zondag 26 juni 2016

WEEK 20 - 25


Tijdens de voorbije weken kreeg ik een half pruimentaartje, was er veel regen, werd een oude kast in ere hersteld, maakte ik de lekkerste pastasaus, was er tijd voor een stoere selfie en droeg ik mijn stalen-neus-bottines. Op het wereldwijde web kwam ik ook vanalles tegen:


-goede reclame

-epic

-een twijfelachtige kickstarter

-'it wasn't Toblerone'

-de Etsy listing from hell

-na het boek, nu de film!

-lijkt me heerlijk

-deze, deze, deze of deze rok mag naar mijn kast verhuizen

-en dit gevalletje mag op de kast

-ook coaches hebben 'balgevoel'

-dat is zo

3 opmerkingen:

  1. Ieuw voor dat kat-lik-ding! De laatste rok hangt in mijn kast en I love it ❤️ De ballen van die coach werden hier met collega's tot tranen toe bekeken en herbekeken: hilarisch. En vies ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er staat een nieuwe film op mijn to see lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, erg gelachen met de goeie reclame :-)
    En ik was oprecht blij dat die man niet met zijn eigen tong de kat ging likken.

    BeantwoordenVerwijderen