zondag 22 maart 2015

HET IS ER!


Mijn boek waar ik* maanden aan gewerkt heb is er! (Kan je zien dat ik blij ben?)


Een echt boek dat je kan vastnemen, doorbladeren, lezen en vooral gebruiken om zelf tassen te maken.  Hopelijk levert het jullie veel inspiratie op en kan ik gauw jullie zelfgemaakte exemplaren zien verschijnen in de De tas van Annelies Flickr group.

Ondertussen bestookt mijn Tassen Test Team -een geweldig team trouwens!- het internet met een deel van hun test-tassen.

Lies maakte ondermeer twee Daan tassen.

{foto: Villa Lisa}
An ging voor het Linda tasje met strik.

{foto: Ollie en Wallie}
Sarah maakte onder andere de Anna toilettas.

{foto: C'est Saar!}
Karla koos voor de Kato buideltas.


{foto: Karla}
Charlotte nam het Inge tasje onder handen.

{foto: Charlotte C.}
Nele waagde zich aan de Klara tas. 

{foto: Nele H.}
 En Eva testte het Lili patroon.

lili - de tas van annelies
{foto: Eva Maria}


*Natuurlijk maakte ik dit boek niet alleen! Ik kreeg de hulp van een geweldig team testers, een grafisch vormgeefster, fotografe, redactrice en illustratrice.

36 opmerkingen:

  1. Wauw deze moet op mijn boekenlijst komen. Ik ben een tassenverslaafde ziel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Annelies! Geniet ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat! Het boek ziet er tof uit. Ik heb het nog niet ingekeken, maar ben heel benieuwd. Ik ben helemaal fan van de Lili, dus ik denk dat het niet bij inkijken alleen zal blijven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag al enkele geweldige exemplaren passeren ! Hopelijk lukt het me in de toekomst ook eens om zo'n mooie tassen te kunnen maken ! Dikke dikke proficiat !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yes , er zit zelfs een LINDA tasje bij ! SUPER !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je boek, mooie inhoud zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat! Ik denk dat er nog veel tassen gaan passeren in blogland.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat ! super fijn.

    Die van mij ligt ingepakt te blinken , voor in april te krijgen voor mijn verjaardag !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag al enkele tassen voorbijkomen op andere blogs. Proficiat met je boek! Het ziet er veel belovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Feest! en drie dikke zoenen voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier is het er ook al, en ik zag dat het goed was! Mijn oog is al op de Marie gevallen (om te beginnen), nu nog mijn materiaal bij elkaar rapen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ge dat goed gedaan hebt! Maar dat wist je al he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je boek!! En wat een leuke tassen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ging het NIET kopen... ik bekeek de inhoud eens van verre en dacht "niet dat ik in huis heb en nog niet gemaakt heb". Toen zag ik steeds meer tassen opduiken en Lili deed me zaterdag naar de boekhandel stappen. Daar kocht ik je prachtige boek en wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb! Ik las het voor een heel stuk door en ben zoveel weetjes rijker dat het alleen daarvoor al meer dan de moeite was. Super boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat met je boeklancering!Ik heb nog een bon liggen die daar gebruikt voor gaat worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw! Het boek en de tassen zien er prachtig uit! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat, dat ziet er een héél leuk boek uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige foto Annelies, terecht trots!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. PRoficiat met je boek! Ga het onmiddellijk op mijn wenslijstje zetten.

    Tina
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat!!! Het ziet er super uit! Eentje voor op het verlanglijstje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ja ... je ziet het dat je blij bent ... en terecht.
    proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik hou van tassen maken en de Lili doet me al helemaal watertanden. Dit komt op mijn verlanglijstje, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow wat leuk! Weer een tassenboek! Altijd welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, als enorme zelfs tassen fan is dit een boek wat niet mag ontbreken. Ook in Nederland te koop?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het boek is ook in Nederland uitgekomen, maar in welke bakstenen winkels het precies ligt weet ik niet. Bij Bol is zeker en vast verkrijgbaar!

      Verwijderen
  25. Moh, ik hoorde gisteren al veel over het boek babbelen.... gezien ik een echte tassen-madam ben, moet ik dit gewoon hebben!!!!
    Véél plezier en succes met het boek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Blij dat jij blij bent! Van harte gefeliciteerd, ik blader er elke avond in om te kunnen beslissen welk patroon ik nu als volgende onder handen ga nemen. Geniet ervan en nog eens dankjewel! x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    BeantwoordenVerwijderen