zaterdag 26 maart 2016

WEEK 10-12






Tijdens de voorbije weken kocht ik een nieuw garenrekje, was ik BOB, zag ik echte kunst bij de kringloop, was Lier één grote file, maakte ik een tas uit mijn eigenste boek en werd er een car selfie gemaakt, honden incluis. Op het wereldwijde web kwam ik ook vanalles tegen:

- een winkel naar mijn hart

- pastel done right

- ik krijg het niet gezegd


- het atelier zegt me niet zo veel, maar wat een stoffenvoorraad

- goed geschreven en herkenbaar


- een prachtig quiltpatroon


- dansen: hoe het wel en hoe het vooral niet moet

- Zalig Pasen  :-)


4 opmerkingen:

  1. Oh! Dat pastel huis! Zo wil ik er ook één! (eerst de lotto winnen...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, die hond op de foto! Say cheeeeeeese! Hilarisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat pastel huis: liefdeeeee!
    En de bigstuffed: tof he, ik volg ze al een lange tijd op instagram en wacht op de perfecte reden op er zo eentje te bestellen. Alleen het kiezen gaat moeilijk zijn dan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG !!! dat broekje! haha, ik verwachtte een superschattig peuterbroekje of zo.... ik heb het filmpje gewoon niet kunnen uitzien.... trop is te veel !!!

    BeantwoordenVerwijderen