vrijdag 27 juni 2014

Daar gaat ze.

I love choclate (3)

Bijna een jaar geleden kwam ze naar België als uitwisselingsstudente en maandag vertrekt ze terug naar haar thuis in Mexico.  Ze koos destijds voor dit kleine Belgenlandje omwille van onze voortreffelijke chocolade-reputatie en daarom kon bij een afscheidscadeautje de chocolade niet ontbreken.

I love choclate (1)

Ik maakte een ritstasje naar dit recept. De buitenstof is witte Ikeastof met een zelfgeprinte opdruk en de voering komt van bij Madeline de Stoffenmadam.  De YKK rits is een nieuwe tweedehandse van op de rommelmarkt.

I love choclate (6)

Naast de chocolaatje stak ik er ook nog een mini receptenboekje van de Hema bij met wat typisch Belgische recepten die ik haar leerde maken. 

Het ga je goed Bère!

15 opmerkingen:

  1. ja hallo, dat is er toch boenk op zeker! Die familie gaat het helemaal begrijpen hoe warm ze hier ontvangen is geweest en hoe hard ze het hier naar haar zin heeft gehad als ze die kleine maar zo te koesteren zaken zal bij hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's pas mooi als herinnering, om mee te geven !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gemaakt! Die zelfgemaakte print! Chique gedaan! Dat moet je me ooit toch eens uitleggen hoe je dat gedaan hebt!
    En die ritslintjes! Perfect! Ik blijf er bij : een pyamabroek is makkelijker dan dit tasje! ;)
    Je gast is er vast heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow zeg, superorigineel ! Wat een leuke herinnering !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe tof! Zal wel moeilijk zijn om haar zo na een jaar te zien vertrekken! Maar dit kado zegt heel veel ...en zo gaan er vast super herinneringen mee naar haar thuisland!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar gaan ze weer, mijn lieve studenten, elke dag zag ik hen op facebook posten hoe geweldig ze dit land vinden, en nu opnieuw is het AFS-jaar voorbij. Wat fijn dat je hielp om iemand's ervaring leuk te maken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, da's een superlief en mooi cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n tof cadeau! Zo zal ze ons landje niet zo snel vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen