woensdag 22 oktober 2014

ZoGeknipt! 2: de winnaars!

Jullie dongen massaal mee naar het nieuwe boek van Lies & Riet.

Normaal gezien worden de winnaars hier op een iets creatievere manier gekozen, maar deze keer deed Rafflecopter dat in mijn plaats. Niet dat ik geen zin heb in filmpjes in mekaar steken, de tijd ontbreekt me er gewoon voor op dit moment (maar daar later meer over).

Diegene die binnenkort een boek in hun bus mogen verwachten zijn:

- Sofie De Zutter
- Lies Desomer
- Carla Killens
- Els Maes
- Linda Aalderink-Van Dijk

Proficiat dames en merci aan alle andere die deelnamen!

9 opmerkingen:

  1. Fantastisch! Echt super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had eerder al een reactie geplaatst, maar blijkbaar kwam die niet door....
    Joepie de poepie, dank je wel, ik heb je ondertussen een mailtje terug gestuurd!
    Alvast bedankt voor deze mega give away, die ik won!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de winnaars en veel plezier met het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. proficiat en ik heb het boek ook gekocht en er staan vele leuke dingen in

    BeantwoordenVerwijderen