vrijdag 28 augustus 2015

WEEK #35


Deze week zat ik onder de toren, maakte ik nieuwe, kwakende vriendjes, vond ik een boek voor op mijn te-lezen-lijstje & zag ik een ugly-mug-wall in de kringloopwinkel. Op het wereldwijde web kwam ik ook van alles tegen:

-daarom gaat de tijd steeds sneller
-hello!
-een geweldige Etsy shop, die appeltaart!
-blijkbaar is het normaal dat ik zo vaak rond vier uur 's nachts wakker word
-helemaal waar
-terug een stapje naar het midden lijkt me heerlijk!
-ik wacht nog steeds op haar blogterugkeer

Fijn weekend, iedereen!


8 opmerkingen:

  1. Die ugly-mug-wall, die intrigeert me. Noemde die zo in de kringwinkel, of heb jij die naam gegeven.
    Ik kan me inbeelden dat vele mensen een Tweety-tas de max vinden. Ik zie trouwens ook een tas die in de kast van mijn schoonmoeder ook staat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik noem die zo! :-) Geïnspireerd door de ugly-mug Instagramfoto's van By Eva Maria.

      Verwijderen
  2. Die toren ken ik... Zat je toevallig dan ook op het terras van een goeie cocktailbar?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, spijtig genoeg niet! Het was iets minder frivool: de bibliotheek ;-)

      Verwijderen
  3. We moeten nog eens plannen maken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die mok met die groene appel had ik vroeger!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen