zaterdag 10 oktober 2015

INDIAN SUMMER

De gezelligste stoffenwinkel van Lier heeft haar webshop een make-over gegeven en dat mag gevierd worden! Als laatste in de rij mocht ook ik op visite gaan bij Madeline en dat resulteerde in een blogpost over een onbestaande sjaal, een ontzichtbaar ritstasje* en kiezen voor plan B.

En omdat je een feestweek moet afsluiten met een knal, mag ik 10% KORTING** geven op ALLES in de webshop! Dus, allez hop, snel naar Madeline de Stoffenmadam!


*Een ritstasje dat werd gemaakt, maar niet tijdig op de foto geraakte. (Dat hebt u dan nog tegoed van mij.)
**geldig tot zondag 11 oktober 2015, 20.00 uur met de code DEZUSTER

3 opmerkingen:

  1. Ontzichtbaar ?? Wow .. !

    Prachtige stof !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik had het beter moeten uitleggen... Ondertussen heb ik het aangepast! :-)

      Verwijderen
  2. Een onbestaande sjaal en een onzichtbaar ritstasje :-D (An)

    BeantwoordenVerwijderen