woensdag 19 augustus 2015

HET VERGETEN TASJE

heuptasje de tas van annelies (2)

Voor De tas van Annelies naaide ik een heleboel tassen. Het zullen er in totaal een stuk of dertig geweest zijn, proefmodellen niet meegerekend. De meeste hebben het boek gehaald behalve deze Bertilia. (Het patroon wel, deze uitvoering niet.) Bij het opruimen vond ik haar terug tussen een stapel stoffen en omdat iedereen zijn vijftien minuten roem verdient, toon ik ze graag op mijn blog. Bertilia, work it girl!

heuptasje de tas van annelies (4)
heuptasje de tas van annelies (1)
heuptasje de tas van annelies (3)

gele neon stof: Les Tissus du Chien Vert
oranje stof: Soldeur
rits: Prym
ceintuur: Action

20 opmerkingen:

  1. Bertilia haalde het boek niet,... jammer...
    Misschien begint via dit blogverhaaltje, haar zeer verdiende 15 minuten, een ongekend succes voor haar,...
    Super om restjes te verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nochtans een zeer vrolijk exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spijtig dat deze je boek niet gehaald heeft, ziet er heel leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik ben verliefd op deze Bertilia geloof ik! ๐Ÿ’›๐Ÿ’™❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het patroon heeft het boek wel gehaald ? Dat moet ik dan zeker eens opzoeken !!! Lijkt mij een superhandig reistasje bv, of voor een feestje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh deze is supermooi! Die verdient inderdaad een privรฉ blogbericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. deze is prachtig!!! Wat een tof model en die kleuren: ik vind het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ook nog zo een unblogged Bertilla'ke ergens liggen... Peins ik .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk! De stofjes zijn echt super gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Iets te hip voor ons tante Bertilia zaliger ...
    Wel hip genoeg voor ons tante Linda ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen