vrijdag 4 december 2015

EEN GEPERSONALISEERDE CLUTCH


Eva bracht een boek uit en daar hoorde een heuse booklaunch bij. Met lege handen aankomen dat doe je niet en daarom maakte ik een cadeautje. (Een boek schrijven is trouwens hard werken en een cadeautje is dus zeker op zijn plaats, niet enkel uit beleefdheid!)



"ALS EXTRAATJE DEED IK ER NOG
EEN ROZE LEREN SLEUTELHANGER BIJ.
TOEN IK DEZE EERDER OP INSTAGRAM TOONDE,
LIET EVA AL WETEN DAT DIE 'HELEMAAL HAAR DING' ZIJN."



Het werd een eenvoudige zwarte clutch met een fantastisch stofje als voering. Het is hier en daar wat glanzend en heeft iets weg van een tijgerprint dus ik dacht dat dit de auteur misschien wel kon bekoren. De buitenstof is een soort zwarte regenjassenstof van bij Les Tissus du Chien Vert en een droom om mee te werken; zacht, stevig en bijna rafelvrij.

Omdat de buitenkant erg eenvoudig was heb ik die met super schattige rivetjes wat opgesmukt en gepersonaliseerd. Ook het hengsel en de nieuwe ritstrekker kregen wat bling. Die ritstrekker is trouwens gemaakt van een kleine stukje leer, veel mooier dan de originele plastieken variant.

Als extraatje deed ik er nog een roze leren sleutelhanger bij. Toen ik deze eerder op Instagram toonde, liet Eva al weten dat die 'helemaal haar ding' zijn (Dé ideale manier om cadeautjes te scoren trouwens!), en dus mocht er zo eentje niet ontbreken.

Ondertussen heb ik haar boek in mijn bezit en weet ik al welk modelletje ik absoluut wil maken. Nogmaals dikke proficiat met je eerste boek, Eva!

tasje eva3


tasje eva2


tasje eva4


tasjeeva5

13 opmerkingen:

  1. Mooi zeg! Eva zal er wel heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super ! de intentie en de attentie 10/10 !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fan van tasje én tassel! Jouw gevoel voor styling zit trouwens meer dan goed, hele mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi cadeau!
    Handig soms hé om een hele blog aan inspiratie te hebben, en anders is er nog steeds pinterest ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moest bijna kwijlen toen ik je pakje opende :-))
    Zo blij, en helemaal mij! De buitenkant, de voering, én de roze hanger: veel hartjes, dikke dankjewel! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En wel grappig ja, gewoon effe op IG roepen als je iets mooi vindt, et voilà! Ik scoorde 2 keer zeg :-))

      Verwijderen