zondag 19 januari 2014

Oud vs. nieuw.

Ongeveer 5 jaar geleden maakte ik een toilettasje om al mijn kleine rommel te kunnen in meenemen, maar na jaren trouwe dienst was het kleinood echter toe aan vervanging. Het was kapot en vooral erg smerig.

Zip pouch old

Dus zodoende maakte ik vandaag een nieuw exemplaar.

zip pouch gold (6)

In goudkleurig leer met een katoenen sterretjesvoering. De rits vond ik bij SPIT.

zip pouch gold (25)

zip pouch gold (23)

Et voilà, ik kan weer vijf jaar verder!

zip pouch gold1

25 opmerkingen:

  1. oh zo mooi, waar haalde je dat stofje? :) een beetje jaloers ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goudkleurig leer, mooi! Waar vind je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Olalalaaaa. Wat een beauty van een beautytasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, écht wel héél cool met dat goud! En dan nog in combi met sterretjes...I love!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het mag nu wel wat opvallender...gelijk heb je....cool

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héél mooi!!
    Je maakte al eerder leren tassen heb ik gezien, waar koop/bestel jij zo'n 'nestelogen' etc. om erin te bevestigen?
    Ik heb op de lapjesmarkt in Utrecht een keigroot stuk leer gekocht en ik wil er graag een tas van maken, maar ik heb dat nog nooit gedaan... :)

    Dankje!
    Jidske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan ze bestellen via internet bij Boomsma, maar dan heb je er wel redelijk hoge verzendkosten bij of anders bij Berten in Zonhoven. Dat is een heel leuke leerwinkel in Limburg met erg vriendelijke en behulpzame eigenaars.
      http://www.boomsma.nl/nl/home
      http://www.dierenhuiden.be/index.php?action=home&lang=NL

      Verwijderen
  7. Dat tasje ga je niet zo snel verliezen! Blits!

    BeantwoordenVerwijderen