maandag 13 oktober 2014

Zo geknipt 2: 'er moeten ook onhandige testers zijn'.

Twee jaar geleden mocht ik al eens de tester uithangen voor Zo Geknipt 1. Dat resulteerde toen in deze tas.


En dit ritstasje.


En dit rugzakje.


En dit babyjasje.


Deze zomer haalde ik opnieuw mijn test-skills boven en testte ik niet 4, maar 2,5 recepten voor het boek. Inderdaad 2,5: een fietstas, een handtas en een laptophoes. Denk daarbij dat de fietstas het daglicht niet mag zien wegens gat-lelijk* (zie foto hieronder) en dat de handtas maar voor de helft is afgeraakt, dan weet je dat enkel de laptophoes nog overblijft om over te bloggen.


Een laptophoes die perfect op tijd kwam wegens de aanschaf van een nieuwe schootcomputer. En ja, dat woord bestaat echt cause Google said so.

Ik gebruikte een stukje turquoise wol en een katoenen voering met fijne streepjes.

Laptophoes test 4

Mijn reken-vaardigheden lieten mij ook deze keer weer in de steek en ik slaagde erin om mijn stukken stof te kort te knippen. Vandaar de naad dwars op de hoes, die moet er eigenlijk niet zitten. Zij kan duidelijk beter rekenen dan ik.

Laptophoes test 1

Ook achteraan zat er dus een foute naad en die verstopte ik met een extra vakje waar ik de adapter in kwijt kan. Handig, want ik ben een neat girl. (Name that Friends episode!)

Laptophoes test 3

Zoals we dat gewoon zijn was de handleiding weer helemaal duidelijk en had het niet aan mijn onkunde gelegen, had ik hier een perfect afgewerkte laptophoes kunnen tonen.

Laptophoes test 2

Wat ik eigenlijk probeer te vertellen is dat het allemaal leuke en haalbare naairecepten zijn in Zo Geknipt!2. Met een beetje inzet en voldoende gezond verstand verschijnen er weer erg leuke dingen vanonder je naaimachine. Dus verplaats je deze week naar de boekhandel in je buurt en haal dit boek in huis.  



Proficiat Riet & Lies en veel succes!

*MIJN exemplaar van de fietstas is gat-lelijk door het gebruik van mottige stof en slechte tassenband, NIET het exemplaar in het boek!

20 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik vind die extra naden juist iets hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi nu maakt ge mij wel curieus naar die gat lelijke fietstas :)
    & ik dacht dat het helemaal de bedoeling was, die naad, vind het mooi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zou denken dat het zo moet zijn. Een extra afwerking'ske ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awel ik vind dat dus ook - die naad zit daar schoon - je zou zo zeggen dat dat de bedoeling is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lol, awel da's dik in orde, zo met die naad, keischoon! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De creatiefste dingen ontstaan als je aan het fouten maken bent! Die extra naad is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, ik loop ook al twee jaar rond met een iPad-hoes met extra naad. Geweldig mooie kleur trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. toch benieuwd naar die -en ik citeer, niet dat ik dat nu direct al denk hé- gatlelijke fietstas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben eigenlijk ook wel curieus naar die fietstas. Je zou toch niet willen dat anderen dezelfde fout begaan, hé? Is dat niet voldoende reden om ze toch te ontsluieren? ;) En ook: ik voel precies lichte deadlinestress als ik dit lees!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt dat goed op gelost!Ik ben al fan van het boek eer het uit is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I too, am a neat girl!
    (niet letterlijk hoor, want ik ben een slons, maar de friends aflevering!)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind die naad eigenlijk niet mis :).
    En mijn exemplaar van de fietstas, die ligt -twee maand na datum- nog altijd klaar, geknipt en al ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Is het mijn slechte imborst dat ik nu zo vreselijk nieuwsgierig ben naar die fietstas? Ik vind die naad op de laptoptas eigenlijk wel prima. Niet meer over praten, dat is het design.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil die fietspad roch eens zien... Je laptop hoes ziet er goed uit, zelfs de extra naad vind ik heel mooi passend 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fietstas toch, die iPad en zijn spellingcorrectie, hé, grrrrr.... Bedoelde ik!

      Verwijderen