woensdag 1 april 2015

Wat ik onthoud van de Big Blogameetup 2.

- Dat bloggen een damesaangelegenheid is.
- Dat ik blijkbaar redelijk klein ben.
- Dat er een kei lekker slaatje van rode kool werd geserveerd door de vriendelijke man van Culinette.(Moest er iemand daar een recept van hebben of onthouden heeft wat er in zat: steeds welkom!)
- Dat bloggers zonder kinderen in de minderheid zijn.
- Dat Soetmin geen 'zittend gat' heeft.

Een foto die is geplaatst door De zuster van (@dezustervan) op


- Dat Oreo geen reclamecampagne in België hoeft te voeren om succesvol te zijn.
- Dat parkeren in Antwerpen pokkeduur is.
- Dat marathonloopsters een prachtig lijntje hebben.
- Dat ik duidelijk niet de enige ben die geen interesse heeft aan geld verdienen aan haar blog.
- Dat ik vergeten ben om fatsoenlijke foto's te maken. Twee iPhone foto's is al wat ik heb.
- Dat een salopette kei handig is om je gsm, bestek en servetten in te stoppen wanneer je met een bord en beker door een veld van goodie bags en handtassen moet manoeuvreren.

Een foto die is geplaatst door De zuster van (@dezustervan) op


- Dat een goodie bag altijd leuk is. Dank aan alle sponsors!
- Dat twee goodie bags nog leuker zijn!
- Dat iedereen die een boek schrijft dezelfde vragen en bedenkingen heeft.
- Dat wanneer er iets gratis wordt weggegeven, je blijkbaar snel moet zijn. Dettol douchegel? Welke Dettol douchegel?
- Dat een hoop madammen gelijk staat aan een hoop lawaai. (Vraag dat maar aan de sprekers!)
- Dat ik als introvert in een typisch extraverte situatie toch nog redelijk mijn plan kan trekken.
- Dat ik slecht gezichten kan onthouden. Sorry, Els!

Een foto die is geplaatst door De zuster van (@dezustervan) op



- Dat je mij nog het meest blij maakt met een simpel zakje snoep. Of een heerlijke brownie!
- Dat een rokje/kleedje en laarzen het officieuze bloggersuniform zijn. (Zij droeg trouwens het mooiste kleedje.)
- Dat ik nog steeds geen flauw benul heb wat affiliate marketing is.
- Dat ik helemaal gecharmeerd was dat er een paar dames speciaal mijn boek hadden meegebracht om te laten signeren. (Spijtig genoeg verloor ik ze daarna uit het oog!)
- Dat het fijn is om de blogger achter de blog/instagramaccount te leren kennen.
- Dat West-Vlaams een geweldig dialect is.
- Dat het vooral heel plezant was!

Dank aan Soetmin, Lobke, Heidi en Saartje voor het in mekaar boksen van dit evenement!








19 opmerkingen:

  1. Leuk verslag ! Fijn om jou te mogen ontmoeten ! Bloggersuniform was ook niet aan mij besteed maar ook een paar andere gemiddelden zoals 30-something en halflang tot lang haar. Maar ik vond het wel een geweldig leuke avond en heb heel leuke ontmoetingen en babbels gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai ... ik bloos ervan. Op één of andere manier ben ik erin geslaagd om u niet te herkennen. Ik heb nochtans de zaal afgespeurd naar 'de zuster'. Doeme toch ... dit moeten we volgend jaar zeker beter doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof verslagje! En merci voor het complimentje :D Blij dat ik je heb leren kennen in 't echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een herkenbaar verslag... ik hoopte dat Soetmin na de bloggers mrt kinderen onder de 2 jaar iets zou weggeven onder de kinderloze bloggers. Dan had ik nog enige kans gehad.
    ik zag jou en je mooie tas... maar lef om aan te spreken was er niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik onthou: dat ik naast jou belandde en in al het gedoe van de avond niet eens de tijd nam voor een praatje dat die naam waard is. Omdat ik te druk bezig was die koolsalade op zo elegant mogelijke wijze proberen weg te werken zonder saai gezelschap te worden en zonder morsen op mijn, oh ja, kleedje, met 1 bil op een zeteltje... en dat met een vers nieuw boekenkind, shame on me! (Iets komijn/kaneelachtig in de rode kool, dacht ik, ik ging ook eens wat experimenteren nam ik me voor.)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat slaatje was met rode kool, venkel en walnootjes. Dat witte spul eronder... ik denk iets in de ricotta-familie maar ben niet zeker. Wat inderdaad een topgerechje :)
    Hier ook geen Dettol douchegel gevonden... er was nochtans best nog wat volk aanwezig toen wij vertrokken. En Kelly had inderdaad het mooiste kleedje aan :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Slaatje was niet met walnoten, maar geroosterde peccannoten. En met heel veel bloedappelsienpartjes.

      Verwijderen
  7. Ik kan alleen maar beamen en genieten van je plezante opsomming :)
    Het zien van dè Lili heeft er trouwens voor gezorgd dat die naar boven gekatapulteerd is in mijn naailijstje. Had ik nu maar de moed gehad om over je verfrissende tasideeën te spreken, dan was de avond helemaal af geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het was leuk!
    Haha, wij hadden die douche-gel dus ook niet meer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag je (signeren) en jij zag mij en ik dacht ... verdomme, daar had ik ook moeten aan denken ! Soit, veel verder dan dat kwam ik dus duidelijk niet ;-) Conclusie, jij trekt duidelijk veel beter je plan !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was een leuke avond. Heel fijn om je te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke samenvatting van een super avond. Ik vroeg me ook of wat er nu in het lekkere slaatje zat, en ging ook zonder douchegel naar huis.
    Wat ik ook nog onthoud is dat het onmogelijk is om met alle aanwezigen een babbel te doen, en dat het niet voor de hand liggend is om iedereen te kennen / herkennen of aan te spreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zalig jouw interpretaties! Ik sluit me volledig aan... Zelfs wat de Dettol betreft :)
    Wat ik onthou: dat de tijd veel te kort was om anderen te leren kennen... En dus ook onze veel te korte ontmoeting. Hopelijk kunnen we dat inhalen bij een volgende gelegenheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn jou ontmoet te hebben!!! Dat verslagje says it all!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niet erg het was dan ook erg lang geleden. Het was fijn om je terug te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag slaatje was inderdaad heel lekker. Ik had de ingrediënten dan ook genoteerd: rodekool, venkel en pecannoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk verslagje! Ik heb je ook mislopen die avond denk ik...
    Liefs Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    BeantwoordenVerwijderen