woensdag 28 oktober 2015

ONDERTUSSEN

op de zolder (4)

op de zolder (2)

op de zolder (1)

Hier liet ik al zien dat ik poepeloerezot werd van al de rommel op zolder. Dit samen met de diagnose huisstofmijtallergie deden mij besluiten om nog eens rigoureus op te ruimen en vooral nieuwe opbergmethodes te voorzien. Er werd al veel gedaan, hashtag projectorde, met hier en daar een pauze om nog wat te naaien. Ik hoop binnenkort het eindresultaat van deze mini-makeover te laten zien.

Ondertussen heb ik nog wel een beetje plooiwerk.

op de zolder (3)

6 opmerkingen:

  1. da van da plooiwerk das maar een gedacht :-) veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaloers op alle orde. Als je klaar bent, mag je hier langskomen om hetzelfde te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ligt mijn hobbykamer ook altijd overhoop. Na het opruimen welgeteld een week en je merkt het al niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen