maandag 7 maart 2016

WEEK 1-9


Tijdens de voorbije weken maakte ik een verjaardagscadeau, hielp ik kasten in mekaar zetten, zag ik een eekhoorn in de Efteling, at ik Zweedse balletjes, winkelde ik bij Sephora, smulde ik van caramelchocolade, was er Italiaanse zon en at ik heerlijke citroen-maanzaadjescake. Op het wereldwijde web kwam ik ook vanalles tegen:

- twee geweldige carnavalsoutfits: hier en hier

- go John!

- ik behaalde 9/10

- dit recept lijkt me wel het proberen waard

- een Instagram account om te volgen

- wat een prachtige rok (hier ligt de stof alvast klaar voor een eigen exemplaar!)

een schaar die gerust mijn collectie mag vervoegen

helemaal waar

- ik hou van wonderclips, maar dit is onnozel

hahaha!

5 opmerkingen:

  1. Oooh Italiaanse zon, dat lijkt me wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk overzicht (en nog leuker dat ik erin voorkom!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maak hier graag altijd even tijd voor, voor deze posts. Zalig om door te klikken en te moeten lachen.
    En 9/10?? Ik had maar 6/10, dus dik onder de indruk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik heb zo gelachen! En een nieuwe Instagram account erbij :-)

    BeantwoordenVerwijderen