zondag 13 december 2015

ADVENT GIVEAWAY: WEEK 3

Omdat het bijna Kerstmis is. Omdat bij een feest cadeautjes horen. Maar vooral omdat het fijn is om te geven, is het hoog tijd voor nog eens een giveaway. Onder het motto 'Go big or go home' niet zomaar één giveaway, maar ineens vier giveaways! Elke zondag van nu tot aan Kerstmis, gelijklopend met de Advent, zal er hier iets weggegeven worden. Week 2 is ondertussen ook al achter de rug en de winnaar van de stoffen is Elise . Gefeliciteerd!







Kaarsje drie brandt en deze week geef ik een tas weg. Toen ik vorige maand op de boekenbeurs een demo gaf, was dit de tas die ik daar ineen naaide. Het is de grote Lili, de populairste tas uit mijn boek, afgewerkt met leren hengsels. De stof die ik gebruikte is stevig zwart katoen met achteraan een moltonlaag. Voor de voering is simpel wit katoen gekozen. Tussenin streek ik nog een extra laagje dikke vlieseline omdat ik weet dat de meeste graag een tas hebben met wat meer body. Om het geheel wat op te fleuren, stempelde ik met textielverf een eenvoudig stippenpatroon op het bovenste gedeelte van de tas.


a black totebag with polkadots and leather straps

giveaway week 3 (3)

giveaway week 3 (2)


Wil je graag deze tas winnen? 

Laat dan in een reactie* hieronder weten met wie je graag aan de feestdis zou zitten. Oud of jong, levend of niet meer onder ons, beroemd of niet, maakt niet uit. Wie zijn jouw ideale tafelgenoten? De giveaway eindigt zaterdag om 24.00 uur.


Veel succes!
*Omdat de Rafflecopter bij sommige niet goed functioneerde, is die afgevoerd en gaan we verder met enkel het commentarenformulier van Blogger.

Deze giveaway is gesloten. De winnaar van de tas is Els van Various Kinds.


98 opmerkingen:

  1. Wauw zo'n mooie tas.... Ik doe heel graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij Kerstmis hoort familie. Het liefste zou ik nog eens willen feestvieren met mijn moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe heel graag mee voor zo'n mooie tas!
    Voor mij hoort bij kerst feestvieren met familie en vrienden, dus dat doen we dan ook hier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw, ik heb er juist eentje gemaakt als cadeautje. maar leren hengsels, daar waag ik me niet aan. Ik denk dat mijn machine dat niet aankan. Ik doe dus graag mee. Aan de feestdis zou ik graag nog eens mijn ouders terugzien. En ze mijn kinderen en kleinkinderen voorstellen samen met hun man en vriendin. dat zou nogal een feest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aan de feestdis met men kinderen en kleinkinderen super gezezllig altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goh voor mij maakt het niet zoveel uit met wie ik aan de feesttafel zit. Zolang het maar positieve mensen zijn en het eten (vooral dessert :-)) in orde is!
    Als ik dan toch echt zou moeten kiezen, zou het mijn overgrootmoeder zijn. Zo'n topmens en toch straf dat ik nog zo lang een overgrootmoeder heb mogen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij mij aan tafel het liefst mensen waar ik 100% mezelf bij kan zijn. Zowel vrienden als familie, gezelligheid troef.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Patrick Rothfuss, omdat hij het beste boek ooit schreef, De naam van de wind.
    Nick Cave, omdat hij de mooiste stem heeft.
    Albert Einstein, omdat hij blijkbaar naast intelligent ook ongelofelijk lief was.
    De toekomstige lieven van mijn kinderen, omdat ik ne curieuze neuze mosterdpot ben.
    En een handvol gelijkgezinde blogvriendinnen, want zonder hun ruggensteun durf ik waarschijnlijk niets zeggen tegen de bovengenoemden.
    Dit gezegd zijnde : je tas is superschoon ! Eenvoudig met een beetje versiering, boenk erop ! Dat ge het over uw hart kunt krijgen om die weg te geven .... wauw !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een toffe tas hoor ! Kerst het feest van familie dus heel graag mijn ouders en scboonouders er nog eens bij zodat ze al hun achterkleinkinderen eens echt zouden zien
    Kerstgroetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op kerstmis wil ik gewoon alle kinderen onder mijn vleugels en aan de tafel. Door co-ouderschap lukt dat maar eens om de twee jaar, waardoor het dit jaar een kerstmis met een minder brede glimlach wordt. Maar misschien wel met deze mooie tas onder de boom?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, dat zou nog eens een mooi Kerstgeschenk zijn, wat een prachtige tas! Ik zit het liefst samen met familie, dit jaar mijn dochter en lief. Warmte!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie tas!
    Mijn gezin staat op nr1 om samen kerst door te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil eens graag aan de feesttafel zitten met mijn kinderen, maar dan 20 jaar ouder. Om es te babbelen over het leven, om te zien of ze het er goed vanaf gebracht hebben, of ik misschien her en der nog wat moet bijsturen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Natuurlijk zou ik graag mijn overleden grootouders er bij hebben zodat mijn kinderen die ook leren kennen. Omgekeerd heb ik het gevoel dat mijn grootouders mijn kinderen wel kennen, dat ze van hierboven alles meevolgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wie wil nu geen zo'n tas ??? Oh ja, ik ben zo'n traditionele trut op kerstvlak. Familie en kids die zo opgewonden en nieuwsgierig zijn naar al die pakjes onder de kerstboom !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aan mijn feesttafel zit ik het liefst met mijn familie en de mensen die ik graag zie. Lekker cliché, maar het is dan ook de periode van de cliché's.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh zo mooi!
    Bij Kerstmis hoort familie, ik zou het niet anders willen. Maar als ik kon, had ik er graag mijn grootouders nog eens bij, in hun heldere dagen. Zodat ze kunnen genieten van de innemende schattigheid van hun achterkleindochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kerstmis is met familie, oudjaar is met vrienden. Dat vinden wij hier thuis ne mooie deal.
    En bij Kerst moeten we de laatste jaren mijn grootvader missen. Ik zou hem er graag nog eens een keertje bij hebben, om hem te laten zien hoe gelukkig zijn grote familie is en wat een geweldige achterkleindochter hij heeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat een prachtig tas, een heel mooi kerstgeschenk - Ja, ook ik ben het liefst omringd door familie tijdens de kerstdagen en als het even kon zou de kersttafel langer zijn dan dat ze nu is - mijn lieve Janne* zou ik er graag bij hebben omringd door mijn grootouders en door Stijn zijn opa die volgende week begraven wordt en omringd door mijn papa die nog gezond zou zijn en niet zoals nu, de kerstdagen liggend in een ziekenhuisbed zal moeten doorbrengen. Gelukkig is er de warmte van familie en vrienden om de lege plekjes toch wat minder koud te laten aanvoelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waw, wat een prachtige tas! Ik doe ook graag mee. Ik zou graag nog eens kerst vieren met mijn grootouders die veel te plots van ons ontnomen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw deze tas is prachtig, die zou ik met veel plezier overal mee naartoe nemen.
    Eind vorig jaar verloor ik mijn beide ouders, die Kerst ging dus in een waas voorbij. Dit jaar vieren we me vrienden en familie, heel bewust & in gedachten zitten ze mee aan tafel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Op 24 december zou ik graag mijn schoonmoeder nog eens aan de tafel hebben.
    Kan ze kennis maken met haar 2 kleinkinder.
    Op kerstdag zouden mijn 4 grootouders graag nog eens bij mij hebben.
    Zoveel aan hun te vertellen....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Met mijn moeder die ik zo mis, had ik heel graag samen kerst gevierd. Ze overleed 2 jaar terug op 59 jarige leeftijd. Kon het maar.... nog 1 één keer...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zou wel is met God aan tafel willen zitten. Is vragen of hij toch niet kan af en toe briefje uit de hemel sturen. Met kerst herdenken we toch geboorte van Zijn zoon dus lijkt Me beste tafelpartner.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Voor mij is het prima zoals het al jaren is: kerst met familie en oudjaar met de vrienden en de kindjes. Al zou ik het wel leuk vinden, mochten m'n grootouders er nog een keertje bij kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo'n mooie tas! Op kerst heb ik graag mijn familie bij me, ouders, broer en zus en hun aanhang, mijn man en volgend jaar zal ons baby'tje er ook bij zijn (nu nog in de buik :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het liefst zit ik met enkele vrienden aan tafel, gezellig keuvelen en genieten van al het lekkers dat we voorgeschoteld krijgen. Gelukkig hoef je daarvoor niet alleen te wachten op de feestdagen! En een nieuwe stevige 'school'tas kan ik goed gebruiken ... de huidige is versleten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zou graag nog eens met mijn overleden grootouders aan tafel zitten, zodat ze kennis kunnen maken met mijn kinderen. Ik vind het zo jammer dat ze elkaar niet kennen, in 2 richtingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik zou graag aan tafel zitten met Alex Agnew. Dan kan hij een beetje leven in de brouwerij brengen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Amai, zo'n mooie tas! Ik ben van het principe dat je nooit tassen te veel hebt, dus ik doe graag mee ;) Ik zou graag aan de feesttafel zitten met mijn mama, papa, zus en vriend. Tiens... Dat zijn ook de mensen die ik uitgenodigd heb, lucky me! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ooh, ik doe graag mee mee de give away. Aan mijn tafel mogen mijn man en kindjes niet ontbreken. Heel graag zou ik nog eens vieren met mijn oma en opa maar dat gaat helaas niet meer. Iedereen veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige tas! Die van jou doen mij altijd smelten, dus ik kan niet anders dan deelnemen :-). Een trouwfeest met de feestdagen, dat lijkt mij een heel mooi concept. Vrienden én familie én iedereen die je graag wil in zo'n mooie periode, dat moet de max zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe graag mee! En kerst, zoals zovelen, even teruggrijpen naar vroeger. Ik ben dankbaar dat mijn grootouders er bijna allemaal nog zijn. Maar diegene die er niet meer zijn worden hard gemist!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dit is een heel leuke tas dus ik doe graag mee.
    Kerstmis vier ik het liefst met familie:ouders, broers, zussen,tantes en nonkels.Oudejaar vieren we altijd met vrienden. En het is zelfs al zo ver gekomen dat we met veel meer kinderen dan volwassenen zijn. Maar dit blijft zo leuk. We kennen elkaar al van in de kleuterklas. Dus eigenlijk zijn zij ook een beetje familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik waag hier ook mijn kansje voor die super mooie tas!Wij vieren altijd met mijn familie kerstfeest dus die zijn zo wie zo aanwezig en ik droom er van om wie weet volgend jaar met een nieuwe lieve man aan mijn zijde aan tafel te mogen gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ah, mijn opa die al vijfentwintig jaar dood is, te jong gestorven. Ik dacht zaterdagavond laat dat ik hem zag bij een concert waar ik aan meedeed. Direct weer steeds terug in mijn herinnering! Ik zou hem zo graag (als volwassene ipv 18 jarige) nog eens spreken en omhelzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige tas! Graag doe ik mee. Met wie zou ik de kersttafel willen delen? Het is misschien heel cliché....maar graag zou ik mijn grootouders ontmoeten. Drie van de vier heb ik nooit (bewust) gekend en dat vind ik toch heel erg jammer. Dus graag met z'n allen eens gezellig tafelen en kletsen. Lijkt me fijn. verelotte.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mocht mijn papa er bij zijn... dan leert hij mijn man eindelijk kennen, en zijn kleinkinderen en dan zou hij zelfs al een achterkleinkind hebben. Ik kan het me niet voorstellen en droom dus maar... Marta

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtige tas, dus ik waag mijn kans om ze te winnen. Kerst is een feest om te delen met de mensen die ik graag zie. Dus dat deel is in orde voor dit jaar. Mijn opa's en oma's er nog eens bij hebben zou geweldig zijn. Liedjes zingen aan de kerstboom voordat je een pakje krijgt en om middernacht allen samen naar de nachtmis. Goede herinneringen...

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een mooie tas!
    Ik wens gewoon simpele dingen voor kerst. Samenzijn met je dichte familie, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Euhm, ten eerste een supermooie tas! Vervolgens zou ik graag met de hele familie aan tafel zitten. Of met de al eerder vermelde gezellige bende 5HW. Of met enkele van mijn beste vriendinnen. Of met Jeroen Meus als ik even mag dromen. Of Adele ja, die zorgde voor de mooie bezinningen in 4HW (haar liedjes welteverstaan, niet zijzelf, al had ik dat ook kunnen appreciëren precies!). Maar een nobele onbekende is me ook goed, zelfs nog beter. Ja, precies,want dat is waar Kerstmis om draait. Samenzijn met diegene die je het liefst ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En met die gehele familie bedoel ik ook echt de hele familie, dus ook met mijn overleden oma die normaal gezien mijn meter ging worden. Helaas nooit gekend, maar wel heel graag gehad aangezien ik van iedereen hoor dat ik er erg op lijk!

      Verwijderen
  42. Zwart-wit, steeds een winner in mijn boekje. Ik zit graag met de familie rond de kersttafel: mijn ouders, broer en zussen met hun wederhelften en ieders kindjes, zoals elk jaar. Een vrolijke drukte en elk voorziet 1 gerecht, dus de moeite wordt gedeeld, en het plezier vermeerdert.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Beautiful bag.
    I love Christmas table.My sisters and I met with all our family and it`s a great days!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik had er graag mijn grootmoeder van langs mijn moeders kant bij gehad, maar helaas is ze al 18 jaar niet meer in dit aardse bestaan. Ze was een hele wijze vrouw en ik heb veel te weinig tijd met haar kunnen doorbrengen....

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Prachtige tas.
    Ik zou graag aan de tafel zitten met mijn 2 kindjes die er dan juist niet mogen zijn ( zie er nu al tegen op)
    Maar weet dat we kerst gewoon met oud en nieuw vieren en er dan een paar gezellige dagen van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Mooie tas, ik weet die wel te gebruiken! En wie er bij mij aan tafel mag gaan zitten... Het klinkt cliché, maar 'al wie ik lief heb'. En ik kan die op 2 handen tellen. Mijn ouders, mijn gezin en eeen collega!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Zo mooi, die tas! Als ik hem niet win, maak ik hem stiekem na :-).
    Kerst vieren we altijd gezellig met de familie samen. Stiekem hoop ik ooit eens Kerst te mogen delen met niet-familieleden die een belangrijke rol in mijn leven hebben (gehad). Wie weet, ooit...
    Goeleke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. ons moemoe, mijn vava en de opa van mijn 2 kids. Dietse mist hem ontzettend hard en ik zou graag weten hoe hij over ons Plien zou denken... De rest van de familie moet er natuurlijk ook bij zijn want de feestdagen kan je niet doorbrengen zonder kids, nichten, neven, moekes, vakes, oma's, peters,.... Ik krijg er al goesting in se!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Als ik mocht kiezen met wie te vieren dan kwam mijn lieve moeke een dagje terug uit de hemel! Ik zou haar ook meteen deze tas cadeau doen want ze was fan van grote stevige tassen om naar de winkel te gaan! Ze zou zo stralen met die tas :-) ik word al instantblij van de gedachte alleen al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wauw, wat een prachtige tas!!
    Met wie ik graag aan de kersttafel zit zijn de familie en vrienden, ook degenen die niet meer bij ons zijn maar waar we op kerst extra veel aan denken. Dit is voor mij het beste recept voor een gezellige en liefdevolle kerst ;)
    Voor deze supermooie tas waag ik natuurlijk zeer graag mijn kans, ideaal als opfleuring op deze winterse dagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. NIET te geloven... zo'n mooie tas. Zou perfect passen bij mijn zelfgemaakt kleedje.
    Tikkeltje jaloers want tassen maken daar vond ik nog nooit tijd voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Heerlijke tas! Ik waag ook mijn kansje. Aan de feesttafel toch graag familie en vrienden. Gewoon de gastenlijst van trouwfeest nog eens opnieuw. Met 200 kerstmis vieren en dan lekker dansen met z'n allen!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Mooi ! Ik zou de Obama's uitnodigen aan de feestdis. Lijkt me boeiend on te horen hoe al die jaren in het centrum van de macht hun visie op de wereld gekleurd heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Met mijn opoe zou ik graag nog eens kerst vieren . Ze is al 30 jaar dood , maar ik denk nog vaak aan haar . Ze was erg creatief ,haakte breide ,borduurde en dat doe ik nu ook . Zou dat graag aan haar laten zien , wat zou ze dat leuk vinden !

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Mooi! Veel mensen aan tafel: vooral mensen met een hart op de juiste plaats!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik ben heel klassiek als het op gezelschap is...familie en vrienden. Quality time volop in het hectische leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ook hier: de familie. En verder: liever wat minder eten aan de opeenvolgende feestdissen, want dat geeft alleen maar problemen achteraf! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik zou geld geven om nog eens met mijn overgrootmoeder kerstavond te vieren. Dat was jaren traditie bij ons, tot ze de dag na haar bezoek plots overleed in 2000. Ik denk nog zo vaak aan haar en zeker op kerstavond ...

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik zou graag al met mijn toekomstig kindje aan tafel zitten, omdat ik super ongeduldig ben om te weten hoe het eruit gaat zien, maar ik zal nog moeten wachten tot midden januari. Maar even realistisch: kerst vier ik het liefst met dichte familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Mooie tas! Aan de tafel: Mijn 4 grote zusjes, 2 schattige neefjes, vriend en ouders.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Toffe tas! Ik doe graag mee!
    Kerstmis vieren met mijn ouders, broer en zus met hun gezin,... waarschijnlijk de laatste met papa erbij,...

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Kerst vieren is gezelligheid : met oma en ons gezin. Als het kon, dan graag met opa er nog bij !
    groetjes,
    Kaat

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Kerst vieren doen we met alle broers en zussen (6 stuks in totaal) en aanhang (partner en kinderen). Dit jaar is mijn zusje uit australie erbij, dus we zijn compleet!
    Trouwens, ik kon niet vinden of ik nog op tijd ben met mijn opmerking of niet meer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Heel leuke tas, ik doe graag mee!
    Kerst vieren is voor mij het leukst met de familie. En als ik dan toch mag kiezen: er zijn een aantal familieleden die er jammer genoeg niet meer bij kunnen zijn, dat zou magisch zijn... Maar aan hen denken is natuurlijk ook al iets!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De tas is prachtig, ik doe heel erg graag mee.
      Ik had graag nog eens kerst gevierd zoals in onze kindertijd. De verwondering voor de vele lichtjes en dan samen met het hele gezin rond tafel. Dat kan niet meer sinds mijn broer daar 18 jaar geleden anders over beslist heeft. Maar we missen hem nog allemaal, elke dag.

      Verwijderen
  65. Oh, wat ben ik blij dat het nu op deze manier kan! Die rafflecopter-toestanden lukten nooit... En 't is een prachtige tas!
    Kerst vieren doe ik nog altijd het liefste met mijn gezin, en de familie. Langs beide zijden zijn er geen traditionele data (zoals altijd kerstavond bij de ene kant...), maar elke feestenperiode leggen we een dag vast, waarop we gezellig samenzijn. Ik heb 3 zussen, die elk al minstens 2 kinderen hebben, dus da's een drukke bedoening. Maar ik geniet er echt van! Op kerstavond houden we het dan bescheidener: enkel met ons vieren... Gezelligheid troef!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wij zitten met Kerst altijd samen met de familie. Op Kerstavond met mijn en zijn ouders, en Kerstdag zijn familie (en mijn vader --> gescheiden ouders, gescheiden feestjes, dat is gewoon handiger in het verdelen van je tijd)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik ding graag mee voor deze wondermooie tas! Kerst vieren we zoals elk jaar met familie en ik zou het niet anders willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Leuk, ik doe graag mee... Ik zou wel eens willen dineren met al mijn modevakschool maatjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Zo'n schone tas!
    Kerstmis vier ik graag met familie, maar wat mij betreft mag Jeroen Meus mee aanschuiven om het eten klaar te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik zou heel graag eens aan tafel zitten met de ouders van mijn mama. De kleine bomma, zoals we hem noemden, kon fantastische verhalen vertellen. Hij is overleden wanneer ik een jaar of 7 was, maar ik heb toch enkele leuke herinneringen! Mijn grootmoeder heb ik helaas nooit gekend. Dus dat zou al helemaal fantastisch zijn om met haar te kunnen tafelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hallo, ik zou ook wel heel graag nog eens aan tafel willen schuiven met mijn overleden grootouders. Mijn ene opa en oma heb ik eigenlijk niet gekend (ik was veel te klein toen ze stierven). Van mijn andere oma heb ik wel langer kunnen genieten. En mijn laatste opa die leeft nog en daar zijn we nog steeds heel blij mee! Maar toch zou ik hen allemaal nog eens willen terugzien en met hen een avondje willen babbelen over vanalles en nog wat.
    Want in deze tijd van het jaar is en blijft familie toch het belangrijkste.
    bedankt voor deze mooie give-away! En ook voor jou prettig eindejaarsfeesten en een goed begin van het nieuwe jaar!
    Marieke Buerman

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Evi Van den Brande16 december 2015 om 11:21

    wauw! Ik doe ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Bijna vergeten zeg! Maar zo'n handbedrukte Annelies-tas is hier méér dan welkom. You can never have enough bags :-)
    Mijn ideale tafelgenoten? Prinsessen! En daarmee bedoel ik de échte: Maxima of Kate, of nog liever Victoria of Mette Marit. Dààr zou ik nu echt een keer een paar uur mee willen lachen en babbelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat een prachtige tas! Ik vind je label ook heel erg leuk! Ik zou - heel cliché - gewoon willen samen zijn met mijn familie. Maar. Als het even kan, mag Bruce Springsteen special guest zijn en een paar songs akoestisch brengen. Kippenvel gegarandeerd! xxx Joke Eeckhout

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat een prachtige tas...ik zou hem heel graag winnen! Ik heb een oililytas in knalrose maar die staat natuurlijk niet bij mijn zwarte kerstoutfit en ik wil wel de hele inhoud meenemen dus zo'n mooie tas zou geweldig zijn.
    Ik zou graag met Jezus aan het kerstdiner zitten, ik heb Hem zoveel te vragen....

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wow, wat een beauty. We vieren Kerst al een tijdje met de liefste vrienden die er zijn en daar wil ik niets aan veranderen, maar Jamie Oliver in de keuken, daar zeg ik geen neen tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Bij ons is jong en oud welkom ! Het zou wel eens tof zijn om met alle dierbaren die mij ontvallen zijn nog eens Kerstavond door te brengen. Mocht dat kunnen. Ik waag graag mijn kans voor de tas, die heel mooi is !

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Oh wat een prachtige tas alweer. Deze winnen, daar zeg ik geen 'neen' tegen. Het zou een prachtig kerstgeschenk zijn.
    Het liefst van al zit ik aan de kersttafel met familie. Maar als het voor 1 keer zou kunnen zou ik graag mijn meter er nog eens bij hebben. Mijn grootmoeder, ze zou mij nog zoveel kunnen leren hebben, zij als maatwerk naaister. Maar vanop de mooiste en grootste ster aan de hemel kijkt ze vast en zeker mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. met 'ons' moe, jouw moemoe, leute en plezier verzekerd ....

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Prachtige tas! Wij vieren kerst bij mijn ouders, met mijn gezin en dat van mijn broer, en ik zou het niet anders willen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Zo mooi, die tas! I like a lot!! Ik vier graag kerst met mijn familie en zou er alles voor over hebben als mijn overleden broer
    er nog eens bij zou kunnen zijn. In ons hart is hij er ieder jaar weer bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ohhh, deze tas staat op mijn to do lijstje ! Jouw versie is super! Ik heb eigenlijk iedereen aan tafel die voor mij van groot belang is, dus ik ben een gelukkig vrouw :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Het afgelopen jaar hebben we afscheid moeten nemen van zowel mijn schoonmama als mijn eigen mama. Ik zou ze er graag toch terug bij hebben, en met hen ook ineens mijn overleden echtgenoot en mijn grootmoeder, van wie ik de naaimicrobe overkreeg.

    Groetjes
    Tazke

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Waauw! Supermooi! Ik doe heeeeel graag mee! En wat de kersttafel betreft, ik ben ieder jaar enorm tevreden met de familie waarmee we Kerst vieren maar als extra zou ik een beroemde kok als de Jamie of Ottolenghi zeker weten te appreciëren.Hmmmm...

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Op de eerste plaats mensen met een grote appetijt, ik hou van mensen die graag eten over het algemeen zijn dat ook mensen die eten weten te apprecieren. Ik hou van mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Eigenlijk vind ik je tas best leuk maar ook weer niet zo bijzonder en ik hoef hem helemaal niet want tassen genoeg inmiddels...maar ik zou graag met jou en je zus aan tafel willen zitten omdat ik zo geniet van jullie blogs! De tas geef ik dan graag kado aan iemand die goed en design naaiwerk op waarde schat en er zuinig op zou zijn..ik kook liever een lekker smulmaal voor u! Gr de groene hex

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Gewoon met familie en kinders zoals elk jaar. Is eigenlijk perfect zo. Hoewel.. ik zeg nog steeds geen neen tegen Den George (Clooney)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik hou van de advent en brand elke dag trouw mijn kaarsje (zie de Instagramfeed die ik mede dankzij jou dan toch aanmaakte ;) ), zo tof dat jij dat virtueel ook doet! Mijn leukste kerstfeest zou een lange tafel vol vrienden en familie zijn, omdat ik het gelukkigst ben als iedereen die ik graag zie bij elkaar is!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Kerst, dat is gezellig samen zijn met familie, lekker eten en veel pakjes. Misschien ligt deze tas nog wel op tijd onder de boom?

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Prachtige tas! Ik zou graag mijn schoonmoeder nog eens mee aan de feessttafel hebben. Zij maakte er altijd een feest van. Wij (de schoondochters) doen ons best om het jaar om jaar over te nemen, maar het is nooit meer hetzelfde. De tas zou dan meteen een cadeau voor haar kunnen geweest zijn. Een echte top-vrouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wat een prachtige tas! Mijn leukste kerstfeest hou ik met familie en vrienden, vooral met mijn allerbeste vriend die op 28/12 naar de VS vertrekt ... Ik zal hem toch wel hard missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Zo'n toffe tas. En leuk concept!
    Ik zou, als ik dan toch mag kiezen, eens aan de tafel willen zitten met een toverfee. In de hoop dat ik haar toverstokje eens mag lenen voor 1 dag... dan liet ik de tijd heel even stil staan. Want het gaat allemaal zo snel dat we vergeten te genieten van alle kleine dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik waag graag een kans! Ik ben heel gelukkig dat ik kerst met familie en oudjaar met vrienden kan vieren. Moest het mogelijk zijn, had ik graag nog eens mijn 4 overleden grootouders erbij gehad..

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Oh deze wil ik ook wel winnen! Mooi! Ik zou ook graag mijn grootouders van papa's kant er nog eens bij hebben.... ze hebben mijn dochtertjes nooit gekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Oh, ik doe ook graag mee. Kerst is hier ook lekker traditioneel. Allemaal samen met de schoonouders/schoonbroers en de kinderen en iedereen blijft slapen. Met veldbedden, luchtmatrassen enal. Zo tof om gewoon samen te kunnen vieren en nadien met z'n allen samen naar boven te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Kerst vier je met familie en vrienden. Het liefst zou ik daar nog eens mijn vader, Opa's & Oma's bij hebben. Dan zouden ze voor een keer onze lieve kindjes mee kunnen maken en zou onze familie een keer, heel even helemaal compleet zijn!

    BeantwoordenVerwijderen