zondag 6 december 2015

ADVENT GIVEAWAY: WEEK 2

Omdat het bijna Kerstmis is. Omdat bij een feest cadeautjes horen. Maar vooral omdat het fijn is om te geven, is het hoog tijd voor nog eens een giveaway. Onder het motto 'Go big or go home' niet zomaar één giveaway, maar ineens vier giveaways! Elke zondag van nu tot aan Kerstmis, gelijklopend met de Advent, zal er hier iets weggegeven worden. Week 1 is ondertussen achter de rug en de winnaar van het boek is Jill. Gefeliciteerd!






Kaarsje twee brandt en deze week geef ik een pakket met vier verschillende stofjes weg. De winnaar krijgt:
- geweldige wit-roze wol 55 x 155 cm (hier gebruikt voor een Elisabeth-tas)
- originele wit-gele vintage katoen (?) 85 x 100 cm
- stevige roze ribvelours 85 x 150 cm (hier en hier gebruikt voor een tas)
- katoen met kei-coole flamingoprint 110 x 100 cm 


giveaway week 2 (1)

giveaway week 2 (4)

giveaway week 2 (2)


Wil je graag deze stofjes winnen?

-Log eenvoudig in bij de onderstaande Rafflecopter-app; je naam en e-mailadres volstaan.
-Laat in een reactie hieronder weten waar je dit jaar dankbaar voor bent geweest en vink deze actie aan in de giveaway-app.
-Voor een extra kans kan je eenvoudigweg de facebookpagina van De Zuster Van een bezoekje brengen en eventueel een dikke duim omhoog geven. Vink deze actie vervolgens ook aan in de giveaway-app.

Veel succes!

a Rafflecopter giveaway



82 opmerkingen:

  1. Nogal egoïstisch, maar ik was dankbaar toen mijn dochtertje na één jaar en een maand ein-de-lijk begon door te slapen, net toen ik weer fulltime begon te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dit jaar zo dankbaar geweest voor alle rustmomenten. De vele overuren van het voorjaar werden sinds september opgenomen, waardoor ik per maand gemiddeld 11 dagen moest gaan werken. De overige dagen besteedde ik voornamelijk aan me-time (zonder het huishouden en mijn gezin te verwaarlozen natuurlijk).Daardoor leerde ik dat het niet altijd drukdrukdruk moet zijn. Ik sta steviger in mijn schoenen en kan beter neen zeggen, dingen die ik in de toekomst zeker ga gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dankbaar dat ik mijn kinderen zie opgroeien tot positieve persoonlijkheden en geniet er elke dag van, nu we allemaal nog onder één dak wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Stofjes in mijn favoriete kleuren! Ik ben dit jaar erg dankbaar geweest voor het feit dat iedereen van onze vorige klas (4HW) er door is geraakt met een A-attest! We waren (en zijn nu nog steeds) een hele fijne hechte groep waar iedereen voor elkaar klaarstaat en voor elkaar zorgt en bezorgt is. Verder ben ik ook dankbaar voor een paar hele fijne, lieve, bezorgde vriendinnen die er altijd voor me waren als dat nodig was (eentje ervan ken ik nog maar sinds 1 september en ik wil die zotte doos noooit meer kwijt!).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil hier nog graag even aan toevoegen (voor de algemene duidelijkheid) dat het feit dat iedereen er door is geraakt met een A-attest, is kunnen gebeuren door de steun van iedereen in de klas en door er te zijn voor elkaar (om iets uit te leggen, te luisteren). Dat iedereen erdoor ging zijn hadden we nooit kunnen dromen (de situatie zag er niet echt bepaald rooskleurig uit) en daarvoor zijn we met zijn allen nog heel dankbaar voor!

      Verwijderen
  5. Dankbaar: omdat het leven vol kansen zit en dit jaar kon ik een paar mooie kansen vast grijpen! Zalig gevoel! Want mensen
    geloofden in mij!
    Die kansen toverden keer op keer een glimlach op mijn gezicht, bezorgden kriebels in mijn buik en dit vond ik
    geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel simpel: voor het beebje dat in mijn buik groeit ❤️😊

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor alle leuke momenten die op mijn pad kwamen en waar ik met volle teugen van heb genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben dankbaar voor de ontdekking van weldadige yoga en voor weinig ziekenhuis bezoekjes voor mijn oudste. En nog veel meer natuurlijk😉

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel dingen waarvoor ik dankbaar ben:
    - superman en topkindjes
    - iedereen die mee ons huwelijk vierde in augustus
    - meter mogen worden van een lief klein meisje
    - fantastische vrienden die voor veel gezelligheid zorgen maar er ook waren om ons te helpen verhuizen en verbouwen!
    Meer van dat in 2016 graag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi pakket. Ik doe graag mee. Ik ben dit jaar dankbaar dat mijn dochter toch de kans kreeg te starten op de school van haar keuze en opleiding en zo de kans krijgt voor de toekomst. Niet evident als je met een lichamelijke beperking door het leven moet gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke stofjes, daar kan ik wat super leuks van maken.
    Ik ben dit jaar dankbaar geweest voor het feit dat ik naar het laatste jaar van mijn studie ga. Dat ik mooie cijfers haal en iedereen om me heen zo trots is.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankbaar en zo blij dat mijn schoonzoon borstkanker heeft overwonnen
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankbaar en zo blij dat mijn schoonzoon borstkanker heeft overwonnen
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee!! Want zo'n mooie give away, daar ben ik jullie echt dankbaar voor! Nog meer dankbaarheid voor de komst van onze lieve zomerdochter! Het is zo'n schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe graag mee!! Want zo'n mooie give away, daar ben ik jullie echt dankbaar voor! Nog meer dankbaarheid voor de komst van onze lieve zomerdochter! Het is zo'n schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een fijne stofjes! Daar doe ik graag voor mee. Ik ben dankbaar voor mijn gezin. Mijn lieve dochters en mijn man, die afgelopen voorjaar een maand weg was maar gelukkig veilig thuis kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben (niet echt origineel) dankbaar voor mijn gezin en familie. En gewoon kleine dingen bv op mijn werk (iemand kunnen helpen, een onverwachte glimlach, ... )

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dankbaar voor : fijne momenten met het gezin en vrienden, de zon die door de blaren schijnt, de sneeuw in de bergen, de poes die zich opkrult bij de kachel ...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag mee voor dit leuke pakketje stofjes ;) Dankbaar ben ik voor de positieve stappen die ik dit jaar ondernomen heb,naar een naai groepje gaan,op komen voor mezelf,genieten van mijn opgroeiende kinderen en onze nieuwe start samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 4 mooie stukjes stof, dus ik doe graag mee!
    Dankbaar: Dat mijn vriend en ik eindelijk een huisje vonden en kochten. Nu hopen op goede verbouwingen en dat het een knus huisje wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dankbaar omdat ik na twee jaar (lang )terug energie heb om mijn hobby's (naaien, voetballen) uit te oefenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dankbaar voor de ontdekking van blog-land. Ik vond er over bepaalde onderwerpen gelijkgestemde zielen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben dankbaar dat ik na mijn afstuderen, als ergotherapeut, meteen de kans kreeg van mijn werk om er aan de slag te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dankbaar dat mijn zes lieve kinderen gezond en gelukkig zijn. Dat we onze plek als gezin een beetje meer weten te vinden.
    Dankbaar voor de nieuwe mensen die ik mocht ontmoeten. Dankbaar dat ik de tips die ik nodig had, kon en wou horen..:
    Dankbaar voor zo veel.:/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie set! En mooie vraag!

    Ik ben dankbaar voor onze meid die sinds onze vakantie op onze kamer slaapt en dat ons dat meer liefde, vertrouwen en rust brengt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie set! En mooie vraag!

    Ik ben dankbaar voor onze meid die sinds onze vakantie op onze kamer slaapt en dat ons dat meer liefde, vertrouwen en rust brengt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jaja, die roze mantelstof...ik maak dan nog wel een jasje, beloofd! Een meisje van 2,5 heeft op zn minst twee jassen nodig :-)
    Ik ben dankbaar dat ik nu van haar en haar tweelingbroer kan genieten en dat mijn vriend me blijft steunen ondanks de woelige waters die we met zn gevieren al doorzwommen. Een zee van liefde nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jaja, die roze mantelstof...ik maak dan nog wel een jasje, beloofd! Een meisje van 2,5 heeft op zn minst twee jassen nodig :-)
    Ik ben dankbaar dat ik nu van haar en haar tweelingbroer kan genieten en dat mijn vriend me blijft steunen ondanks de woelige waters die we met zn gevieren al doorzwommen. Een zee van liefde nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat zen schoon pakketje ! Geel en roze gaan zo goed samen ! Ik weet niet hoe ik moet beginnen aan het beantwooorden van je vraag want er is weer veel geweest om dankbaar voor te zijn. Maar als ik er dan toch iets moet uitpikken ga ik voor het hebben van een zeer fijne collega die mijn burn out iets draaglijker maakt(e) en me binnenkort zelfs meepakt voor een weekje vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat mensen de wereld mooier maken, zelfs in deze woelige tijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ben superdankbaar voor mijn schat van een zoon die dit jaar geboren werd. Hij heeft het nu wat lastiger op vlak van gezondheid, wat me nog meer doet beseffen wat een schat dit nieuwe leventje is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dat ging ik ook net zeggen! Superdankbaar voor dat prachtige ventje en minstens even dankbaar voor zijn geweldige 'grote' zus.

      Verwijderen
  32. Ik ben dankbaar voor alle kansen die ik dit jaar kreeg. Mijn gezin, die wegens omstandigheden, nu heel goed zorg dragen voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dankbaar voor alle mooie momenten met mijn gezin en familie. Ik ben mij zeer bewust dat dat het allerbelangrijkste voor mij is in mijn leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik ben dankbaar dat mijn kindjes het allemaal zo goed doen.
    't Zijn soms kapoenen, maar ze kunnen ook zo lief en zelfs ook dankbaar zijn.
    Dank je wel Tineke, Zjef en Marie.
    Ik ben blij dat ik jullie mama mag zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik ben dankbaar voor de mensen om mij heen! Wat heerlijk dat zij er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige stofje, prachtige kleurtjes! En een prachtige vraag, goed om bij stil te staan! En dan erachter komen dat er zoveel is om dankbaar voor te zijn. Dankbaar voor jouw vraag, die dat mij dat doet beseffen 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik zou zo blij zijn met deze prachtige stofjes! Dit jaar heb ik extra veel om dankbaar voor te zijn. Mijn mama is 5 jaar geleden genezen verklaard (joepie!), ik ben gaan samenwonen met de allerliefste en ik kon na het afstuderen meteen aan het werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ben ontzettend dankbaar voor het leven dat ik leid ... voltijds er kunnen zijn voor man en kinderen zonder de stress van een job en nog een heleboel andere verplichtingen die daarbij komen kijken. Ik geniet! En uiteraard dat iedereen een goede gezondheid heeft! Zoooo cliché, maar ooo zooo waar (zeker als het al heel spannend geweest is zoals bij ons en velen het geval).

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Voor mijn man en lieve kindjes. En voor ons derde kindje die op komst is in januari!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dankbaar voor alles wat wij hebben, gezondheid, elkaar, twee prachtige kinderen! En dankbaar dat we de ruimte hebben om na een pittig jaar wat meer rust in te kunnen en durven bouwen...

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dankbaar voor alles wat wij hebben, gezondheid, elkaar, twee prachtige kinderen! En dankbaar dat we de ruimte hebben om na een pittig jaar wat meer rust in te kunnen en durven bouwen...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik ben dankbaar dat ik na 2 extreem drukke jaren kon afstuderen, dat ik student zijn eindelijk aan de haak kan hangen, dat ik de diploma's heb waarmee ik echt iets mee wil gaan doen én dat ik mijzelf vier maand vakantie heb gegeven na het afstuderen, zodat ik het werkleven en 2016 compleet zie zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Zo eenn mooi pakketje 😀 ik ben dankbaar dat mijn pubers mijn naaisels nog steeds met fierheid dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Zo eenn mooi pakketje 😀 ik ben dankbaar dat mijn pubers mijn naaisels nog steeds met fierheid dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Voor lieve vriendinnen, en dat ik dit jaar op naailes mocht!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Dankbaar voor mijn pracht van een dochter (en dat kan niemand ontkennen hoe schattig ze is ;)) na zolang verlangen eindelijk mama ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Great giveaway.Thanks for the fun.
    Lots of things I am thankful.The most important is my father is better after a stroke and the support of my family,they are there when I need them.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik ben dankbaar omdat er nog mensen zulke fantastische giveaways organiseren! :) Ik ben dankbaar omdat ik twee prachtige kinderen en een pracht van een man heb. Ik ben dankbaar omdat ik doe wat ik graag doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik ben voor veel dankbaar. Maar het grootste momenteel is dat mijn moeder een goede plaats gevonden heeft in een psychiatrische instelling. Ze komt van een zeer zware depressie en wordt daar super goed geholpen. Ik hoop dat ze sterker en beter terug naar huis kan komen over 5 maanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik ben dankbaar voor de warme mensen om me heen en de gezellige (o.a. naai)momenten die ik het afgelopen jaar weer mocht beleven. Ik ben ook enorm dankbaar voor de mensen die me onvoorwaardelijk steunen en waar ik altijd bij terecht kan, die naar me luisteren, die me een bemoedigend woordje geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Waarvoor ben ik dit jaar dankbaar geweest... Goh, eigenlijk voor best wel veel! Maar misschien ben ik het meest dankbaar geweest omdat mijn mama dit jaar eens zonder gezondheids-kleerscheuren is doorgekomen! Na 5 slechte jaren mocht dat ook wel eens potverdorie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Dankbaar ben ik voor de vele inspiratiebronnen, te vinden in blogland... Nu nog een emmertje met tijd zien te vinden hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik ben dankbaar voor de nieuwe vriendinnen in een stad die nog niet de mijne was. Dankbaar ook voor de extra tijd die ik kon nemen na de geboorte van mijn jongste zoon. En voor het begrip uit soms onverwachte hoek in moeilijker periodes. Het was een leerrijk jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. dankbaar voor God's genade! Dat Hij zijn zoon naar deze wereld stuurde om te sterven aan het kruis om te betalen voor onze zonden. Zodat we rechtvaardig ​​voor Hem kunnen staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Oe, zoveel schoonheid, daar kan ik niet zo maar aan voorbij gaan.
    Ik ben dankbaar voor de warmte die blogland met zich mee draagt. En dankbaar voor mijn drie gezonde schatten, dankbaar voor zoveel,.... En dankbaar voor jou, omdat je me hier even stil bij liet staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Dankbaar ben ik voor 3 gezonde kindjes, een hele fijne lieve man, familie en vrienden, een fijne baan en tijd te hebben om leuke dingen te kunnen ondernemen. Deze give away onderstreept dit laatste.. iets moois naaien voor een dierbare.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Dankbaar voor veel grootse dingen, zoals mijn kinderen, gezondheid en het toevallige geluk dat onze wieg in een welvarend en vredig land stond. Maar ook dankbaar voor dagelijkse kleine gelukjes, zoals leuke blogposts lezen, een lekker koekje bij de thee, een prachtige zonsopgang, en wie weet: een give away winnen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Dankbaar dat ik zo goed als geen tijd heb om te naaien door twee prachtige dochters die graag tijd met hun mama doorbrengen. En dankbaar als het dan toch eens lukt om iets te naaien (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik ben enorm vankbaar voor de komst van mijn lieve zoon! Een zeer welkome en blijde uitbreiding van ons mooie gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Dankbaar zijn voor kleine dingen... Vele anderen noemden het al. Vaak zo vanzelfsprekend en toch, er is niets vanzelfsprekend aan. Gezondheid, herstel van ziekte. Vrijheid, geen oorlog of vluchteling te hoeven zijn. Liefde van man en kinderen. Werk en vrije tijd
    Dankbaar zijn zit m elke dag stil te staan bij deze vraag. Dankjewel!
    Dankbaar ook dat mensen dit organiseren

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Lol, voor dat vilten grijze tasje ;)
    Vooral voor de steun van mijn man en vele vriendinnen als het eens wat lastig was.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik ben dankbaar voor de plek waar ik woon, voor onze fijne buren en nieuwe vrienden die wij op een jaar tijd gemaakt hebben. Dankbaar dat, na het afgelopen jaar mijn overleden schoonvader, de rest van de familie allemaal gezond is. Dankbaar voor ons gezin, dat goed draait. Dankbaar dat ik een dag minder mag gaan werken het komende jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Heel dankbaar dat ik het geluk heb om twee schatten van kinderen te hebben en een man die me altijd steunt . severineborremans@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik ben dankbaar dat we dit jaar gezond en wel zijn door gekomen. Voetjes op de grond, want er zijn zo veel mensen om ons heen die het veel moeilijker hebben dan wij!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Het lukt mij maar niet met die rafcopter ... terwijl ik wel heel graag mee wil doen. Dankbaar ben ik dat al mijn vrienden en familie gezond zijn gebleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik krijg het ook niet voor elkaar met die rafcopter...kan wel twee dingen aanklikken maar kan nergens mijn naam en email achter laten...:(
    Ik ben heel dankbaar voor mijn gezin, ondanks alle ziekenhuisbezoeken en artsen die we dit jaar weer hebben gezien hebben we het samen gedaan en zijn we er als gezin weer goed doorheen gekomen. Trots op mijn kinderen dat ze dat allemaal zo goed doen want ze zijn nog heel jong....7,5,1 jaar. Dankbaar dat we weer een nieuw jaar in mogen gaan en weer nieuwe avonturen samen mogen beleven....eigenlijk heb ik heel veel waar ik dankbaar voor ben ;) Ik ben een gezegend mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Mijn baas dankbaar dat ik weer een jaar halftijds mocht werken. Weer een jaar een ideale combinatie van werk, gezin en dan blijft er zelfs nog wat tijd voor mezelf over!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik ben dankbaar dat ik zo vlot zwanger ben geraakt en dat alles van de eerste keer kn orde is. Ondanks enkele weken spanning wegens verhoogde kans op down-syndroom prijs ik mij gelukkig dat wij geen onmogelijke beslissing moeten nemen. Dat ik ook mijn rijbewijs heb behaald is een extra kers op 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Mooi pakket!
    Ik ben dankbaar voor mijn mooi leuk gezinnetje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik ben dankbaar voor een fijne job dit jaar! Eindelijk weer werk waar ik mijn ei in kwijt kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Dankbaar voor die nieuwe kans die ik kreeg, een nieuwe start zonder pijn - voor mijn nieuw "reserveonderdeel", waarmee ik volgend jaar hopelijk weer naar hartelust kan wandelen, fietsen, zwemmen, dansen - leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Dankbaar voor veel kleine en grote dingen; teveel om op te noemen: gelukkige, lieve kindjes, dankbaar dat we allemaal gezond en wel zijn; dat mijn echtgenoot ruimte heeft vrijgemaakt zodat ik nu een naaikamer ter beschikking heb, ...

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Voor zo'n mooi pakketje doe ik graag mee! Ik ben elke dag dankbaar voor een goede gezondheid voor heel mijn gezinnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik ben voor twee dingen heel dankbaar: voor de geboorte van een tweede gezonde zoon nadat zwanger worden niet vanzelfsprekend zijn geweest. Het is heerlijk om te zien hoe de twee broertjes, ondanks een leeftijdsverschil van 3,5 jaar, nu al niet meer zonder elkaar kunnen. Ten tweede ben ik ontzettend dankbaar dat mijn twee zoontjes ongeschonden uit een verkeersongeluk zijn gekomen, mijn gebroken pols neem ik dan graag voor lief. Het had zoveel erger kunnen zijn; dankjewel, goede bewaarengel.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Dankbaar voot de liefde en vriendschap van familie en vrienden!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Dankbaar in 2015 voor mijn boekenkans natuurlijk, zonder twijfel!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik ben dankbaar om het feit dat we gaan trouwen in 2016 (juij!), maar vooral om het feit dat de gescheiden ouders van mijn lief/verloofd hun best doen om zo goed overeen te komen want vroeger was het compleet anders (juij²).

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Pure dankbaarheid voor mijn prachtige kindjes die in alle gezondheid mogen opgroeien. Ook voor mijn wederhelft die me aanvult en alles in balans houdt. Ook voor zijn aanzoek, uiteraard. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Dankbaar om een nieuwe job gevonden te hebben, terwijl ik geen nieuwe job wou, maar mijn bedrijf werd opgekocht en we werden allemaal op straat gezet, en mijn nieuwe baan vind ik eigenlijk veel leuker dan mijn vorige! Dus ik ben heel dankbaar daarvoor! Had ik nooit verwacht! Nu weer wat tijd vinden om te naaien, dat is er dit jaar wat bij ingeschoten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen