vrijdag 7 november 2014

Een Tassen-Testers-Team gezocht!



Vele bloggers gingen mij al voor en nu vervoeg ik mij ook in het illustere rijtje van blogger-wordt-auteur. Jaja, u leest dat goed: De Zuster Van gaat een boek maken! Een tassenboek, hoe kan het ook anders?
Als alles goed gaat, verschijnt er in het voorjaar van 2015 bij Uitgeverij Lannoo een boek met verschillende tassenpatronen en de bijhorende tips and tricks van yours truly.

Ondertussen ben ik al een tijdje ijverig aan het werk om patronen te tekenen, handleidingen te schrijven en stoffen te kiezen. Eén ding kan ik echter niet zelf en dat is al die patronen testen. Daarom richt ik mij vandaag tot u met de vraag:

naaiboek schrijven tassen


Ik ben op zoek naar een aantal testers die 2 tassen (of meer!) willen maken en mij de nodige feedback hierover willen geven. Zowel tassen-leken als echte tassen-diehards zijn welkom, maar enige naai-ervaring is natuurlijk wel vereist. Verder heb je tijd (want er is een strikte deadline), veel goesting en een kritische blik nodig.

Zie je dit zitten, laat dat dan hieronder maar weten!




173 opmerkingen:

  1. Ik heb tijd, hou van deadlines, een massa goesting! Bij deze solliciteer ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt wel spannend! En duurt dus ook niet heel lang meer. Ik ben begonnen aan mijn eerste tas, dus vooropgesteld dat ik deze niet vloekend het raam uit gooi, wil ik graag mee testen. Al is het maar omdat het leuk is om een keer geoorloofd kritiek te leveren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah leuk! Ik stel me kandidaat als "leektester"... dus misschien een makkelijk exemplaar??? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik meld me graag aan! Heb ongeveer 1,5 jr ervaring! Succes met het tekenen vd patronen. Gr manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook wel graag je patroontje testen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook wel graag meedoen! Al enige tassenervaring achter de rug, ook met zelf patroontjes maken :).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil ook wel testen! Als leek op tassenvlak... super al die boeken die blijven verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Suzanne, ik wil je wel helpen met het testen van wat tassen!
    Naai nu zo'n 5 jaar, en om het te blijven doen ga ik wekelijks gezellig naar mijn naaiclubje toe.
    (Dus stel dat het lastig word heb ik de nodige hulp achter de hand LOL)

    Grtzz Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pffff, hoe kom ik nu bij Suzanne??? Na ja Annelies bedoel ik zeg zekers!!!
      Succes met uitzoeken want wat een aanmeldingen dat gaat zeker goed komen met al die goede testers ;)

      Fijn weekend

      Verwijderen
  9. Ik ben dol op tassen (maken), daar laat ik met plezier mijn kritische geest op los !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. tassen, tassen, tassen kan een mens ooit genoeg tassen hebben? En sinds ik naai heb ik er zelf ook bijna geen meer gekocht, want wat is er nu leuker dan rondlopen met een unieke tas. Ik test graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alle elementen - behalve eentje - in overvloed aanwezig (tassen in extreme ondervloed afwezig): had ik tijd, ik was met veel plezier uw kritische blik geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn hart roept "jaaa, ik wil meetesten", maar mijn verstand zegt "Kelly, concentreer u op den bouw!" Maar ik wou toch even zeggen: heel neig proficiat! Ik vond het bij het vorige tassenboek al een beetje jammer dat jij niet (mede)auteur was, dus ik kijk uit naar jouw tips en trucjes en patronen! Dat wordt een schoon boek, zo gemaakt in De Hemel en al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk dat jij ook een boek gaat samenstellen. Normaal had ik me meteen aangemeld als tester, maar helaas heb ik het op dit moment te druk met andere creatieve dingen. Ik wens jou en de testdames veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Ervaring en goesting zijn er al en tijd maak ik daarvoor graag vrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tassen zijn stiekem mijn kleine fetish, dus testen doe ik zeer graag! Zelf heb ik nog niet echt iets getest, maar voor alles is een eerste keer he! Ik stel me dus met veel plezier kandidaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik stel me bij deze ook heel graag kandidaat! Ik heb nog niet zo heel veel ervaring (en ik ben trouwens een echte auto-didact), maar toevallig doe ik niets liever dan tassen in allerhande maten en vormen te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, ik wil! Heel graag zelfs... Lijkt me zo spannend...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wil heel graag, maar echt he, heel graag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tassen zijn zeker mijn goesting en deadlines vind ik heerlijk. Graag zou ik voor u testen.
    Mijn portfolie is te zien op sewingfenna.blogspot.nl Groetjes Fenna

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, ik heb helaas geen tijd om te testen maar ik wil je wel zeggen dat ik het ongelooflijk tof vind dat jij een boek gaat maken over tassen maken!! Jij maakt de mooiste exemplaren! Je boek staat nu al op mijn wensen lijstje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oooooooh, cool!!
    Ideaal nu ik thuis zit met een bolle buik :-) maar wel een redelijke tassen-leek...
    http://lolomygirl.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Keileuk! Ik stel me ook graag kandidaat!
    http;//sew-les.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik test graag mee! Een behoorlijke tassenleek, maar naaien doe ik vaak. Www.inspinration.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik stel me graag kandidaat als testster!
    Onlangs nepleer gekocht, maar nog geen geschikt patroon gevonden om het (Volledig of als detail) te verwerken...
    www.kristofenkim.be

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik stel me graag kandidaat! Met plezier wil ik graag één of meer patronen testen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oooooh Jaaa wat een uitdaging. Momenteel veel aan het haken, heb wel naaimachine ervaring, maar niet met tassen. Lijkt me spannend maar ook heel leuk. Ben zelf niet zo'n verzinnende creatieveling, dus altijd wel afhankelijk van patronen. Dus lijkt me daarom wel leuk om een patroon uit te testen!!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk! Dat zie ik zitten! Ideaal om mijn grenzen nog eens te verleggen, Ik maakte al de dorothy day tripper, een koffertje en enkele kleinere tasjes... groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh dat zie ik ook wel zitten! Binnenkort tijd genoeg en tassen maken doe ik veel en graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh ja en proficiat met je komende boek, zo spannend zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Voor de allereerste keer ga ik reageren op een testpost, met een weekje vakantie in 't verschiet én veel bewondering voor jouw tassen zie ik dat wel zitten. En in de collectie mag er altijd eentje bij hé. Tip: ik ben van het grote-sjakossen-type, dus mocht je daar nog iemand voor nodig hebben? Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ga nooit zo'n uitdaging aan want de agenda zit altijd vol maar voor u zeg ik met plezier ja want allereerst: een boek van u, daar zat ik op te wachten: proficiat! En ten tweede: geef me maar een moeilijke, ik ben kritisch maar tegelijkertijd denk ik ook graag mee richting uw ultieme perfectie... Laat maar komen dus en ik maak met plezier plaats voor uw ongetwijfeld geweldige tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een feestje (en heel veel werk) om je eigen boek uit te mogen brengen!

    Lijkt me superleuk om mee te mogen testen, ik meld me graag aan. Heb ervaring met tassen maken.
    www.kloske.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  33. War ontzettend leuk en een uitdaging om een boek uit te geven! Ik doe heel graag mee met testen. Ik heb heel veel naaiervaring (coupeuse) maar een tas heb ik nog niet eerder gemaakt. Ga graag de uitdaging aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Tassengroentje meld zich aan voor de dienst. Ik maakte onlangs mn eerste tas en miste op sommige punten wel een aantal cruciale zaken in de werk omschrijving daarvan. Naaien op zich is geen probleem maar ik heb gemerkt dat tassen een vak appart is in vergelijking met kleding. Ondertussen loop ik toch al enkele weken rond met mn zelfgemaakte sjakosh ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ja! Tof! Een tassenboek!
    En, ik help graag testen, maar kijk vooral uit naar jouw boek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Maar wat leuk!!! Moest er een heel gemakkelijk tasje bij zitten wil ik wel eens testen, maar ik wacht met evenveel plezier uw boek af en voorzie al een plekje! Cool cool cool!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat leuk een tassenboek! Daar kunnen er nooit genoeg van zijn! Ik wil heel graag patronen voor je testen. Tijd heb ik genoeg en anders maak ik dat gewoon. Ik heb enige ervaring, vooral in het maken van postzaktassen maar ook anderen, groot en klein. Lijkt me super leuk om te mogen doen.
    Groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik zie dat ook zeker zitten! Heb al een beetje tassenervaring (uit mijn tas, dorothy das, boekentas, zie ook www.homemadebysarah.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wanneer valt de deadline precies??
    Testen lijkt me namelijk geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik stel me heel graag kandidaat om te testen. Ik maak erg graag tasjes en ik ben erg benieuwd naar je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik wil heel graag testen en heb al hopen geen-ervaring. Allez, ik heb al 2 tassen gemaakt dus hoopjes geen-ervaring ;)
    jillfonteyne@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik ben enorm fan van je tassen, zou er graag mee aan de slag gaan! Qua ervaring ben ik type 'medium', ritsen zijn altijd nog een uitdaging ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. ik wil ook graag testen, wanneer zou de deadline er zijn? zeer benieuwd naar de patroontjes al in ieder geval.
    mamarvro@gmail.com http://spoetniksels.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Kom maar op! Tassen maken heb ik nog nooit gedaan, maar heb al meerdere keren staan dromen bij de tassenfournituren. Het lijkt me een superleuke uitdaging. En tijd kan gemaakt worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik ga me niet aanmelden als tester, wegens al tienduust andere dingen op mijn bord momenteel, maar ik wilde wel even zeggen dat ik héél benieuwd ben naar jouw boek! Ik kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Na een drukke periode, heb ik nu wel tijd en goesting om tassen te maken.
    Mijn ervaring : tussen in, al enkele tasjes gemaakt, maar niet te ingewikkeld.
    mariandemeyere@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Jep, ik sta voor je klaar als je me nodig hebt! Stannel.blogspot.be@hotmail(punt)com

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Uitkijkend naar de nieuwe tassenpatronen! Een helpende testhand? Natuurlijk wil ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Testen, dat willen wij ook wel eens doen...maar kan dat, als stoffenwinkel/naaiatelier?

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik ben nog thuis tot 22 februari, dus ik stel me graag kandidaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. De zussen willen je (heel) graag helpen!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oh ja, graaaaaaag! Ik stel me dus ook kandidaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. oh, daar wil ik met veel plezier wel mijn tanden in zetten! Mijn hoofd zit al vol inspiratie (en vooral: mijn kast vol stoffen ;)
    sewbidoo(at)gmail.com Enne, laat dat boek maar komen! Zeer benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Op mijn CV staat een tas (wel een mooie, dat dan weer wel). Daarnaast wel de nodige naaiervaring, maar nog geen echte pro. Verder heb ik zeeën van tijd. Een tassenpatroon uittesten zie ik zeker wel zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Proficiat! Helaas kan ik u niet helpen om tassen te testen (anders graag). Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een nieuws! Dat boek staat nu al op mijn verlanglijstje.
    Ik sluit me trouwens graag aan in de lange rij, <3 tassen, jouw ontwerpen en testen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Super! Ik sluit me ook aan bij de rij en test graag enkele patronen van jou. Afgelopen zomer heb ik al enkele tassen genaaid. Deze kan je terug zien op mijn blog : madebylot.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ooh leuk zeg! Ik zou mij ook wel willen wagen aan een testje :-). Om mijn nieuwsgierigheid naar het boek wat te bevredigen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Dat lijkt mij hartstikke leuk!!!
    Ik naai sinds een jaar en heb al een paar tassen gemaakt. Graag wil ik jouw patronen testen. Zeker krijg je een kritisch feedback - ben ik nogal nauwkeurig...
    Groetjes uit Duitsland - Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik wil ook wel graag testen. Kandidaten genoeg precies :). Ik heb gemiddelde ervaring ;) Heb reeds wat tassen en tasjes gemaakt. Er kunnen er nog wel enkele bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Oeh heel graag zelfs .... Kijk al uit naar het boek

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Genoeg animo zie ik,maar ik wil me ook graag aanmelden. Ik ben dol op naaien en op tassen.
    De ideale combinatie dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Dag zuster van,
    Zelf heb ik al wat ervaring met tassen maken, zoals je kan zien op mijn blog (madamecreea.blogspot.be).
    Dus als je dit ziet zitten, ben ik kandidaat voor wat feedback en volgt er ook een blogberichtje bij de lancering van je boek!
    Groetjes,
    Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Woehoe, nog een naaiboek!! fijn!!
    Ik test-naai graag en maak daar ook heel graag tijd voor; so pick me! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Je hebt al kandidaten in overvloed...Veel succes met het maken van je boek.Ben benieuwd hoe en wat het gaat worden.Heb er al verschillende gemaakt,kijk maar als je zin hebt op mijn blog: ikmaakhetzelfnu.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik ben hier niet de enige zie ik. In tegenstelling tot de meeste naaiblogsters ben ik niet goed in het maken van kleding. Maar in het maken van tassen daarentegen..... Ik wil heel graag testen voor jou. Je kan een kijkje nemen op mijn blog als je een idee wil krijgen. In ieder geval kijk ik vol verwachting uit naar nog een tassenboek, want daar ban ik goed in.....
    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ikke ikke ikke! Ik wil alles wat je schrijft heel graag testen! Dat wordt een boek om te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Natuurlijk wil ik testen, wat een vraag :) Ervaring genoeg, en nog veel meer goesting.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Waaa super, dat gaat een pracht van een boek worden! Een heel dikke proficiat!
    Ik heb al wel enkele tassen van onder mijn naaimachine laten rollen, en zie een jobke als tester dus wel zitten :-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Veel tassen testers...ik laat even voorbij gaan. Na de komst van onze zoon nog maar weinig naaitijd...maar zie uit naar het het boek met tassen...want tassen naaien is wel mijn ding ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Lijkt me gewoon eens leuk om me als tester op te geven en wie weet ook verkozen te worden.
    Succes & proficiat met je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Nog een kandidaat! Met wat naaiervaring, maar een beginner op tassengebied :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wauw! Dit zou ik supergraag doen. Ik heb al heel wat naaiervaring, maar in tassen maken ben ik nogal leek. Dit staat wel al een tijdje op mijn verlanglijstje. De ideale kans om eraan te beginnen! Ben ik er niet bij, dan koop in elk geval je boek want ik ben grote fan van je werk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ook ik wil graag voor u testen hoor!!
    Zeker die mooie tas die je laatst maakte op naai@elier (die blauwe).

    Oh spannend seg wat leuk voor je!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik wil ook heel graag testen!!!
    Mamanessa.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik wil dat ook wel doen eigenlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik wil wel testen. Er zijn al een aantal tassen door mijn naaimachine gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik ben ongelofelijk grote fan van je tassen en moest het kunnen zou ik nu al je boek reserveren! Ik zou het een eer vinden om tester te mogen zijn! Ik heb al wel wat tassen en naaiervaring! Tijd maak ik zowizo! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. wil ook wel testen, heb nog wel nooit een tas gemaakt maar naai al wel vele jaren

    BeantwoordenVerwijderen
  80. De goesting is er, 2 jaar naaiervaring is er ook, alsook de kritische blik (ben dat gewoon als strenge juf voor een puberklas), tijd wordt gewoon gemaakt, en welke vrouw wil nu geen nieuwe tas? Dus count me in ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Dag Zuster, uiteraard sluit ik me graag aan bij deze lijst van kandidaten! Lijkt mij ontzettend leuk om zo iets te kunnen testen en dan feedback te geven! Ja ik ben volledig klaar, laat het testen maar komen!!!! Veel grietjes en geniet van het maken van je boek!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik test graag mee! Op vlak van tassen nog niet zo ervaren, maar des te meer enthousiasme! magali.haesendonck@gmail.com / hetgroteboekvanflorien.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik wil graag mijn kans wagen. Naaien doe ik al een tijdje en ook tassen zijn reeds vanonder mijn machine gerold.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ik heb nog nooit een tas gemaakt, wel kleedjes voor de kinderen, ik haat slecht patronen dus ik wil zeker meehelpen om je patronen op punt te stellen !
    I

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Tsju, als ik het zo lees, ben ik zo'n 19 uur te laat!
    Maar ik wil zeker helpen met het testen van enkele tassen! Als ik iemand kan helpen, graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik wil ook graag testen hoor. Ik hen nog niet veel tassen gemaakr, maar vooral kledij.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik heb dringend een nieuws sjakos nodig, dus als je nog een tester kan gebruiken?
    7 december lijkt me perfect haalbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Er zijn er al veel voor mij, maar ik wil me hierin ook graag smijten. Ik hou van tassen maken en mijn familie en vrienden vragen altijd naar meer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ik wil me ook wel opofferen ;-). Mijn allereerste tas ooit maakte ik in een workshop bij jou op Van Katoen, en toen is de verslaving begonnen. Count me in, dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Oh super! Ik doe graag mee als tester. Ik naai vooral kleding, tassen maar af en toe! Een uitstekende gelegenheid om dat wat meer te doen! www.kaatjenaaisels.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik wil ook mijn kans wagen om als tester uitgeloot te worden. Mijn naaimachine is net terug van groot onderhoud, dus klaar voor de start.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Testen doe ik graag! Ik deed dit al voor CompagnieM en Zogeknipt2. Tassen zet ik er graag op mijn lijstje bij! 7 december is een haalbare deadline. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  93. ik zou wel willen maar ik kan niet, maar wens je via deze weg veel succes toe ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Zou leuk zijn om nog eens iets anders van onder mijn naaimachine te kunnen toveren dan kinderkleertjes.
    Heb al een aantal kleine tasjes zelf gemaakt. En werken met die deadline in het achterhoofd is geen enkel probleem.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Oh, ik wil wel :) Min of meer tassenleek, wel al 5 jaar naaiervaring en véél goesting !! sarah.gommers@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Oohh ik wil ook heel graag testen! Spannend! http://roodmetwittestip.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Ik test ook heel graag en kan best kritisch zijn ;) Geen leek meer in t naaien, maar zeker geen pro

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Waarschijnlijk ben ik veel te laat maar ik als sjakosseverslaafde wil anders ook wel testen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Heel graag! Al beweert oppertester Kir dat ik een heel slechte tester ben, maar toch, heel graag! ;-) (En ook: eindelijk zeg, heeft de uitgeverswereld ontdekt bij wie ze moeten zijn voor een tassenboek!)

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Zo tof!!!
    EINDELIJK een tassenboek van uw hand...:)
    Ik ben ongetwijfeld een slechte tester, kan moeilijk kritisch zijn want ik vind alles geweldig..... dus 'kga braaf ( en vol ongeduld) wachten op uw boek en het testen aan de 'echten' overlaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ik ben een echte tassen-leek, maar meld me graag aan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  102. oooh leuk! Ik wil graag een tassenpatroon van jou testen. Ik maak af en toe wel eens een tas, maar een "die hard" kan je me niet noemen. Ik heb wel enige naaiervaring... en een tas kan ik altijd gebruiken (ookvan al beweert de wederhelft van niet)

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Dat gaat hier helemaal in orde komen, ik zie dat al! En ja hoor, ik doe ook nog steeds mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ik heb weinig tassen ervaring! Ik maak vooral kkinderkleertjes maar het lijkt me wel een leuke uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Een tassenpatroon testen met een deadline die samenvalt met een rustige eerst examenweek, daar zeg ik geen neen tegen. Meestal maak ik kledij, af en toe een tas, onlangs een Dorothy Day tripper te bewonderen op
    me-timebyseija.blogspot.com
    Ik kijk alvast uit naar je nieuwe naaiboek. Zolang er plaats is in de boekenkast ...

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Ik wil, ik wil, ik wil! Heb ik al gezegd dat ik ook graag wil testen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Proficiat!!! En ooooohhhhhh ja, dolgraag!
    Ik ben geen beginneling meer, eerder een 'ik heb van alles al wel eens iets gemaakt', ook geen specialist dus. Wel enthousiast! ;-)
    lielebeesjeblogt-at-gmail-dot-com

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Goesting: massa's, naaiervaring: oké, tijd: :-( Ik roep keihard 'ja' en mijn verstand zegt 'niet doen, niet doen'. Dus: moest je nog iemand nodig hebben om er ééntje te testen 'yes please', maar twee gaat me gewoon niet lukken. En met dit antwoord heeft het verstand het toch niet helemaal gewonnen van het hart ;-)
    Maar vooral, vooral: een hele dikke proficiat! Als er ééntje is, die nog een tassenboek op de markt moest brengen, ben jij het wel! Ik ben superbenieuwd. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Ik wil ook wel testen voor jou. Ik ben echter wel nog een beginner maar heb toch wel al enkele dingen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Amaai, dat moet echt spannend zijn, zo'n 'heel boek' bedenken! Als ik mijn 'steentje' kan bijdragen, dan stel ik me beschikbaar. Want een nieuwe tas, in eender welke vorm kunnen we wel gebruiken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Oh wat superveel reacties al! Heerlijk weer een nieuw boek. Begin dit jaar begonnen met naaien en ondertussen al heel wat tassen gemaakt, maar steeds weer op zoek naar nieuwe inspiratie. Nog nooit eerdder opgegeven om iets te testen, dus ja graag, ook ik sluit me in het rijtje aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Ik wil ook wel. Ik heb altijd veel commentaar op patronen en bijhorende uitleg omdat er altijd wel iets lijkt te ontbreken (volgens mij dan)

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Annelies, je hebt al zoveel reacties dat kiezen al moeilijk zal worden.
    Dat geeft dus aan dat je tassen heel populair zijn.
    Hou van duidelijkheid in beschrijvingen zodat iedereen ze kan volgen.
    Ik heb eerder werkbeschrijvingen geschreven en een paar tassen gemaakt.
    Nog nooit patronen getest dus ja ik wil ook graag. In iedergeval succes met je keuze en het boek.
    Groetjes. Vanliesbeth.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Oeps, heel onderaan het lijstje wil ik me ook nog graag kandidaat stellen, hoeveel tassen zijn het juist? (gezien de enthousiaste reacties ;-)) trui.wellens@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Ik zou het heel leuk vinden om mee te mogen testen. Door onder andere jouw blog ben ik zelf ook tassen gaan maken. In ieder geval staat jouw boek nu al op mijn verlanglijstje. Super doe zo voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Ik en mijn zus willen graag testen, clootssandy@gmail.com
    onze blog : kinnekescloots.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Ik zie dat testen ook wel zitten. Ik was geselecteerd voor de testers van Zo Geknipt 2 maar heb moeten afzeggen omdat mijn mama een zware trombose hft gehad. Dus ik waag graag hier een kansje.
    Blog: www.sistersmade.be
    Mail isabelle[punt]catrysse[@]telenet[punt]be

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Er zijn al ontzettend veel reacties, maar ik ben ook graag kandidaat! Ik maak regelmatig en heel graag tassen! Tijd maak ik daar voor natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ik zou wel 1 tas willen maken. Ik kan goed naaien, maar met tassen heb ik weinig ervaring. Ik heb alleen een eenvouwige naaimachine. Ik ben niet gewend van met zware stoffen, of dikke lagen stof te werken. Ik kan wel vlot overweg met ritsen, ingewikkelde patronen, paspel, biais, ... en doe ook graag wat naaien of borduren met de hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Leuk dat je een boek gaat maken! En ik wil graag voor je testen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  121. ik wil me ook wel graag kandidaat stellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Waaauw, proficiat!!! Ik ben zooo benieuwd :)! En ja, hoor, ik test graag mee maar je hebt duidelijk kandidaten genoeg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Al heel veel naai-ervaring, maar nog weinig tassen gemaakt of 't was een toilettas of laptoptas. Dus een nieuwe uitdaging is steeds leuk. Vooral met 'sint' voor de deur en wat 'dames' in huis, die sint nog steeds smaken, ook al zijn ze de volwassenheid nabij...Graag dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  124. lauriedm84@hotmail.com10 november 2014 om 08:53

    Nu in mijn derde jaar naaien, maar nog nooit een tas gemaakt!
    Als je nog een kandidate zoekt zonder tas-naai-ervaring; I'm your woman!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Proficiat! Ik wil zeker wel testen. Ik heb al een paar tassen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Hallo, Allereerst gefeliciteerd met uw boek! Erg leuk. Ik heb nog nooit een tas gemaakt, daarom lijkt het mij erg leuk om een patroon te testen. Ik heb wel naai ervaring. Veel succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Oooh leuk! Ik <3 tassen! Zou heel graag mee testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Joepie, een eigen tassenboek, proficiat! Ik ben al even fan van jouw prachtige tassencombinaties. Zelf maakte ik eens een Vinktas uit leder die intensief wordt gebruikt. Graag test ik ook één van jouw patroontjes uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Ik ben een echt groentje als het op tassen aankomt. Voor zover ik weet heb ik er nog nooit eentje in elkaar gestoken. Maar ik heb wel tijd en goesting om te testen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Wauw wat een lange lijst! :-D
    Niet veel tas-naai-ervaring maar ik wil wel graag testen! Misschien dat ik dan wel vaker een tas naai :-) Ik ben alvast benieuwd naar je boek! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Volgens mij zijn er al testers genoeg. Maar ik vul het lijstje graag aan! Lijkt me super leuk om een nieuw patroon te testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Oh, yes nog een leuk naaiboek - daar werk ik graag aan mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Super leuk een boek met tassen!! Dat is toch wat ik het liefst maak. Ik heb dus enig ervaring met het naaien van tassen. Ik zou je graag helpen met het testen van de patronen.

    StoffeSas

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Ben gek op tassen en maak ze graag...graag ook voor u, Gr uit Holland Linda kruijer

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Jawadde, al 150 kandidaten... Als je iemand met wat minder tassenervaring zoekt: pick me! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Ben zot op tassen maken, bij deze stel ik mij graag kandidaat als tester. Maar anders koop ik wel gewoon uw boek hoor. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Ik heb nog nooit eerder een tas gemaakt en ben nog maar een dik half jaar aan het naaien. Maar ik heb intussen al wel verschillende kledingstukken in elkaar genaaid. Al dan niet met hulp van de handleidingen. Met de feestdagen (en dus ook pakjes-tijd) in het vooruitzicht, zou ik graag meedingen voor een testplekje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Je mag me ook eentje sturen!
    Ik kijk of ik een cursiste kan wakker maken én help dan ook even de uitleg nalezen!
    We helpen graag mee aan een goed boek!
    Het zal een moeilijke keuze worden waarschijnlijk, zoveel volgers die wil testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Nog mensen nodig? + extra reclame op mijn blog :)
    creastineblogt@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Ik zou heel graag tassen naaien volgens jouw instructies. Omdat ik een niet al te ervaren naaister ben, kan ik wel mee bekijken of de werkbeschrijving duidelijk genoeg is.
    Annemie
    annemie.schoors@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Leuk! Tassen heb je nooit genoeg. Ik zit in mijn 3e jaar avondschool naaien, dus heb een beetje ervaring.
    Misschien moet je gewoon zoveel tassen in het boek zetten als reacties er gegeven worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Maar zie hier: proficiat met de -euhm- zwangerschap!
    Ge hebt massa's enthousiaste en capabele testers: dat komt dik in de sjakos hier! (hahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Ook ik wil me graag kandidaat stellen als tester!

    Ik heb al verschillende tassen gemaakt ... op mijn blog kan je mijn ervaring wat zien :)

    http://creaties-jadeden.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Ik wil ook wel heel graag mee testen!
    Ik maak af en toe een tas meestal zelf zoekend naar een patroon. Dit lijkt me heel leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Lijkt me een super leuke uitdaging, maar geloof dat je meer dan genoeg testers hebt. Mocht je op zoek zijn naar iemand die zich het naaien in de afgelopen twee jaar zelf heeft aangeleerd via het lezen van veel blogs (en dus veel 'instructies' gelezen heeft): ik hou me aanbevolen!
    In ieder geval succes met het maken van je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Hallo, wat een uitdaging, leuk! Ik naai sinds een paar jaar, maar aan een tas heb ik me nog niet gewaagd. Als er nog eentje bij kan, solliciteer ik dus graag als tassenleek. Veel succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  147. He, dat lijkt me superleuk! Hangt er misschien wat vanaf wanneer de deadline precies valt, maar ik wil me met veel plezier aanbieden, als er nog hulp nodig is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Ook ik stel me graag kandidaat, als iets tussen 'tassenleek' en 'tassenspecialist' in...als je begrijpt wat ik bedoel. Deadlines zijn voor mij een must, want anders blijf ik te lang sukkelen. Dus laat maar komen, tassen heb ik nooit genoeg!

    Groetjes,
    Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Ooit 1 tas gemaakt zonder patroon (wat eigenlijk niet zo goed was) en ben dus nog een echte leek! Maar ik ben verslaafd aan tassen en wil dit dolgraag eens proberen met een duidelijk patroon en een duidelijke uitleg. Dus als je tassenleek aan het werk wil zetten > pick me ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Oh wat leuk! Ik zou graag willen testen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Waarschijnlijk heb je al testers genoeg, maar moest je nog eentje zoeken ben ik ook zeer graag kandidaat! Ik ben geen leek, maar ook geen volleerd naaister, ergens tussenin dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Ik meld mij ook graag als kandidaat tester. Heb al een paar tassen gemaakt, ben geen beginner meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Aarde aan tassentester..come in, tassentester... Ik ben Anne en wil dolgraag testen. Zowel nieuwe chips-smaken als tassenpatronen... Beam me up... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Super leuk, kan ik nog meedoen......ik wil graag tassenpatronen testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Super nog een tassenboek ... ben fan van tassen.
    Dus bij deze als je nog testers zoekt, mag je altijd mailen. Ben een beginnende naaister.

    Groetjes
    Tina

    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen