zondag 8 juni 2014

In dalende lijn.

Elk jaar wordt er hier minder en minder geblogd zo te zien.

De Zuster Van - Google Chrome 8062014 151348.bmp

Niet omdat ik het beu ben, maar omdat ik:

1. Strenger ben geworden in het kiezen van de onderwerpen waarover ik blog. Het moet op zijn minst interessant, informatief, grappig of onderhoudend genoeg zijn en het liefst vergezeld van een iets of wat deftige foto.

2.Schijnbaar minder de tijd heb voor interessante, informatieve, grappige of onderhoudende blogposts te schrijven. (Waar die tijd dan wel naartoe is weet ik niet echt...)

3. Mezelf ook niet meer verplicht om elke week te bloggen. Dit piepkleine stukje www is helemaal van mij en ik kan er mee doen wat ik wil en wanneer ik wil. Heb ik even geen zin of inspiratie, dan wordt er niet geblogd. Tant pis.

4. Door het ontdekken van Instagram midden vorig jaar, het gevoel heb nog steeds te bloggen. Op micro vlak weliswaar, maar wel helemaal zoals ik het graag heb: veel beeld, weinig klank.


instagram


Ik zal voorlopig zeker niet stoppen met bloggen, alleen zullen het geen 95 blogposts per jaar meer zijn.

10 opmerkingen:

  1. Groot gelijk! Bloggen moet je doen als je er zin in hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het helemaal met je eens.....al moet ik daar voor mezelf nog wat aan werken!
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah met die denkwijze ben ik helemaal mee! Groot gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het volledig met je eens! Ik verkies ook kwaliteit boven kwantiteit en bloggen moet een ontspanning blijven, geen verplichting :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo gaat dat hier ook, chance dat we elkaar op instagram tegenkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herkenbaar. Zo is dat hier ook. Perfect toch zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er zijn ook mensen die niet zo veel tijd hebben om blogs te lezen. Ondanks jouw 'lage' blogfrequentie, is er toch altijd iets nieuws wanneer ik weer eens langskom; en dan heb ik inderdaad liever iets te lezen wat jij ook leuk vond om te schrijven, dan zomaar iets, omdat het weer maandag is. Ik hou ook een blogje bij, gewoon voor mezelf. Ik vind het leuk om af en toe te gaan kijken wat ik vorig deed.

    BeantwoordenVerwijderen