zondag 29 november 2015

ADVENT GIVEAWAY: WEEK 1



Omdat het bijna Kerstmis is. Omdat bij een feest cadeautjes horen. Maar vooral omdat het fijn is om te geven, is het hoog tijd voor nog eens een giveaway. Onder het motto 'Go big or go home' niet zomaar één giveaway, maar ineens vier giveaways! Elke zondag van nu tot aan Kerstmis, gelijklopend met de Advent, zal er hier iets weggegeven worden.


credit: votive candle by Dara Ullrich from the Noun Project


Kaarsje 1 brandt en we beginnen met een exemplaar van mijn boek 'De tas van Annelies'. Er staan 13 taspatronen in. Van gemakkelijk tot iets moeilijker, sommige in twee formaten. Hier kan je het boek inkijken en hier kan je wat voorbeelden vinden van tassen gemaakt aan de hand van het boek.

giveaway

giveaway2




Wil je graag een exemplaar winnen voor jezelf of misschien om cadeau te doen?

-Log eenvoudig in in de onderstaande kader.
-Laat in een reactie hieronder weten wat er op je verlanglijstje voor Kerst staat en vink deze actie aan in de giveaway-app.
-Voor een extra kans kan je de facebookpagina van De Zuster Van een bezoekje brengen en eventueel een dikke duim omhoog geven.
Veel succes!


a Rafflecopter giveaway




71 opmerkingen:

  1. ik heb op mijn lijstje kookboeken gezet. omdat ik het idee heb dat ik in de drukke dagen (wij hebben 3kinderen)vaak hetzelfde kook en vooral kinderkost

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een rustig en steady jaar gevraagd van de kerstman, dit jaar was turbulent te noemen en ik zou heel graag volgend jaar het iets minder turbulent hebben. Met jouw boek kan ik mij af en toe wel volledig ontspannen, want tja naaien maakt mijn hoofd leeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit boek staat met stip op de eerste plaats op mijn lijstje voor kerst...Als dat geen toeval is?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. All I want for Christmas is... alles wat met naaien te maken heeft en mij weer een nieuwe uitdaging op dat vlak heeft!! Dus jouw boek past PERFEKT in dat plaatje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, k doe graag mee... Verlamglijstje? Stoffen, stoffen en nog eens stoffen hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sorry, bedoel 'geeft'... spelling op zondag, blijkbaar geen goede match...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op mijn lijstje staan naaiboeken(waaronder de tas van Annelies), naaitijd en stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kreeg mijn kerstcadeautje vorige week eigenlijk al. Ik passeerde toevallig met m'n ventje aan de Standaard en wees hem er nog eens op dat ik graag het boek "200 jurken" kreeg voor kerst. Dus redeneerde hij toen dat we het maar meteen konden halen want anders zou hij het wel weer vergeten :-) Maar......ik ben ook jarig op kerst dus een extra boek cadeau kan geen kwaad hé!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goh, vooral naaiboeken staan er op mijn lijstje! Om mijn collectie (en vooral mijn to sew-lijstje) groter te maken :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ging zopas overstag voor de hype van het kleuren voor volwassenen. De typische krulletjestekeningen spreken me niet aan maar ik spotte enkele boeken met coole tekeningen voor op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit boek staat nog op mijn lijstje aangezien ik hem niet met mijn verjaardag kreeg. Samen met een abonnement op La Maison Victor. Een creatief lijstje dus :) Mieke d.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op mijn verlanglijstje staan de kookboeken van Pascale Naessens en het inkleurboek van Tula Pink :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan ellenlange lijstjes maken. Ik ben met zo veel blij. Als ik nog maar in de Veritas of AVA-papierwaren kom, kan ik al dertig likes opsommen. Een silhouette cameo zou ook tof zijn. Verzorgingsproductjes en schoolgerief, kledij, accessoires, snoepgoed ... Het leukste vind ik toch het zoeken en geven van pakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Naast jouw boek natuurlijk, een snijmat! (En in mijn dromen een coverlock :p) Ik duim!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Naast jouw boek natuurlijk, een snijmat! (En in mijn dromen een coverlock :p) Ik duim!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Laat jouw boek nu net op nummer 1 staan op mijn kerst-wishlist! Verder wens ik mezelf een nieuw jaar met dubbel zoveel energie als 2015 toe (of 3-dubbel mag ook :) ). Lieve groet, V.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Verlanglijstjes... ik zou het liefst van al iets meer tijd hebben om al mijn projectjes vorm te geven maar ik vermoed dat een pakketje tijd niet onder de kerstboom zal liggen, dat leuke boek daarentegen kan wel vlotjes onder de boom me dunkt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Op mijn lijstje staat Urban Style van evamaria! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Meer tijd en meer plaats :-p zoals zoveel mensen zeker...
    Misschien zet ik wel zo'n "courgetti"-maker op mijn lijstje. Dan kan ik gezonder gaan eten zonder mijn pastaverslaving te moeten onderdrukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik liet mijn omgeving weten dat er twee dingen op mijn verlanglijstje staan: op maat gemaakte oordopjes en een statief om mijn viool omhoog te hangen. Niets naaigerelateerd, wel nuttig voor mijn muziekcarrière.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Op mijn lijstje staat vanalles! Oorbellen, een cactus en een reisgids voor Japan!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een aanpasbare paspop en veeeeel stofjes :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Meer tijd zou goed van pas komen.zo veel creatieve ideeën in mijn hoofd, veel te weinig tijd ... Maar daarnaast staan een mooi boek, een lekker parfum of een gezellig etentje zeker ook op het lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Stofjes, een mooie nieu we handtas van Keecie, naaiboeken...
    Dus 'De tas van Anneles' is zeer welkom hier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb jou boek nog niet, maar ik wil het wel heel graag!
    Leuk zo'n cadeautjes-tijd;))

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wij doen niet zo van kadootjes eigenlijk, vaak ben ik de enige die iets bijheeft. Ik zit bovendien in Marokko in de kerstperiode ( voor het eerst ! spannend! ) en voor daar heb ik veel op mijn verlanglijstje staan ! Ik hoop er heerlijke kralen en zachte bolletjes wol en kleurrijke lappen stof te vinden .

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zou heel graag mijn lieve vriendin willen verrassen met dit mooie boek.
    Ik ga heel hard duimen.......
    Liefs, marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jouw prachtig boek staat zeker op mijn verlanglijstje,

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ben tevreden met wat ik bezit, maar wil al lange tijd zelf een tas maken. Durf het niet aan, maar een boek er over zal zeker helpen. MiekeR

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Misschien moet ik eens zelf een tas gaan maken. Prachtig boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik weet nooit wat vragen als het op cadeautjes aankomt, ik koop het meestal zelf als ik iets zie wat ik leuk vind...
    Maar jouw boek heb ik nog niet en gezien ik toch best veel tassen maak, zou dat een heel erg leuk cadeautje zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik durf het bijna niet te zeggen wat ik vraag voor kerst......... Een tas! :-)
    Misschien wordt het toch eens tijd er zelf één (of meer) te gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Er staan heel wat naaiboeken op mijn verlanglijstje, om patronen te leren aanpassen. Een tas maken tussendoor zou wel eens een goede ontspanning kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Evi Van den Brande30 november 2015 om 11:11

    Ik had graag iets van Le Creuset, en stofjes natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Op mijn verlanglijstje staan allerhande dingen, zoals bijvoorbeeld naaimachinenaalden, kousen die niet krimpen in de was en nog andere kleine prulletjes die ik niet voor mezelf koop, maar wel nodig heb :-). Een nachtje slapen van 22u tot 8u zou ook wel tof zijn... Dat is namelijk al een hele tijd geleden, dankzij mijn kleine koning ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Op mijn lijstje voor Kerstmis staan momenteel vooral dingen voor mijn Cameo: nieuw mesje, nieuwe snijmat, hoesje, ... Maar ik wil mijn naaimachine zeker niet verwaarlozen, dus dat boek zou zeer welkom zijn. Tasjes heb ik eigenlijk nog maar weinig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Verlanglijstje voor Kerstmis moet dringend gemaakt worden... maar zeker en vast zullen daar een naaiboek of enkele naaipatronen niet op ontbreken. Verder een nieuwe portemonnee en ook wat breiwol... Het tassenboek zou echt een prachtig extra geschenk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik heb geen verlanglijstje voor kerst omdat we dan geen kadootjes doen...maar ik heb natuurlijk wel een wensenlijstje van spulletjes die ik graag zou willen hebben...mooie stofjes, leuke patronen om te naaien, een eigen naaikamer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Op mijn verlanglijstje voor volgend jaar staat vooral veel tijd, en graag ook naaitijd, waarvoor ik dit boek kan gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik heb niet zo veel op mijn verlanglijstje staan, tijd om te naaien en inspiratie. En leuke stofjes zijn altijd welkom, en dit tassenboek ook. niet meer zelf een patroon in elkaar moeten knutselen, maar gewoon kunnen kiezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. een creatief jaar, de afgelopen anderhalf jaar heeft echt alles stil gelegen en was het een pittig jaar. Ik verlang naar een poosje achter de naaimachine, met lapjes in de weer, en mooie dingen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Op mijn verlanglijstje staat tijd om leuks te naaien (en haken en ....), een minder puberende zoon :) en een goede gezondheid voor iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Voor de eerste keer in jaren die we nog eens van Kerstlijstjes in de familie, zalig vind ik dat.
    Het mijne is opgedeeld in 2 delen: "Naaien" en "de rest" Ik hoop dat die hint al duidelijk genoeg is voor mijn milde gever :-) Patronen (CompagnieM, Straigth Grain, Zonen09), naalden, naaiboeken (200 Jurken, ...) zijn het overgrote deel van mijn lijstje omdat ik nog niet zo lang bezig ben met naaien. "De Tas van Annelies" staat er nog niet op hoewel ik, echtentechtig waar, lang getwijfeld heb om die er ook op te zetten. Maar misschien hoef ik daar nu geen spijt van te hebben...?

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik doe graag mee! Heb al veel mooie tassen voorbij zien komen die uit je boek komen, maar het zelf nog niet in huis gehaald. Op mijn verlanglijstje staat een statief voor mijn camera. En vegan make-up borstels, omdat het make-upmeisje in mij naar boven aan het komen is... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik doe super graag mee! 't Zal wel zijn!!! Op mijn verlanglijstje deze kerst: een cozy cave voor mijn allerliefste whippet-vriendje :D Omdat het veel leuker is iets te krijgen voor hem dat nuttig is dan iets voor mezelf dat maar aan de kant ligt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Op mijn verlanglijstje staat een nieuwe naaimachine of toch een bijdrage ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wereldvrede? Een klimaatakkoord? En dan iets egoïstischer: stof, jouw boek, gezellige momenten met gezin, familie en vrienden, tijd om veel te naaien, ... en zo kunnen we nog even doorgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. ik vraag aan de kerstman dit jaar vooral tijd om leuke dingen te doen met zowel ons gezinnetje als af en toe alleen om de batterijtjes weer op te laden:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. 2 naaiboeken, dit natuurlijk en het boek van By Evamaria.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Leuke give-away. Op mijn verlanglijstje staat een boventransportvoet voor mijn naaimachine. Wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik zou voor kerst graag een gietijzeren kookpot krijgen, dan kan ik eindelijk zo'n lekker knapperig brood bakken gelijk ik zo vaak zie voorbij komen op pinterest. En ook een vogelvoederhuisje, omdat ik dat zo gezellig vind: naar al dat vogelbezoek kijken en dan met de kindjes in boeken zoeken welke vogels ze hebben gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. op mijn lijstje staat alles wat ze bij Bliss Concept verkopen ;-)
    niets naaigerelateerd, maar op dat vlak zijn het de andere 364 dagen van het jaar Kerstmis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. euh, ik heb geen eigen verlanglijstje want wij doen niet mee aan kerst en nieuwjaarcadeautjes thuis....

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Er staat heel veel op mijn verlanglijstje voor de feesten. Van naaiboeken (waaronder die van u trouwens ;) ) , tot huisspulletjes -> Ik kocht net een huis! \

    Groetjes en fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik heb dat niet echt, verlanglijstjes. Maar omdat ik in naam van mijn grootouders altijd zelf mijn cadeautje moet/mag kopen, ben ik wel aan het denken geslagen. En ik wil graag een cameralens met een grotere zoom. Alleen moet ik nu wel nog een cadeautje verzinnen dat binnen het budget past ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ook mijn lijstje is dit jaar weer redelijk uitgebreid: van bakvormen tot naaiboeken, een nieuwe loopbroek of een fietshelm. En dan (als we echt mogen dromen) een Vivoactive. Benieuwd wat er dit jaar in mijn kerstsok gaat zitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik heb denk ik al mijn cadeautje gehad: een nieuwe naaimachine. Maar dit boek staat al een tijdje op mijn verlanglijstje. Dus hopelijk kan ik hem winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Mijn wenslijstje voor kerst? Naaiboeken of een verrassingsboeket van Bloomon! Want naaien en verse bloemen, daar kan een mens toch alleen maar vrolijk van worden, zeker? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. All i want for Christmas is ....
    Ze mogen mij gelukkig maken met een nieuwe parfum, een workshop om iets nieuws te leren (zo wil ik al lang eens sushi maken bij een echte Japenner, potten bakken...), een lekker etentje, of een dagje wellness om mij eens van kop tot teen te laten verwennen. Voor de rest wil ik ook boeken, oa dit boek staat op mijn lijst, ook 200 jurken, ...

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Me-time! En deze tijd wil ik wel delen met je boek... En chocolade... En wijn... :) Liesllotty

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Vrije tijd !! Maar ik heb nog niemand gevonden die me dat kado wil geven :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Een doosje met een gouden strikje, gevuld met wat quality-time.. Met de man des huizes, de dochters, de mama (zonder papa vanaf nu), de zus en broers, en misschien ook wat met mezelf. Want een vrolijke, ontspannen ik is het cadeautje dat ik het liefst zou geven aan hen die ik graag zie...

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Super give-away! 'k Heb al een paar keer staan kijken in het boek, maar aangezien ik in een naai-dip zit, mag ik van mijzelf niets nieuws kopen van patronen, naaiboeken of stofjes. :p Bovenaan mijn wishlist staat een nieuwe lens, een 50mm zodat ik eens kan afwisselen met het standaarexemplaar dat ik nu heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Oooh, wat een fantastisch idee om die zomaar weg te geven!! Ik doe dus heel graag mee!!
    Op mijn verlanglijstje staan jouw boek alvast en de Flow-agenda!!
    Fingers crossed dat ik ze allebei kan krijgen ;) *gniffel gniffel*

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Oh, heerlijk, verlanglijstjes... Heel graag had ik een eigen naai/prutskamertje, waar je lekker al je troep kan laten liggen, en tijd om daar dan door te brengen :-), nederlandstalige naaiboeken, heb nog geen leuke in het duits gevonden... het prachtige fotografieboek shoot! van Zilverblauw... een stapel zachte wolletjes... Hmm, heerlijk verder dromen...

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Op mijn lijstje staat een fijne rustige kerstvakantie, waarin zowel de kinderen als de ouders wat bij kunnen tanken en samen kunnen zijn als gezin. Daarnaast hoop ik op wat rust in het hoofd en tijd om te naaien.
    Spullen heb ik al genoeg, dus die wens ik niet. Boeken zijn natuurlijk geen spullen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Op mijn lijstje staat een fijne rustige kerstvakantie, waarin zowel de kinderen als de ouders wat bij kunnen tanken en samen kunnen zijn als gezin. Daarnaast hoop ik op wat rust in het hoofd en tijd om te naaien.
    Spullen heb ik al genoeg, dus die wens ik niet. Boeken zijn natuurlijk geen spullen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Dit is pure toeval! Ik wilde dit boek heel erg graag hebben voor Kerstmis, maar een beetje tijd voor mezelf is ook meer dan welkom! Laat net naaien voor mij pure ontspanning zijn, met jouw boek zou dat zeker goedkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En het zou zeker ook een welkome afwisseling zijn voor de andere boeken waar ik nu mijn neus insteek (dat zijn schoolboeken - zo gaat dat nu eenmaal bij examens!)

      Verwijderen
  70. whoop whoop :-) Wat een leuk extra kerst-kadootje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen