zondag 3 januari 2016

VIDEO: ACHTER DE SCHERMEN





Ergens in de laatste week van juli vorig jaar maakte ik een filmpje op de zolder. Het regende die dag oude wijven en ik had vakantie dus dat was het ideale moment om mij met dergelijke onzin bezig te houden. Alle stukjes film, gemaakt met mijn iPhone, bleven nadien onaangeroerd op de laptop staan.

Vandaag was het opnieuw een druilerige dag en een laatste dag verlof, dus het ideale moment om al die stukjes onzin een beetje vorm te geven. Met heel veel geduld, gepruts en gebricoleer kwam bovenstaand filmpje tot stand. Welkom op de zolder!


A short video showing a bag in the making I www.thesisterof.blogspot.com

32 opmerkingen:

  1. Super!
    Je voelt de gezelligheid er (bijna letterlijk) afdruipen en dat is echt niet pejoratief bedoeld :-)
    Warm filmpje. Ik kreeg veel zin om weer aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon tas. Helemaal zen door het muziekje. ;o) (Ik wil ook zo... graag eens met echt leer aan de slag!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Ik ben een beetje jaloers want ik wil dat ook wel zo met leder kunnen werken en al dat materiaal ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zálig filmke! Ge doet mij haast uitkijken naar de volgende druilerige dag :) meer van dat please! Waar deed je de editing mee als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon met Windows Movie Maker. Dat staat standaard op mijn laptop en is erg gemakkelijk, het legt zichzelf eigenlijk uit!

      Verwijderen
  5. Je hebt een hele warme sfeer kunnen vatten met je filmpje, heel mooi!
    Het geeft inderdaad zin om ook een tas te maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai, zo'n sjieke equipment daar op die zolder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha wauuuw seg, zo tof gedaan! Mooie tas ook :) Ik heb hier ook nog allemaal beeldmateriaal staan van mei, dat ik dringend eens in een filmpje zou moeten gieten...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt! Zou zo ook wel met leer willen kunnen werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onzin?! Toch plezant om te maken, én om naar te kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zalig! Ik wil ook zo'n kamertje :). En oh, dat leer steekt inderdaad ook mijn ogen uit (oh wacht, ik ging nooooit meer een tas maken).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat is dit leuk om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk om op een koude, natte zondagavond vanonder mijn dekentje te bekijken! Lieve groet, V.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super tof. Ik leerde hier bij, wist niet dat er zoveel 'tassenskills' bij kwamen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke tas toverde je in je filmpje onder de naaimachine vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh dat leer! Dat wil ik ook kunnen! Leuke zolder, en zo georganiseerd. Zou ik ook eens moeten doen :-) Misschien bij de goede voornemens voor 2016 zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk filmpje :) en zo sfeervol. Echt heel leuk gedaan! Het perfecte weer om iets moois in elkaar te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amai, jaloers op die leertechnieken en materialen zeg! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zalig, zo'n binnenkijkje bij the making of! Ik wil ook zo'n zolder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super filmpje! Uw gerief wil ik ook wel eens lenen..;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb er gefascineerd naar zitten kijken. Zo tof dat we even een vliegje mochten zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk filmpje! Ik krijg gelijk zin om aan de slag te gaan. <3 voor dat setje gewichtjes dat je daar hebt! En zo'n "gaatjesmaker" (geen idee wat het echte woord is) had mijn grootvader ook, ik vind het instant jammer dat ik niet weet waar die gebleven is...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat fijn om mee te kijken/genieten/leren bij jou op zolder ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wat een fijn filmpje, zo sfeervol! En wat een goed gerief heb jij in huis, dat lijkt me heel fijn werken op die zolder van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik werd er ontzettend rustig van. Leuk om te zien. Meer van dat, zou ik zo zeggen. :D

    BeantwoordenVerwijderen