's zonder bijster interessante inhoud. Mijn excuses en ik hoop u volgende keer toch een afgewerkt stuk te kunnen tonen!

13 opmerkingen:

  1. Nutteloos? Waar? dat deel heb ik gemist!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerder "nieuwsgierig makend", zou ik zeggen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alleen de titel van deze blogpost is al geweldig!!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en een beautycase voor in de naaiclub das ook niet zo'n slecht gedacht, mij zie je vanavond weer verschijnen met mijn mooie grote box ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad daar word je nieuwsgierig van. We wachten (on)geduldig af hoor.

    corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tis u vergeven, wij zijn hier ook al content mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. was het boek dan een goed of slecht idee :-p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed hé! Want we hebben weeral iets bijgeleerd!

      Verwijderen
    2. super!!! ik ben heel benieuwd :-)

      Verwijderen