maandag 16 mei 2016

WEEK 17 - 19



Tijdens de voorbije weken was er een zeer fijn lentefeest, maakte ik weer een beetje chocomousse, zag ik niets dan schoons bij haar en was er een mega cool fornuis. Op het wereldwijde web kwam ik ook vanalles tegen:

- nep, maar wel goed gevonden

- een leuke DIY

- hoe een handtas vooral niet hoort te zijn

- 73 vragen binnen de 6 minuten

- nee, schatteke, nee, nee, nee

- een zicht van 2 miljoen euro (huis inbegrepen)

- klik 'go' en verdwaal

- deze onzin

- een super initiatief

- een knappe voor & na

- eindelijk!

2 opmerkingen:

  1. Die chocomousse... Is er nog wat van over.? En ein-de-ljk, daar zat ik nu al zo lang op te wachten! Dat werd tijd (het laatste puntje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG, waarom kende ik dat van die 73 Questions nog niet?! (en plots zat ik een volledig uur te youtuben, damn)
    En hahahahahahahahahahahahahaaaaaaaa, die Madonna toch! En dat huis zeg: any time… En ook: hurray for the Hippo!
    Oh, zo plezant, deze posts <3

    BeantwoordenVerwijderen