zaterdag 7 maart 2015

De Zuster Van speelt postbode.

Binnenkort komt mijn boek uit en ik krijg de laatste weken regelmatig de vraag naar een gesigneerd exemplaar. Heb je hier interesse in, dan kan je nu -eenmalig- een gesigneerd exemplaar bestellen bij mij. Wanneer ik de boeken van de uitgeverij ontvang, gaan ze meteen jullie richting uit.
De tas van Annelies

Voor 29 euro, inclusief verzendingskosten binnen België, krijg je een gesigneerde 'De tas van Annelies' in de bus. Stuur vóór maandag 9 maart een mailtje naar detasvanannelies@gmail.com en dan bezorg ik je de betalingsgegevens.


De tas van Annelies



Je kan het boek uiteraard ook gewoon kopen in de boekhandel of online* vanaf 17 maart!


*Verschillende webshops hebben nog de oude, proefcover online staan. Dit is NIET de cover van het boek dat je in de bus krijgt. De cover met de oranje Lili tas is de enige echte cover van het boek!






5 opmerkingen:

  1. Voor mij uiteraard ook een gesigneerd exemplaar maar je mag het persoonlijk brengen of ik kom het ophalen
    In ieder geval dikke proficiat en veel succes met dit prachtig werk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cover aangepast bij Standaard Boekhandel :) ook content managers lezen je blog!

    BeantwoordenVerwijderen