donderdag 28 mei 2015

VERGETEN FOTO'S

Beeld haalt het nog altijd van tekst bij mij en daarom vind ik Instagram veruit het leukste social media kanaal. Niet alles vindt uiteraard zijn weg naar daar want ik maak belachelijk veel foto's met mijn iPhone en dat ondervond ik weer wanneer ik door mijn fotoarchief aan het scrollen was. Zo kwam ik onder andere volgende foto's tegen.

Een stukje Mechelen. 


.Een smoutebol.


Een verkeersbord in the middle of nowhere.


Een savooikool.


Een last-minute picknick.


Een avondlijke schaduw.


Een vergeten schets. 


Een verjaardagstaart in wording. 


Een echte piñata.


Een boek dat ik nog wil lezen.


Een klein hondje met een grote tong.


Een stilleven in de kringloopwinkel.


Een leuke verrassing in de etalage.


Een vreemde selfie.


Een prikbord vol kleurtjes.


Een herinnering aan het huisje waar ik tot mijn zeven jaar heb gewoond en waar nu nog weinig van overblijft.


Een technisch vraagstuk op het werk.


Een ongepland fietstochtje.


Een aquarium met eigenaardige vissen in Aquatopia.


Een paar indringende bruine ogen.


En een nieuw probeersel met restjes stof. Maar dat is voor een volgende blogpost!

14 opmerkingen:

  1. heerlijk rijtje foto's die je niet mag vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankzij uw foto's heb ik een onverklaarbare drang naar een smoutebol.
    Wordt moeilijk te vinden om half negen 's morgens....

    De kracht van beelden hé ;-)....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien! en benieuwd naar de vlinders!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk - grappig - mooi - fijne herinneringen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ken dat Instagram gevoel :) Trek ook hopen foto's met m'n Iphone dus eens fijn om tussen die van jou een kijkje te mogen nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. IG is ook voor mij veruit het allerleukste kanaal. Fijne foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk! Instagram doe ik nog niet, ik vind al niet genoeg tijd voor blogs en Facebook en mails en pinterest, dus nog iets erbij en ik doe niks anders meer dan op de computer/... prutsen! Maar het is tempting, dat wel :-) mooie foto's in elk geval, voor veel fijne herinneringen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een sprekende en intrigerende foto's! Een kunst op zich.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie een parallel tussen de savooikool en de tong van de hond :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het beeld haalt het idd bij tekst, mooie reeks foto's!

    BeantwoordenVerwijderen