zondag 24 april 2016

WEEK 13-16


Tijdens de voorbije weken zag ik wolken, waren er Hollandse tulpen, vond de eerste barbecue van het jaar plaats, ging ik naar Ikea, kreeg ik een meidenkast, stelden we vast dat Bart een beugeltje nodig heeft, ontdekte ik een Brussels kasteel en was er lekker eten in de Limburgse zon.  Op het wereldwijde web kwam ik ook vanalles tegen:

- een schattige hack
- zo ben ik
- nee toch?
- een cool initiatief
- die kerel met het rode hemd :-)
- een Etsy shop naar mijn hart (die kattenmand!)
- ik snap het niet, wat is het?
- dit, on repeat
- in uw peignoir Obama ontmoeten, het is niet iedereen gegeven
- en eindelijk: winter is here!


7 opmerkingen:

  1. De hack is zoveel cooler dan het origineel - Zo - ben - ik - OOK! Love de moves van het rode hemd op de tweede rij! Nikske Etsy-shop, zijt gij een pronte priem of zijt gij een pronte priem!!? HET is volgens mij een uitklapbaar vlinderverkleedpak - superhandig voor als je eerst naar een vergadering moet en daarna meteen door naar een verkleed bal. En wist ge dat ik nog nooit zo één "game" zag - ik ben zo hard niet mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en ook : is cruella de vil back?

      Verwijderen
    2. en wat ik me ook nog afvroeg: zo een kattenbeugel kost dat even veel als een puberbeugel?

      Verwijderen
    3. Hahaha! Dank je voor de extra uitleg bij het vlinderverkleedpak, want ik geraakte er maar niet wijs uit...

      Dat van die kattenbeugel weet ik nog niet, ik laat je iets weten wanneer ik een kattenorthodont heb gevonden!

      En ja, ze heeft wat weg van Cruella; een lieve en talentvolle Cruella dan wel.

      Verwijderen
    4. en nog: ik zal in de toekomst mijn best doen om mijn titel van Pronte Priem alle eer aan te doen. Maar hebt gij het formaat van DIE priemen al gezien??

      Verwijderen
    5. Twee tafelpoten will do the job!

      Verwijderen
  2. Zalig zeg, dat konijn!! En die romper, OMG, loop zó ne keer over straat :-))

    BeantwoordenVerwijderen