zaterdag 20 september 2014

Simple comme Bonjour giveaway!



In het voorjaar was ik uitgenodigd op het Lentefeest van een coole twaalfjarige en natuurlijk kan je daar niet met lege handen aankomen.  Vaak maak ik zelf een cadeautje, maar deze keer kwam het presentje uit de handen van een professional, of beter gezegd een echte ambachtsvrouw: Inneke van Simple comme Bonjour.


Ik was haar werk al een paar keer tegengekomen op Pinterest en toen ik het geweldige 'Abrikoos' naamkettinkje zag passeren wist ik meteen dat dat het ideale geschenkje was. Je naam in je eigen handschrift, dat is toch cool, niet?

Er werd wat over en weer gemaild, de naam werd ingescand en ruim binnen de deadline zat er een prachtig kettinkje in de bus in een al even schattig doosje.

DSC_0435

Reactie van het feestvarken? Cool!

Uiteraard maakt Inneke niet enkel kettinkjes. Ook (trouw)ringen, armbanden en oorbellen worden in haar atelier met veel liefde gemaakt en ik heb de eer een blogbezoeker te mogen verblijden met zo een handgemaakt bijou! Je kan kiezen tussen een (coole) handgeschreven naamketting of een duo van oorbelletjes.


Wat moet je hiervoor doen?
-Neem een kijkje in de webshop van Simple comme Bonjour en laat in een commentaar hieronder weten wat je favoriete juweeltje is. (Mijn favorieten zijn momenteel deze ring en deze ketting.)
-Voor een extra kans: Deel je de giveaway op Pinterest, Instagram, Facebook of op je blog dan kan je nog een berichtje achterlaten met daarin de link voor een extra kans. (Zorg er wel voor dat je een openbaar profiel hebt zodat we de link kunnen checken.)




Deze giveaway sluit volgende week zaterdag om middernacht en op zondag wordt de winnaar bekend gemaakt. Good luck!


Deze giveaway is open voor deelnemers uit België & Nederland.

101 opmerkingen:

  1. De eenvoud van haar ringen vind ik prachtig. Meestal vind ik ringen nogal bombastisch en in de weg zitten maar je ziet zo dat dat bij deze niet het geval is. Dus de ringen zijn zeker mijn favoriet!
    Al zijn de naamkettingen inderdaad wel heel persoonlijk en origineel.
    Zalig werk gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat maakt ze prachtige dingen! Geloof dat ik alles mooi vind! Beetje melancholisch word ikvan armbandje pour toujours, gewoon omdat het lijkt op het sieraad dat ik als klein meusje droeg! Ik zal de giveaway delen op mijn instagram @vanjansen. De link volgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, de fijne armbandjes met 'love' en 'happy' zijn mooi!
    Maar als ik win, ga ik toch voor een naamketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, zoveel moois bijeen. Ik ben meteen verliefd op deze: http://www.simplecommebonjour.net/oorbelletjes/a-beautiful-detail

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En wij moeten daaruit 1 favoriet kiezen?! Onmogelijk :-)! De ringen, de armbandjes, de oorbelltjes, allemaal om ter mooist. Wishlist-stuff! Thanks voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de oorbelletjes "let's go round & round" het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your sunshine, wauw! Ik doe graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik val als een blok voor de ketting porte la bonheure.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige sieraden! Heel eenvoudig, dat is mooi. Ik vind vooral de ketting met twee vingerafdrukken erg mooi. Ik doe ook graag mee en ik zal straks even een linkje op m'n blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw, mooi zeg! Ik vind de ketting met de vingerafdrukken super mooi!
    Ik deel nog op mijn blog! (Gewoon doorklikken op mijn naam hier)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stuk voor stuk pareltjes! Oudste dochter valt hier voor de oorringetjes in zilver in de vorm van de libelles of vogeltjes. Ik deel verder op mijn blog. Ik like haar pagina op facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kruimeltje, ook mijn favoriet! Wat een prachtige dingen :) Ik wou dat ik dat ook kon.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zoek al zo lang een nieuw kettinkje, denk dat ik het gevonden heb! Moeilijk kiezen tussen de gouden vingerafdrukken, kettinkje Rock (maar dan in goud) of een naamketting (ook in goud, maar lettertype zoals abrikoos). Ik plaatste het op facebook (en tagde Simple Comme Bonjour) en zette het op Pinterest (http://www.pinterest.com/pin/193865958935115410/). Valt het op dat ik graag, heel graag zou winnen? Echt mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wel, ik vind die fijne kettinkjes met zo'n persoonlijk, handgeschreven woord geweldig origineel en stijlvol. Knap, allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Och wat een leuke lieve juweeltjes. Mijn dochter is binnenkort jarig en heeft sinds vorig jaar gaatjes in haar oren, dus ik ben altijd wel op zoek naar leuke oorringetjes. A pink walk in the park en ook het leuke ringetje a walk in the park zijn mijn favorieten! Ik deel de link op pinterest: http://www.pinterest.com/pin/121175046199533980/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waw, die maakt inderdaad echt leuke dingen! Die ketting met bedeltjes met vingerafdrukken vind ik echt cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh ja, deze vind ik geweldig! Ik vind de vingerafdruk ketting prachtig! Maar ook de handgeschreven kettinkjes. Ken iemand die zo eentje heeft en ben er al heel lang 'jaloers' op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zo'n kettinkje met vingerafdruk vind ik het mooist. Omdat het zo persoonlijk is. En ook omdat dat perfect bij m'n trouwring zou passen waar de afdruk van m'n man in staat
    Al zijn de naamkettinkjes ook wel heel mooi en persoonlijk!
    ik ga die link hier 'toevallig' laten openstaan zodat de MDH dat ook ziet hihi
    reclame op m'n blog onder 'give aways' ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oooo ik zag hun stand op een uitgeregende Markt van Morgen en was meteen ook verkocht ;-))) De hint van de ketting met vingerafdruk werd al een paar keer subtielweg aan manlief gegeven ;-s Maar waw, wat is jouw keuze van de vleugelring mooi... dat wordt een nieuwe hint ;-))) Ik zet ineens ook de link op mijn blog, hoe meer hi(n)ts, hoe beter ! Fijne zondag! fetedesgamins.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind de oorbelletjes 'scratch' het leukst. Past bij zo wat alles. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. OoH, wat prachtig zeg! Ik ben een groot fan van kettinkjes, Party Blue vind ik super, zou ik graag dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooooh! Wat maakt zij mooie dingen!
    Ik had als kind ook zo'n naamketting, maar ben die toen verloren in het zwembad; afschuwelijk jeugdtrauma ;-)
    Je vindt ze ook online maar ik vind de lettertypes altijd zo lelijk. Een persoonlijk handgeschreven woord vind ik veel mooier en origineler!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb gedeeld op Pinterest : http://www.pinterest.com/pin/238127899023079921/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zeeuws geknoopt is de toepasselijke naam van een mooie ring, fijn gemaakt met oog voor detail. Hij staat eveneens tussen mijn pins.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je kan niet geloven hoe vaak ik al verwaterd ben, echt! (En hoe vaak ik mijn lief al de niet meer subtiele hint heb gegeven dat ik heel graag de dikke zilveren ring met parel graag zie - helaas nu niet meer te vinden in de webshop). Mijn tweede :-) favoriet is dit: http://www.pinterest.com/pin/49187820905593338/, heel eenvoudig en tijdloos. Simple comme bonjour dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De fingerprint hanger, oh zo mooi!! Wat zou ik die graag hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooie sieraden! Moeilijk kiezen. Ik waag mijn kans en bij winst wil ik de oorbellen 'pink studs'.
    Goeie tip om originele cadeautjes te kopen, ook voor mezelf ;-). Ik deel via mijn FB.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm openbaar profiel lees ik net, het zal dan via instagram worden (neledc2910)

      Verwijderen
  28. Oh waws! Dat kettingetje met vingerafdruk vind ik magnifiek! Ik doe quasi nooit mee aan give-aways, maar zo'n kettinkje met mijn eigen naam, handgeschreven erop, heerlijk! Ik deel via Instagram (itskindoftricky) en Pinterest (*Floor) en ik had er ook een facebook-like-je voor over. (Linkjes hieronder)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. http://www.pinterest.com/pin/157133474474319624/

    BeantwoordenVerwijderen
  30. http://instagram.com/p/tNLR8WwU03/?modal=true

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ikheb de oorbelletjes Fly on the wings of love al, en ze zijn zo mooi. Ik vind de oorbelletjes Let's go round & round of Scratch ook fantastisch mooi, of dat kettinkje met vingerafdruk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. De ketting met de vingerafdrukken is echt bijzonder. Zou heel mooi samengaan met de naamketting. Ik waag dus mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. mijn favo is idd de ketting met de vingerafdrukken ... mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ooh ik zoek al zo lang het perfecte, elegante naamkettingkje. En ik denk dat ik hem gevonden heb! Mijn favo is dan ook simpelweg de naamketting (zoals de abrikoos).
    Daar waag ik dus mijn kans voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige website! Ik kende het nog niet, er staan echt heel knappe dingen op.
    Ik vind het "Sweet love" kettinkje heel erg knap, ik waag graag een kansje voor een handgeschreven ketting!
    Zo origineel seg.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. De naamketting vind ik echt geweldig! Het lijkt me super om met dat kettinkje mijn outfit net dat tikkeltje éxtra te geven. Ook de ketting uit de 'Rock'-collectie zie ik al rond mijn nek hangen. Ik heb mijn verlanglijstje al klaar! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. De porte bonheur, met de namen van mijn kindjes!Bedankt om me deze site te leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zoveel mooie fijne juwelen! Ik ben fan van de ringen Trois.
    Als kind had ik ook zo een naamkettinkje. Ooit gekregen voor mijn lentefeest.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. De klein maar Fijn ring.
    Dit is al zo'n mooike! Het is zo moeilijk kiezen... Maar mijn favoriet der favorieten was de Lievering! Helaas staat die er niet meer tussen. Ik had hem graag als verlovingsring gekregen ;-)
    Ik probeer ook nog te delen op Pinterest!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Ine,

      We maken de Lievering nog steeds hoor, ;).

      Fijne dag gewenst,

      Inneke
      Simple comme Bonjour

      Verwijderen
  40. The stay together ring vind ik prachtig! Als ik niet win, zet ik hem op mijn kerst- of verjaardaglijstje :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. De oorbelletjes 'scratch' zijn mijn favoriete! Klein, eenvoudig maar o zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik vind de naamketting prachtig!
    Ik zet ook nog een linkje op doejeookmee (blog).

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een mooie dingen... Mijn favoriet? Zonder twijfel het armbandje 'It's a four letter word' :-) Een beetje ondeugend, I like! Ik deel je give-away via IG!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wauw, mooi. Die zelf geschreven naam is wel super. De ketting 'better together' is ook een mooike. Of de oorbellen 'scratch'.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Zeer eenvoudige maar mooie juweeltjes!! De vingerafdrukjes zijn mooi, de naamketting uniek maar mijn favoriet is de ring met de bloemetjes, erg symbolisch voor mijn 2 bloemendochtertjes Roos en Jasmijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wauw wat mooi. Zo fijn en elegant, heerlijk. Mijn favorietje is de ring It's magic.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Mooie juweeltjes! Het naamkettinkje is supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Naamarmbandje zeker weten favorietje van me! Babyarmbandje van dochterlief is ondertussen helaas te klein, maar naamketting ligt ook altijd heel goed in de smaak hè, veel prachtige juweeltjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik vind die vingerafdruk ketting echt wel prachtig! Die gaat zowiezo op mijn pinterest verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. favoriet zijn de armbanden eb en vloed maar zo'n naamketting zou een hele mooie kadoo zijn voor mijn zus die binnen enkele weken moet bevallen, en ik weet alleen de naam :-)
    groetjes veronkiedw.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  51. http://www.pinterest.com/pin/41658365278563080/

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Woow! supermooi! Ik zou voor een naamketting gaan ofwel voor de Fly in Love vogeltjes oorbellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. ah, de dotdotdot ring lijkt erg op mijn allereerste gouden ringetje dat ik droeg als 12-jarige. Het naamkettinkje vind ik ook super, en het kettinkje met sterretje aan. (omdat het sterkt lijkt op het 'logo' van mijn zoontje).

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Eén favoriet kiezen is gewoon niet mogelijk! Ik zou dan toch voor een ring gaan, een 'trois' of een 'it's magic'. maar wat een mooie spulletjes zeg! En zo'n origineel kado voor een lentefeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Simple comme bonjour is prachtig. Ik heb heel lang geleden een ketting en bijpassende oorbellen laten maken en ze zijn nog steeds 1 van mijn favorieten. Het is bijna niet mogelijk om er iets uit te kiezen, alles wat Ineke maakt is prachtig, maar de ketting me de vingerafdruk vind ik echt WOW!!!! Duimen maar dus... http://nl.pinterest.com/pin/210824826281880992/

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Waw, leuke giveaway! Het leren mannenarmbandje met naamplaatje vind ik wel cool :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Aangezien ik nogal fors van gestalte ben, vind ik de juweeltjes iets te fijn voor mij. Maar met de Fleurig Duo-oorbelletjes zou ik de dochter wel eindelijk over de streep kunnen trekken om eindelijk gaatjes te laten schieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Oh wat een mooie juweeltjes allemaal, ik vind de ringetjes helemaal geweldig...terug denkend aan mijn jeugd
    daar had ik er ook 1 met zo'n bloemetje maar de armbanden vind ik ook heel schoon, tja eigenlijk alles wel zo'n beetje...
    Ik ga het gelijk delen op mijn blog en zal de facebook ook gelijk liken en delen ;)

    Succes ermee X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier even het linkje van facebook https://www.facebook.com/alexandra.kremers.96

      Verwijderen
  59. Dit is echt een super mooie give away!
    Mijn favorieten zijn deze http://www.simplecommebonjour.net/halskettinkjes/le-mot-en-rose en deze http://www.simplecommebonjour.net/for-the-boys/voor-hem

    Via IG ga ik ook nog delen!
    Succes aan iedereen maar ook zeker aan mezelf ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een toeval! Ik leerde simple comme bonjour vorige week kennen van een collega. Blijkbaar de partner in crime to be van madam bonjour,...
    Ik doe dus heel graag mee, want ik zie zoveel moois!
    Ik vind de pink flat dotty ring prachtig. Subtiel, maar toch heel erg stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een ontdekking!
    Deze vind ik het mooiste: http://simple-comme-bonjour.tumblr.com/post/97894958484/voor-eva-everlasting-love
    Ik doe dus graag mee met de give-away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Mooi allemaal. Favoriet voor mezelf... de ring met de 2 steentjes en het bloemetje. Maar het handgeschreven kettinkje zou het perfectje kadootje zijn voor mijn dochter die net leert schrijven in het eerste leerjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. http://www.simplecommebonjour.net/halskettinkjes/everlasting-love

    Het idee van deze ketting is echt, te mooi voor woorden! Ik spotte al enkele keren juweeltjes van simple comme bonjour, het zijn echt pareltjes om verliefd op te worden!

    Een link naar deze give away vind je via mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://surprisesdelouise.weebly.com/

      Verwijderen
  64. Wat een supermooie dingen! Kiezen is haast onmogelijk... maar als het dan toch moet ga ik voor de halsketting 'Everlasting love', de fingerprinted ketting dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Inderdaad hele mooie dingen die ze maakt ... ikzelf ben al lang verliefd op de zeeuwse knoop dus wil langs deze weg graag een kans maken ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier de pinterest link
      http://www.pinterest.com/pin/549157748286660659/

      Verwijderen
  66. Ik ben helemaal weg van de handgeschreven naamketting (wat een super cadeau voor mijn metekindje haar verjaardag!) en van een ring/ketting met vingerafdruk! Origineel, exclusief en persoonlijk, fantastisch toch!

    (Ik heb jullie link gedeeld op facebook)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Het geschreven naamkettinkje is prachtig en mijn absolute favoriet! Heb de giveaway gedeeld op Instagram http://instagram.com/merly__k

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Als klant van het eerste uur kan ik Inneke haar werk echt aanbevelen! En geef toe, dames en heren, alles in haar collectie is schoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik ben al langer verliefd op de juweeltjes van Simple comme bonjour, maar het handgeschreven naamkettinkje is echt té mooi voor woorden! Fantastisch dat alles handgemaakt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ze maakte supermooie en elegante juweeltjes. Stuk voor stuk een streling voor het oog! Mijn favoritet is de ketting met libel.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. al langer verliefd op haar prachtige creaties. heb een prachtige armband thuis liggen, maar er is nog genoeg plaats voor wat nieuws. Hoop dat ik nog vele creaties van jullie ooit zal hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. De naamketting 'le mot' vind ik prachtig. Wat een elegante juweeltjes. Ik ga de giveaway overal delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Moet ik echt kiezen? Liefst het hele winkeltje eigenlijk.
    Maar als ik er dan toch 1 moet uithalen: de ring 'It's magic'. De naam alleen al ...

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Mevrouwtje Theelepel26 september 2014 om 10:23

    Wauw, schone juweeltjes. De 'sweet love'-ketting vind ik het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Helemaal fan van de dot-dot-dot ringen, en omdat De Madame Van Het Kleurenadvies ooit zei dat ik een herfsttype ben: in goud!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wauw! Ik heb helemaal niet veel juwelen, ben niet zo'n juwelenmadam, maar dit is toch wel een ontdekking!
    Ik vind het kettinkje Everlasting Love heel mooi omwille van de eenvoud en de boodschap dat er achter zit.
    Dit ga ik zeker delen op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Het zijn stuk voor stuk prachtige juwelen! Zelf houd ik erg veel van zilveren oorbellen, de blaadjes vind ik zo mooi!!
    Morgen word ik er 40, zo'n schitterend juweeltje zou dan ook een hemels cadeau zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. En gedeeld op mijn facbookprofiel :-) https://www.facebook.com/sofie.duron

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Nu ook gedeeld op mijn instagram :-) http://instagram.com/sofieduron
    En nu, fingers crossed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Oh die handgeschreven naamketting is super, zeker als je een dochter in huis hebt die net kan schrijven :-). Ik deel alvast op instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik begin te denken dat min poging tot deelname vervloekt is, want er is nu al echt meermaals iets misgelopen! Hopelijk nu wel mee succes, anders geef ik het op :-( ik ben alleszins heel erg blij met deze tip, want toevallig stond zo een naamketting of armband op mijn wishlist voor mijn verjaardag deze week! En mijn lief heeft dat begrepen en was al bij een juwelier gaan vragen, maar nu moet hij dus niet verder zoeken! Het zou fijn zijn om te winnen, maar zelfs als ik niet win, win ik dus eigenlijk toch ook een beetje ;-) mijn favorieten zijn de ketting zoals jij die liet maken, en de 'simpele' armband met zilveren plaatje en een naam erop. Ik had de website al gepind op pinterest, ik zoek effe de link en plak die dan in een volgende reactie, als dat wilt lukken tenminste... Alvast bedankt voor de tip en de kans!!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik had het blijkbaar op m'n geheime bord gepind (kadootjes voor mezelf)maar heb het nu ook gepind op m'n bord 'leuke webwinkels'. Geen idee echter hoe je een link daarnaar kan vinden om dit te kopiëren en plakken?

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wat een prachtige juwelen. De oorbelletjes i will never leaf you zijn super, in combinatie met de sweet leaf armband.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Nu ook gedeeld op mijn Instagram. Jokederaedemaecker

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wohoow, hier doe ik wel graag (op de valreep) aan mee. :-) Mijn favoriet zijn de heel eenvoudige, prachtige, ronde oorbelletjes: http://www.simplecommebonjour.net/oorbelletjes/lets-go-round-round

    De fijne ringetjes zijn ook prachtig maar daar heb ik de handen niet voor, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. En gedeeld op instagram: gelukkigindejaren60

    BeantwoordenVerwijderen
  87. En mijn favorietjes gepind op pinterest, waarom ook niet hé:

    http://www.pinterest.com/pin/154529830939642235/
    of http://www.pinterest.com/severien/must-haves/

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wauw, wat een ontdekking! Ik vind de 'scratch'-oorbellen wel stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Moeilijk kiezen, maar de Delicate oorbellen zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Oh zo mooi!Ik weet niet goed waar kijken zoveel moois en mooi gefotografeerd ook nog eens.Als ik zou winnen vind ik voor mij de oorbellen Scratch heel leuk.Heb haar FB gelikt en zet een linkje op mijn blogje: ikmaakhetzelfnu.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik ben al eventjes fan van Inneke's werk. Ze maakte al eens nieuwe spulletjes van mijn oude zilveren juweeltjes. Prachtig dat het ook zo persoonlijk kan! Er staan nog vele spullen op mijn wishlist, maar met een baby op komst vind ik de ketting met geschreven woord toch echt heel erg mooi! De ring trois blijft ook een favoriet. Ik deelde nog via Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen