woensdag 30 juli 2014

VILLA AUGUSTUS


Villa augustus 2014 (18)

Vandaag ging het richting Villa Augustus. Na er al tientallen keren erover gelezen te hebben op verschillende blogs moest het er toch eindelijk eens van komen om ook een bezoekje te brengen.
De verwachtingen werden helemaal ingelost: een prachtige tuin, lekker eten, heel vriendelijke bediening -'Bent u uitgegeten, mevrouw?' - en een leuke winkel. De zon wou wel niet meewerken, maar dat kon de pret niet bederven. 
Ik denk dat ze me daar nog gaan zien.

Foto's met ster-001

Villa augustus 2014 (28)

Villa augustus 2014 (15)

Villa augustus 2014 (37)

Villa augustus 2014 (56)

Villa augustus 2014 (61)

Villa augustus 2014 (74)

Villa augustus 2014 (62)

Villa augustus 2014 (54)

Villa augustus 2014 (69)

Villa augustus 2014 (36)

8 opmerkingen:

  1. ♥ Daar wil ik al heel lang eens naartoe gaan. Nu nog een gewillig slachtoffer vinden om mee te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou er(ook)van! Genieten zomer en winter. Eten of de high tea heerlijk! Leuk om het verslag te lezen,incl.foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk! Daar wil ik ook ook zeker nog naar toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat inderdaad ook nog op mijn lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moch, dat ziet er daar fantastisch uit! Ga ik een googlen... Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt helemaal gelijk. Toevallig ben ik er ook net geweest voor de eerste keer en het is inderdaad een geweldige plek. Wij kregen er allemaal een fijn gevoel bij. Ik herken jouw foto's dan ook helemaal. Net als voor jou, voor herhaling vatbaar!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen